خرید و فروش فیلتر پمپ تصفیه آب استخر - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید و فروش فیلتر پمپ تصفیه آب استخر

بهترین فیلتر پمپ تصفیه استخر و جکوزی با ارزانترین قیمت

یکی از تفریحات پر طرفدار در تمام فصول سال شنا کردن در استخر است . برای بالا بردن کیفیت ورزش شنا یا تفریح آب تنی در آب استخر باید آب استخر زلال و شفاف باشد . برای بالا بردن کیفیت آب استخر چند روش وجود دارد که باید باهم انجام شود . یکی ازین راه ها که مهمترین راه است استفاده از پمپ تصفیه می باشد که در خارج از استخر وظیفه مکش آب به درون پمپ ، تصفیه آب و پمپاژ دوباره آب به درون استخر می باشد . که این عمل نیاز به پمپ تصفیه استاندارد با فیلتر های داخلی استاندارد دارد که بتواند آب را تا حد ممکن صاف و زلال کند . این پمپ های تصفیه با برند اینتکس فیلتر هایی با برند اینتکس باید داشته باشد که عمل تصفیه آب را کاملا استاندارد انجام دهد چرا که فیلتر پمپ تصفیه اینتکس از بالاترین کیفیت از جهت تصفیه سازی آب برخوردار است . این فیلتر ها نسبت به پمپ تصفیه های مورد استفاده متفاوت است . فیلتر ها نیز با اسامی فیلتر s1 و فیلتر H و فیلتر A در سایت ایلی تویز موجود می باشند که مناسب پمپ ها ی تصفیه استخر و جکوزی می باشد . برند اینتکس یک برند آمریکایی است که به دلیل تولید آن در چین قیمت های این فیلتر های با کیفیت بالا بسیار مناسب می باشد . پس بهتر است برای پمپ تصفیه آب استخر اینتکس از فیلتر اینتکس نیز استفاده گردد . برای داشتن آب استخر زلال و شفاف و بدون میکروب و آلودگی ظاهری آب مثل حشره ها و خورده ها برگ درختان و ... علاوه بر پمپ تصفیه آب استخر و استفاده فیلتر مناسب آن پمپ برای تصفیه آب میبایست از اسکیمر آب استخر برای پاکسازی آشغال های سطح آب و از قرص کلر با مخرن قرص کلر مخصوص جهت ضدعفونی کردن آب از میکروب های احتمالی و ... استفاده گردد .ایلی تویز نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران به صورت انلاین و حضوری و یا تلفنی تمامی محصولات بادی اینتکس و لوازم جانبی استخر و جکوزی مثل پمپ تصفیه فیلتر پمپ تصفیه و اسکیمر آب استخر و وسایل نظافت استخر و... را با قیمت عمده در اختیار کاربران خود قرار می هد . برای مشاهده و یا خرید استخر و یا لوازم جانبی استخر بعد از ورود به سایت  www.ilitoys.com به پنل استخرهای بادی رفته و در زیرمجموعه آن وارد لوازم جانبی استخر شده و تمامی وسایل نظافت و جانبی استخر را مشاهده نمایید . یا روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده جزییات بیشتر محصولات جانبی استخر یا خرید این محصولات اینجا کلیک کنید

قیمت و مشحصات فیلتر پمپ تصفیه جکوزی S1 

فیلتر تصفیه آب S1 از جمله وسایل جانبی جکوزی از محصولات اینتکس به شمار می آید. این فیلتر intex از جنس کاغذ با ضخامت بالا و مقاومت بالا بوده که دارای حفره های بسیار ریز برای تصفیه ذرات و آشغال های ریز , شن ها , سنگ ریزه های داخل آب طراحی شده و در زمان بسیار کمی آب را کاملا صاف و شفاف میسازد .

برای مشاهده جزییات بیشتر یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشحصات فیلتر پمپ تصفیه استخر H

فیلتر H از جمله وسایل جانبی از محصولات اینتکس محسوب می گردد. این فیلتر اینتکس کاغذی بوده که قابل شست و شو می باشد .این فیلتر intex قابل استفاده در پمپ تصفیه هایی با این شماره فنی می باشد 28601 و 28602 می باشد که صرفا جهت تصفیه آب استفاده می گردد.

برای مشاهده جزییات بیشتر یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت و مشحصات فیلتر پمپ تصفیه استخر A

فیلتر A از جمله وسایل جانبی از محصولات اینتکس محسوب می گردد. این فیلتر اینتکس کاغذی بوده که قابل شست و شو می باشد .

این فیلتر intex قابل استفاده در پمپ تصفیه هایی با این شماره فنی : 

28674 28673 28636 28635 28638 28637 28604 28603

می باشد که صرفا جهت تصفیه آب استفاده می گردد.

برای مشاهده جزییات بیشتر یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع وسایل جانبی استخر می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram