استخر آماده خانگی برای آب درمانی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

استخر آماده خانگی برای آب درمانی

قیمت استخر اسکلت دار برای آب درمانی در منزل - استخر آماده با عمق زیاد

معمولا کسانی که از بیماریهای کمر درد ، ضعف عضلانی ، سیاتیک ، مهره های کمر ، و ناحیه پا ولگن دچار مشکل هستند با راه رفتن داخل اب استخر بهبود یافته و توصیه می شود  ، به گونه ای که پزشکان در صورت مراجعه هر بیماری توصیه اولیه اش آب درمانی می باشد که این امر یعنی آب درمانی همانطور که از نامش مشخص می باشد در استخر امکان پذیر است .راه رفتن در داخل آب گرم یکی از عواملی است که برای بهبود وضعیت بیماران توصیه میشود و این امر نیاز به فضای کافی و داشتن یک استخر با طول و عرض مناسب و کم هزینه دارد ، اما اینکه برای تهیه یک استخر خانگی جهت آب درمانی از چه وسیله باید استفاده کرد سوالی است که ذهن اینگونه افراد را به خود مشغول ساخته است. اگر استخر های مخصوص آب درمانی با نظارت پزشک باشد خب معمولا از هزینه های بالایی نیز برخوردار است که مشخصا برای هر فرد این امر امکان پذیر نیست و در شرایط امروزیی که بیماری مختلف از طریق تماس و نزدیک شدن به یکدیگر انتقال می یابد که کلا رقتن به استخرهای عمومی جهت درمان توصیه نمی شود . پس بهترین گزینه داشتن استخر در محیط منزل می باشد خب اولین مسئله مهم این است که خب فضای منازل امروزی بسیار کوچک بوده یا اینکه به دلیل آپارتمانی بودن شرایط حفاری و ایجاد استخر خانگی موجود نمی باشد .

اینجاست که باید بگویم خوشبختانه شرکت های بزرگی مانند اینتکس این مشکل را حل کرده اند. استخر های پرتابل یا پیش ساخته اینتکس جهت رفع مشکلات و بیماری های نام برده بهترین گزینه می باشند که از طرفی آن را میتوان در فضای کوچک خانه و آپارتمان و یا در داخل زیر زمین منزل و حیاط منزل و … راه اندازی و استفاده کرد ، برای خرید استخر مناسب آب درمانی نیازی به هزینه های سنگین و تهیه مصالح و درد سرهای دیگر نیست ، فقط کافیست که متراژ فضای انتخابی خود را محاسبه کرده و طبق آن نزدیک ترین ابعاد مورد نیاز خود را از این مرکز تهیه کنید. مزایا و ویزگی های اینگونه استخر های پیش ساخته این است که اولا” فوری نصب میشوند ، دوما” نیازی به زیر سازی زمین ندارند ، ثانیا” هزینه و قیمت آنها بسیار پایین و به صرفه میباشد . این استخر ها را میتوان در محیط هایی با فضای کم مثل تراس ، پشت بام ، پارکینگ ، حیاط کوچک ، زیرزمین ، ویلا و ... راه اندازی کرد . از مزایای دیگر این استخر های میتوان به راه اندازی کمتر از یک ساعت این استخر ها اشاره کرد . شما با خرید این محصول با ابعاد مورد نظر خود از نمایندگی اصلی اینتکس در ایران ( ایلی تویز ) میتوانید در کمتر از 2 ساعت پروسه خرید و راه اندازی استخر را انجام دهید . استخر های برزنتی و بادی و ایزی ست که مناسب جهت آب درمانی می باشند از جنس پی وی سی مستحکم می باشند که در مدل فریمی و غیر بادی آن پی وی سی برزنتی به صورت تار و پود می باشد که از استحکام بیشتری برخوردار است نسبت به مدل های بادی اینتکس . در استخر های ایزی ست و فریمی در مدل هایی که ابعاد بیشتری دارند درون بسته بندی آن ها متعلقاتی مانند پمپ تصفیه ، نردبان ، زیر انداز ، روکش استخر و ... موجود می باشد . ازین استخرها میتوان علاوه بر آب درمانی ، شنا و اموزش شنا برای مصارف کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده نمود .  این استخرها را به صورت بادی ، فریمی و یا ایزی ست میتوانید تهیه فرمایید که ایلی تویز این محصولات را به صورت آنلاین ( www.ilitoys.com ) و حضوری در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است .

 مزایای استخر پیش ساخته یا توکار یا استخر آماده 

  1.  قابلیت تهیه استخر در عرض چند ساعت به صورت آنلاین و حضوری 
  2.  قیمت بسیار بسیار به صرفه نسبت به استخر های بتنی ثابت
  3.  قابلیت جابه جایی با کوچک ترین سواری های شخصی 
  4.  بسته بندی کوچک استاندارد 
  5.  دارای ابعاد و اشکال مختلف
  6.  راه اندازی بسیار آسان و سریع
  7.  ساخته شده از جنس پی وی سی برزنتی مستحکم و متناسب با سیستم بدن ( ضد حساسیت ) 
  8. دارای لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه آب
  9. امکان نصب در هر فضای ممکن مانند بالکن, پشت بام, زیرزمین, حیاط, ویلاها 
  10. بدنه استخر های پیش ساخته نرم بوده و حالت انعطاف پذیری دارد که به  هنگام برخورد با اشیا آسیبی نمی بینند

و ... 

لوازم جانبی جهت نگهداری از استخر های پیش ساخته جهت آب درمانی

لوازم مورد نیاز برای نظافت آب : قرص کلر آنزیم دار برای جلوگیری از جلبگ زدن کف آب , جاروی دستی و یا جارو اتوماتیک کف ، زاج و کات کبود برای شفافیت آب و جلوگیری از سبز شدن و جلبگ زدن ، پمپ تصفیه آب برای گردش آب و تصفیه گرد و غبار و آشغال از داخل آب , اسکیمر برای جمع آوری آشغال های درشت مانند برگ و ... استخر پیش ساخته اینتکس , سبد قرص کلر برای انداختن قرص ضد عفونی کننده در داخل آن ، روکش استخر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب استفاده نمایید .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخر خانگی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

قیمت استخر پیش ساخته ULTRA XTRA 

استخر پیش ساخته ULTRA XTRA با طول و عرض 366 * 732 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد .استخر فریمی 7 متری ULTRA XTRA دارای 2 سال گارانتی بوده و اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 132 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی ULTRA XTRA پیش ساخته intex با حجم آب 31805 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان  استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

برای مشاهده جزییات استخر و قیمت محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 قیمت استخر پیش ساخته ایزی ست قطر 366

 استخر ایزی ست با قطر 366 یکی از منحصر به فرد ترین استخر های پیش ساخته خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب میگردد . این استخر از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده که ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر با ابعاد 76 * 366  cm یکی از مناسب ترین مدل ها برای استفاده در حیاط منازل ، ویلاها ، فضاهای بیرونی و ... می باشد . این محصول اینتکس که استخر ایزی ست نام دارد با آسان ترین روش راه اندازی می شود . حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد  که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود . روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. حجم آب این استخر اینتکس 5621 لیتر می باشد . استخر ایزی ست اینتکس قابل استفاده در حیاط منازل ، مهد کودک ها و ... می باشد. زمان آماده سازی این استخر intex برای آبگیری 10 دقیقه می باشد .

برای مشاهده جزییات استخر و قیمت محصول روی عکس زیر کلیک کنید

  

 قیمت استخر پیش ساخته پریزم فریم اوال پرمیوم  PRISM FRAME OVAL PREMIUM

استخر پریزم فریم OVAL با طول و عرض 274 * 503 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 122 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد  . این استخر فریمی intex با حجم آب 13365 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

برای مشاهده جزییات استخر و قیمت محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 قیمت استخر پیش ساخته پریزم فریم PRISM FRAME

استخر پریزم فریم مستطیل rectangular با طول و عرض 244 * 488 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 107 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد ..این استخر فریمی intex با حجم آب 10874 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

برای مشاهده جزییات استخر و قیمت محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 قیمت استخر پیش ساخته فریمی

استخر فریمی با طول 300 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 75 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر فریمی دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند . حجم آب این استخر 3834 لیتر می باشد . اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ و استخر شن نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

برای مشاهده جزییات استخر و قیمت محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

نمایندگی فروش استخرهای اماده روکار و توکار پیش ساخته

استخر پیش ساخته, فروش استخر های پیش ساخته پرورش ماهی با ابعاد مختلف و قیمت استخر پیش ساخته های مناسب در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و فریمی و اینتکس در سایت استخر اینتکس در ایران، خرید استخر پیش ساخته در فروشگاه اینترنتی استخر های پیش ساخته و آماده و پرتابل و انواع استخر پیش ساخته فایبرگلاس و قابل حمل و استخر های متحرک با نصب سریع و آسان. از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات فلزی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … می باشند.

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram