حلقه شنا بزرگسال حلقه شنا کودک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

حلقه شنا بزرگسال حلقه شنا کودک

قیمت انواع حلقه شنا بادی 

 

شنا و آموزش شنا و آب تنی در آب یکی از تفریح های کودکان و بزرگسالان محسوب می شود که این امر با وسایل شنا و آموزش شنا امکان پذیر است . مخصوصا در بحث آموزش شنا می بایست تجهیزات اولیه مانند حلقه شنا یا تیوپ شنا بادی را به همراه داشت . این تیوپ های بادی یا همان حلقه شنا بادی در ابعاد مختلف موجود می باشد که از کودک تا بزرگسال میتوانند ازین محصولات استفاده نمایند. حلقه های بادی یا تیوپ بادی با کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد که این تنوع برند موجب شده تا به راحتی نتوان جنس خوب را از بد تشخیص داد . ما در اینجا با معرفی یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای محصولات شنا و سایر محصولات بادی به شما در انتخاب برند و خرید محصول مورد نظر راهنمایی می نماییم. که این برند علاوه بر کیفیت بالا و مطمن از قیمت پایین برخوردار است . پس شما میتوانید با خرید از محصولات این برند هم از جهت کیفیت هم از جهت قیمت خیالتان آسوده باشد .

محصولات بادی اینتکس

برند اینتکس یکی از بهترین محصولاتی می باشد که با توجه به کیفیت و قیمت مناسب در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد . این برند آمریکایی که در کشور چین به فعالیت می پردازد محصولات بادی متنوعی در زمینه های شنا ، امورش شنا ، تفریحات آبی و غیر آبی ، تجهیزات استراحت کوهنوردی ، تشک های کمپینگ و مسافرتی و خانگی ، انواع مبل های بادی و تخت های بادی و ... تولید می نماید . یکی ازین محصولات بادی که اینجا به آن می پردازیم حلقه بادی شنا یا تیوپ بادی شنا می باشد ، برند اینتکس برای هر رده سنی حلقه های متنوعی طراحی کرده است . این حلقه های بادی برای کودکان در دسته بندی حلقه شنا شورتی ، حلقه بادی قرار گرفته است برای بزرگسالان نیز تنوع حلقه در سایز های مختلف با رنگ بندی و چاپ های مختلف و طراحی متنوع موجود می باشد . حلقه شنای شورتی کودک دارای طراحی و رنگبندی و چاپ های متنوعی از جمله حلقه شنای شورتی سه بعدی خرگوش ، اردک ، لاکپشت ، وال سایبان دار ، آتش نشان ، لودر ، بولدوزر ، هواپیما و... می باشد . شناور های کودک نیز در اشکال مختلف مثل موتور ، ماشین مکویین و ... می باشد . این حلقه های بادی برای نوجوانان و بزرگسالان نیز به همین گونه با چاپ سه بعدی با کیفیت در طرح های مختلف یک نفره و دونفره یا چند نفره و ... موجود می باشد . محصولات بادی اینتکس از جنس پی وی سی همان پلاستیک فشرده و چند لایه و با کیفیت می باشد که با باد پر شده و به راحتی قابل استفاده می باشد ، بسته بندی کوچک ، سبک و سهولت راه اندازی این محصولات در چند دقیقه از مزایای این محصولات بادی محسوب می گردد. محصولات بادی اینتکس را میتوان با یک پمپ دستی یا برقی به راحتی باد کرده و مورد استفاده قرار داد . 

این برند در ایران نیز نمایندگی های اصلی خود ( ایلی تویز ) را دارد که به صورت آنلاین ( www.ilitoys.com ) و به صورت حضوری شما میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و با خیالی اسوده استفاده نمایید .

انواع تیوپ های بادی شنا 

حلقه بادی شنا دونات ، قیمت تیوپ بادی دونات ، انواع تیوپ بادی ، قیمت حلقه شنا ، تیوپ شنای دونات شکلاتی ، حلقه بادی شنا دونات شکلاتی ، تیویپ شنا دونات اسمارتیسی ، انواع حلقه های بادی شنا ، تیوپ شنا ، تیوپ بادی ، تیوپ بادی فانتزی ، حلقه بادی دخترونه ، تیوپ دخترونه ، حلقه شنا دستگیره دار ، تیوپ بادی شنا دستگیره دار ، شناور دونفره ، تیوپ دو نفره ، حلقه بادی دو نفره ، حلقه بادی کودک ، حلقه بادی حیوانات ، تیوپ بادی کودک ، تیوپ بادی حیوانات ، قیمت حلقه بادی کودک ، انواع حلقه بادی کودک ، قیمت تیوپ بادی کودک ، حلقه شنا اکلیلی ، تیوپ بادی براق ، حلقه شنای طرح هاوایی ، تیوپ شنای هاوایی ، حلقه شنا طرح برگ ، قیمت تیوپ بادی هاوایی ، حلقه شنا دستگیره دار ، تیوپ دستگیره دار ، تیوپ شنا طرح لاستیک ، مرکز فروش انواع حلقه بادی شنا ، نمایندگی فروش تیوپ بادی ، نمایندگی اینتکس ، حلقه شنا طرح آناناس ، قیمت انواع تیوپ های فانتزی ، تیوپ بادی شنا لاکچری ، حلقه بادی شنا لاکچری ،قیمت تیوپ بادی بچه گانه   

روش باد و خالی کردن محصول

شما در هنگام خرید این محصول باید در کنار آن یک پمپ باد به صورت جداگانه از سایت ایلی تویز تهیه کنید. برای باد کردن حلقه بادی شنا می توانید از پمپ های دستی شرکت اینتکس استفاده کنید. ابتدا باید دریچه باد روی بدنه محصول را باز کرده تا بتوانید نازل پمپ را به آن قسمت متصل کنید. سپس می توانید کالا را باد کرده تا به شکل مورد نظر شما تبدیل شود. از باد زدن بیش از حد کالا پرهیز کنید، چون ممکن است بدنه آن آسیب ببیند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که بدنه را کاملا محکم نکرده و بگذارید کمی انعطاف داشته باشد. برای خالی کردن باد حلقه کار به مراتب ساده تری خواهید داشت. تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید، باز کردن دریچه قرار گرفته روی بدنه بوده و مدتی صبر کنید تا قسمت های داخلی کالا به طور کامل خالی شوند. به این ترتیب حلقه بادی آماده جمع آوری بوده و در صورت نیاز می توانید آن را داخل بسته بندی قرار دهید.
 

برای مشاهده لیست قیمت و انواع حلقه شنای بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

قیمت و مشخصات تیوپ شناور دونفره

شناور بادی دو نفره پشتی دار از خانواده شناور های محصولات اینتکس به شمار می آید. در این شناور بادی منحصر به فرد و بسیار مجهز ، یکی از به روز ترین تکنولوژی ها در تولید و رنگبندی ها در ظاهر استفاده شده است . از مزیت های این شناور بادی اینتکس می توان به نشیمن فوق العاده راحت ، پشتی پشت سر ، محل قرار دادن بطری و دو دستگیره در اطراف برای حمل آسان تر شناور اشاره کرد.شناور بادی دو نفره از جذاب ترین و  پر فروش ترین محصولات اینتکس محسوب می گردد. ازین شناور بادی میتوان در رودخانه ها ، استخر ها ، آب های آرام و ... استفاده نمود . با استفاده از این شناور بادی اینتکس لحظاتی به یاد ماندنی و ماجراجویانه را برای خود بسازید . 

برای مشاهده جزییات و  قیمت محصول رو عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات حلقه بادی فلامینگو

حلقه بادی شنا فلامینگو با قطر 97 سانتی متر محصولی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای سنین +9 سال طراحی شده است که قابلیت تحمل وزن تا 100کیلوگرم را دارد . این حلقه بادی intex با ظاهر زیبای پی وی سی شیشه ای و طرح برگ طرح فلامینگو و .. و رنگبندی که دارد یکی از پر طرفدار ترین ها از خانواده محصولات اینتکس محسوب می گردد. ازین محصول به منظور آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می گردد. حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. 

برای مشاهده جزییات و  قیمت محصول رو عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات حلقه بادی فلامینگو براق

حلقه شنا فلامینگو براق از خانواده بزرگ اینتکس محصول سال 2020 محسوب می گردد . این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این محصول بادی intex با ظاهر زیبای پی وی سی براق و اکلیل به کار رفته در رنگبندی خود موجب شده تا از جمله پرفروش ترین های خانواده اینتکس محسوب گردد. ازین حلقه شنا به منظور آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می گردد. این حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. به دلیل ظاهر منحصر و رنگ بسیار متفاوت خود و دیواره شیشه ای که مواد براق داخلی رینگ بادی زیبایی این محصول را دوچندان کرده است بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد . ازین محصول در آتلیه های عکاسی و دکور برخی بوتیک ها ، وسایل ورزشی فروش ها و ... استفاده می گردد.

برای مشاهده جزییات و  قیمت محصول رو عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات حلقه بادی پری دریایی براق

حلقه شنا پری دریایی براق از خانواده بزرگ اینتکس محصول سال 2020 محسوب می گردد . این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این محصول بادی intex با ظاهر زیبای پی وی سی براق و اکلیل به کار رفته در رنگ بندی خود موجب شده تا از جمله پرفروش ترین های خانواده اینتکس محسوب گردد. ازاین حلقه شنا به منظور تفریحات آبی استفاده می گردد. این حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. به دلیل ظاهر منحصر به فرد خود به شکل پری دریایی و رنگ طلایی بسیار متفاوت خود و دیواره شیشه ای و مواد براق داخلی رینگ بادی که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد . ازین محصول در آتلیه های عکاسی و دکور برخی بوتیک ها ، وسایل ورزشی فروش ها و ... استفاده می گردد.

برای مشاهده جزییات و  قیمت محصول رو عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات حلقه بادی آناناسی 

حلقه بادی شنا طرح آناناسی با طراحی منحصر به فرد خود محصولی بادی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای سنین +9 سال طراحی شده است که قابلیت تحمل وزن تا 100کیلوگرم را دارد . این محصول بادی intex به شکل آناناسی و ترکیب رنگ بسیار زیبا از جمله حلقه های بادی 2018 این شرکت بوده و یکی از پر طرفدار ترین ها از خانواده محصولات اینتکس محسوب می گردد. ازین محصول به منظور آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می گردد. حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. 

برای مشاهده جزییات و  قیمت محصول رو عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشخصات تیوپ شنا طرح برگ

حلقه بادی شنا بنفش طرح برگ با طرح منحصر به فرد خود محصول 2020 از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این حلقه بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای سنین +9 سال طراحی شده است که قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد . این محصول بادی intex با ظاهر زیبای پی وی سی شیشه ای و طرح برگ و رنگبندی که دارد یکی از پر طرفدار ترین ها از خانواده محصولات اینتکس محسوب می گردد. ازین محصول به منظور آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می گردد. حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد. 

برای مشاهده جزییات و  قیمت محصول رو عکس زیر کلیک کنید

 

کیفیت بالا محصولات بادی اینتکس

کمپانی اینتکس به منظور تولید مدل های مختلفی از تیوپ های بادی از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته است. استفاده از مواد اولیه مرغوب سبب شده تا بتوان حلقه بادی اینتکس را در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد و از کیفیت قابل قبول این محصول، بهره مند گردید. این تیوپ بادی اینتکس به گونه ای تولید شده است که تمام افراد با وزن های مختلف می توانند از آن استفاده نمایند و همین امر موجب شده تا فروش این محصول با رشد قابل ملاحظه ای همراه باشد.تمامی محصولات بادی اینتکس که دارای چاپ سه بعدی و ساده هستند ضد حساسیت بوده و چاپ آن ها هیچ گونه ضرر و زیانی در طولانی مدت و کوتاه مدت به پوست وارد نمی کند . محصولات بادی اینتکس در کارخانه بعد تولید برش و پرس به صورت آزمایشی یک بار باد شده و بعد بسته بندی و به کشورهای مختلف صادر می شود . 

حلقه بادی اینتکس از محصولاتی است که با خرید آن می توان در هر زمان و مکانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. این مدل از حلقه بادی به گونه ای تولید شده است که دارای رنگ ها و سایزهای مختلفی است و همین امر سبب شده تا تمام افراد بتوانند مطابق با نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید این محصول نمایند. به واسطه برخورداری از وزن سبک و حجم کمی که این محصول داراست، بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده در سفر می باشد و همین امر سبب محبوبیت روز افزون آن شده است.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید .

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram