فروش عمده و تک قرص کلر آنزیم دار استخر - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش عمده و تک قرص کلر آنزیم دار استخر

قیمت سبد قرص کلر- ظرف قرص کلر- مخرن قرص کلر

چگونه می توان آب استخر را ضد عفونی و ضد جلبک کرد ؟

چگونه می توان آب استخر را شفاف کرد ؟

قرص کلر آب استخر 200 گرمی یا 3 اینچی ضخیم تر از دیگر قرص های کلر استخر هستند و به آرامی در آب حل می شوند و کلر به آرامی آزاد میشود و آب استخر پیش ساخته و یا استخر بتنی را برای مدت طولانی تصفیه و ضد عفونی می کند و به دلیل داشتن سولفات مس و سولفات آلومینیوم آب استخر جلبگ نمیزند و سبز شدن  آب استخر را کنترل میکند . قرص 200 گرمی کلر را می توان به اسکیمر برای مخازن آب اضافه کرد . اصولا ، قرص های کلر کات کبود دار باکتری بیماری زا و سایر آلودگی ها را از بین می برند . انتخاب هیپو کلرید کلسیم یا کلر مناسب آب استخر یک تصمیم بسیار مهم است .  قرص کلر آنزیم دار آب استخر جهت ضد عفونی کردن آب بوده و ماندگاری آب را چند برابر میکند . قرص آنزیم دار و ساده یکی از مواد های شیمیایی کلیدی و مفید برای حفظ آب استخر است . انتخاب های مناسب برای صاحبان استخر خرید قرص کلر جهت پاک کردن آب استخر است . یک قرص کلر 200 گرمی مناسب برای استخری با حجم 5000 تا 7000 لیتر آب برای یک هفته می باشد . 

چگونه از قرص کلر استفاده کنیم ؟

برای استفاده از قرص در استخر باید از سبد قرص کلر یا ظرف قرص کلر که با شناور شدن در سطح استخر از پوسیدگی و تغییر رنگ کف استخر جلوگیری میکند . ظرفیت این سبد قرص متفاوت میباشد و میتوان تعداد متفاوت قرص در آن انداخت . این سبدها دارای شیارهای تنظیم شونده  جهت ورود و خروج آب به آنها هستند و بر روی آب شناور مانده و با گردش در کل استخر سبب ضد عفونی بهتر آب استخر میشوند . کلر به وضوح یکی از مواد شیمیایی کلیدی برای حفظ آب استخر است . قرص کلر مناسب و با کیفیت باید اولین انتخاب برای صاحبان استخر باشد. روش دیگری که از قرص کلر می توان استفاده کرد گذاشتن قرص کلر در اسکیمر آب استخر می باشد چرا که اسکیمر وظیفه جمع کردن آشغال های سطح آب را به داخل خود داشته به گونه ای که پمپ تصفیه به پشت اسکیمر متصل شده و با مکش آب سطح استخر تمام برگ ها و سایر آشغال های سطح آب را به داخل سبد اسکیمر هدایت می کند ، به همین دلیل سبد اسکیمر به دلیل قرار داشتن درجریان آب از استخر به پمپ تصفیه و از پمپ تصفیه به استخر بهترین گزینه برای قرار دادن قرص کلر درون آن می باشد چرا که آب از این سبد در حال جریان است . از دیگر روش های استفاده از قرص کلر قرار دادن قرص در مسیر پمپ تصفیه و در قسمت ورودی آب از پمپ به داخل استخر می باشد چرا که در این روش نیز به دلیل جریان داشتن آب ازین ورودی بهترین مکان برای قرار دادن قرص کلر محسوب می گردد.

چه قرص کلری با کیفیت تر و بهتر است ؟

مناسب ترین و بهترین قرص کلر استخر قرصی است که تا آخرین گرم آرام آرام در زمان بیشتری در آب حل شود و از طرفی به صورت کامل در آب حل شود و باقیمانده ای نداشته باشد ,  بهتر است قرص کلر حاوی آنزیم یا سولفات مس یا کات کبود باشد تا از رشد جلبکهای ریز میکروسکوپی که سبب سبز شدن رنگ آب استخر و نیز لیز شدن کف و دیواره های استخر میشوند جلوگیری شود . قرص های کلر در استخرهای شنا استفاده می شود تا از ویروس ها ،  باکتری ها خلاص شویم . آنها یک ماده شیمیایی مفید برای حفظ آب استخر هستند، زیرا به شما کمک می کند که استخر شنا را تمیز نگه دارید و برای مدت طولانی آن را ضد عفونی کنید . کلر یا هیپوکلریت کلسیم متداول ترین ماده ضد عفونی کننده آب است که تمامی کسانی که استخر دارند چه شخصی و چه عمومی از این ماده استفاده میکنند و کاربرد گسترده ای دارد . از جایی که متاسفانه برای هر چیزی که تولید شده است نمونه بی کیفیت آن نیز به ازای آن در بازار وجود دارد سعی کنید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید که از سلامت و اصل بودن چیزی که می خرید مطمن باشید . این فروشگاه ها با کمی تحقیق در مورد کیفیتشان به راحتی قابل تشخیص هستند چرا که سایت ها غیر معتبر با یک نگاه به ظاهر فعالیتشان میتوان تشخیص داد که فروش محصولاتشان در چه سطح از لحاظ کیفی میباشد.

توجه :

اگر از نظر شما قرص کلری که تهیه کرده اید کارایی که شما انتظار دارید را ندارید حتما در محلی که قرص کلر را درون آن قرار داده اید مسیر ورود خروج آب را چک کنید چرا که ممکن است مشکل از ظرف که قرص را درون آن قرار داده اید باشد. گاز کلر خطرناک می باشد در زمان باز کردن بسته بندی کلر و حل نمودن در آب احتیاط  زیادی شود تا گاز کلر استشمام نشود  -  از ترکیب کردن قرص کلر با سایر مواد ضدعفونی کننده و شوینده های خانگی جدا خودداری کنید  -  بعد از استفاده از کلر دست هایتان خوب بشویید  -  وجود کلر در آبی که در آن آبزیان وجود دارند برای آبزیان خطرناک است و نباید استفاده شود  -  قرص کلر را از دسترس اطفال دور نگه داشته و در محیط خشک و بدون رطوبت قرار دهید.

سبد قرص کلر - ظرف قرص کلر را از کجا تهیه کنیم ؟

سبد قرص کلر در انواع و اشکال مختلفی وجود دارد این سبدها نیز بسته به کیفیتی که دارند کاراییشان متفاوت است. ظرف قرص کلر توسط برندهای مختلف تولید به در اختیار مشتریان قرار گرفته است . اینتکس یکی از برندهای تولید کننده ظرف قرص کلر و سایر لوازم جانبی استخر می باشد که در چند مدل مختلف این سبد های قرص کلر را به بازار جهانی ارائه کرده است . شرکت اینتکس در سراسر جهان نمایندگی های معتبر دارد که این نمایندگی ها به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت اینتکس این محصولات را در اختیار کاربران یا مشتریان قرار می دهد . در ایران نیز شرکت ایلی تویز نمایندگی اینتکس می باشد که با سابقه بیش از 12 سال در این زمینه خود را در این عرصه اثبات کرده است و با توجه به حساس بودن بعضی از وسایل بهداشتی قرص کلر آنزیم دار و سبد قرص کلر توصیه می شود از نمایندگی های اصلی شرکت های معتبر خریداری کنید چرا که این مطلب مستقیما با سلامتی انسان در ارتباط است.

 برای مشاهده لیست قیمت و انواع لوازم جانبی استخر اینجا کلیک کنید 

قیمت و مشخصات مخزن قرص کلر آنزیم دار

قرص کلر ضد جلبک یا قرص کلر آنزیم دار با قطر ۲ اینچ و دارای کات کبود ، قرص کلر با داشتن کات کبود یا همان سولفات مس علاوه بر ضد عفونی کردن آب تمامی جلبک و خزه و حتی تخم (بذر خزه و جلبک) را از بین می برد و آب را خوش رنگ تر و نیلی تر می کند. وزن بشکه فرص کلر 50 کیلو می باشد در هر بسته قرص کلر با وزن 1 کیلوگرم حاوی 5 عدد قرص می باشد که هرکدام از قرص ها 200 گرم وزن دارد . قرص کلر آنزیم دار آب استخر جهت ضد عفونی کردن آب استخر پیش ساخته و استخر های بتنی بوده و ماندگاری آب را چند برابر میکند . قرص کلر آنزیم دار یکی از مواد های شیمیایی کلیدی و مفید برای حفظ آب استخر است . انتخاب های مناسب برای صاحبان استخر خرید قرص کلر جهت پاک کردن آب استخر است . قرص های کلر 200 گرمی ضخیم تر از دیگر قرص های کلر استخر هستند و به آرامی در آب حل می شوند و کلر به آرامی آزاد میشود و آب استخر را برای مدت طولانی تصفیه و ضد عفونی می کند . قرص های کلر به علت دارا بودن سولفات مس و سولفات آلومینیومی نقش بسزایی در جلبگ نزدن و سبز شدن آب دارند که به ما کمک میکند آب همیشه تمیز بماند و تعویض آب استخر را طولانی تر کنیم . برای قرار دادن قرص کلر در آب باید از شناور یا سبد قرص کلر دانه دار استفاده کرد که در سطح آب استخر شناور بوده و از تماس مستقیم قرص به بدنه استخر جلوگیری کرده و از پوسیدگی و تغییر رنگ کف و بدنه استخر جلوگیری میکند . ظرفیت این سبد قرص متفاوت است و میتوان به صورت کم و یا زیاد قرص ها را در آن قرار داد . این سبدهای پلاستیکی دارای شیارهای تنظیم شونده جهت ورود و خروج آب به داخل سبد هستند که بر روی بدنه شناور قرار دارد و بر روی آب شناور مانده و با گردش در کل استخر و حل شدن در آب سبب ضد عفونی شدن آب استخر می شوند .

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

قیمت و مشخصات مخزن قرص کلر

مخزن قرص کلر از جمله وسایل جانبی استخر و جکوزی از محصولات اینتکس به شمار می آید. این مخزن با شناور شدن روی استخر و جکوزی ، آب را میکروب زدایی کرده و پاکسازی می نماید. مخزن قرص کلر اینتکس مناسب برای استخرهای فریمی ، پیش ساخته ، جکوزی ها و ... می باشد . در این مخزن قرص هایی با قطر 7.6 cm قابل استفاده است . 

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات مخزن قرص کلر

مخزن قرص کلر از جمله وسایل جانبی استخر و جکوزی از محصولات اینتکس به شمار می آید. این مخزن با شناور شدن روی استخر و جکوزی ، آب را میکروب زدایی کرده و پاکسازی می نماید. مخزن قرص کلر اینتکس مناسب برای استخرهای فریمی ، پیش ساخته ، جکوزی ها و ... می باشد . در این مخزن قرص هایی با قطر 2.5 cm قابل استفاده است . 

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات مخزن قرص کلر با دماسنج

دماسنج آب استخر از جمله لوازم جانبی استخر از محصولات اینتکس به شمار می آید. این دماسنج  intex دارای نشانگر درجه آب می باشد ، که با شناور کردن این دماسنج به روی آب بعد از مدت زمان کوتاهی دمای آب را نمایش می دهد . این دماسنج اینتکس یک وسیله بسیار کارامد برای درجه گیری آب انواع استخر های پیش ساخته ، ایزی ست ، فریمی و ... می باشد.

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات اسکیمر سطح آب استخر

اسکیمر آب از جمله وسایل جانبی استخر از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این اسکیمر توسط یک گیره به لبه استخر متصل می شود که این گیره قابلیت تنظیم ارتفاع دارد تا با سطح آب استخر شما قابل تنظیم باشد که عمل جم کردن آشغال ها را از سطح آب به درستی انجام دهد . این گیره intex در دو شکل می باشد که هر دو مدل در بسته بندی وجود دارد که بتوان ازین اسکیمر هم برای استخرهای فریمی هم برای استخر های ایزی ست استفاده نمود . طریقه کارکرد این اسکیمر اینتکس به این صورت می باشد که اسکیمر با اتصالاتی که دارد بعد از اتصال به لبه استخر توسط لوله ای از دیواره استخر به پمپ تصفیه متصل شده که پمپ تصفیه با انجام عمل مکش ، آب را از سطح استخر به داخل سبد اسکیمر هدایت کرده و آشغال های سطح آب را جمع آوری مینماید . سبد این اسکیمر اینتکس این قابلیت را دارد که درصورت پر شدن از اسکیمر جدا شده و بعد از نظافت دوباره در جای خود قرار گیرد . 

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

 

قیمت و مشخصات دماسنج

دماسنج آب محصولی از وسایل جانی استخر بوده که از محصولات اینتکس محسوب می گردد که بر روی آب شناور است و  دمای آب استخر را گرفته و نشان می دهد. این دماسنج دارای یک بند برای اتصال به کناره استخر می باشد تا قابل دسترس باشد. 

برای خرید محصول یا اطلاع از مشخصات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید 

انواع وسایل نظافت استخر

انواع وسایل نظافت استخر  قرص کلر  قیمت قرص کلر  مخزن قرص کلر   فروش قرص کلر   خرید قرص کلر   خرید اینترنتی قرص کلر   قیمت مخرن قرص کلر  قیمت ظرف قرص کلر   سایت فروش ظرف قرص کلر   نمایندگی فروش ظرف قرص کلر و فرص کلر   قیمت وسایل نظافت استخر   فروش وسایل نظافت استخر    سایت فروش جاروی نظافت استخر    فروش آنلاین جاروی نظافت استخر   نمایندگی فروش پمپ تخلیه آب استخر     پمپ تخلیه آب استخر با قیمت مناسب   پمپ تخلیه آب استخر   مشخصات فنی پمپ تخلیه آب استخر    بهترین پمپ تخلیه آب استخر   باکیفیت ترین پمپ تخلیه آب    جاروی نظافت اتومات   انواع جاروی نظافت      قیمت جاروی نظافت استخر   فروش ا نواع جاروی نظافت ضد آب    سایت فروش توری آشغال گیر استخر      فروش آنلاین فرچه نظافت استخر    نمایندگی فروش تجهیزات نظافت استخر   مکنده رسوبات کف استخر با قیمت مناسب      مشخصات فنی تجهیزات نظافت استخر      بهترین وسایل نظافتیه استخر     باکیفیت ترین محصولات نظافت استخر     

 نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید وسایل نظافت استخر می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر خود را در سراسر کشور دریافت کنید. 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram