قیمت استخر پیش ساخته فریمی خانگی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت استخر پیش ساخته فریمی خانگی

استخر آماده توکار اینتکس با عمق زیاد ، عمیق ویلایی

شنا آموزش شنا و عمدتا تفریحات آبی در استخر های عمومی و استخرهای بزرگ غیر خانگی امکان پذیر است . امروزه که بهداشت و حفظ سلامتی از الویت های زندگی اکثر افراد در جهان محسوب می گردد شنا کردن در مکان ها ی عمومی تقریبا مسئله ای سخت و کمتر قابل اطمینان می باشد . خب شاید برای شما سوال پیش بیاید که افرادی که درامد زندگی شان از آموزش شنا و یا مسائل مرتبط با این موضوع می باشد و افرادی که علاقه به شنا و یادگیری شنا به صورت حرفه ای دارند چه باید بکنند و چگونه این نیاز خود را مرتفع کنند ؟

جواب این است که باید از استخر های خصوصی داخل منزل ، باغ ، ویلا و یک فضای باز استفاده کرد که قابلیت احداث و مساحت لازم برای راه اندازی استخر خصوصی را دارند . اما داشتن استخر برای هر شخص در هر سطحی شاید امکان پذیر نباشد یا در صورت امکان پذیر بودن احداث آن بسیار پر دردسر و پر هزینه می باشد به صورتی که هر شخصی با فکر کردن به اینکه احداث یک استخر خصوصی بسیار پر هزینه می باشد شاید از راه اندازی استخر پشیمان شده و صرف نظر کند . اما ما در این مطلب می خواهیم از استخر هایی صحبت کنیم که تهیه و راه اندازی آنها در هر ابعادی از خود استخر و هر ابعادی از فضای خالی که برای استخر در نظر گرفتیم امکان پذیر باشد . این استخر هایی که به استخرهای پیش ساخته استخر های فریمی استخر های آماده استخرهای توکار استخر های آماده توکار استخرهای برزنتی استخر اسکلت دار استخرهای پایه دار استخرهایی با جنس پی وی سی و ... معروف می باشند یا با این اسامی میشناسندش قابلیت راه اندازی و خرید در چند ساعت را دارند . شاید پیش خود بگویید امکانش وچود ندارد یا اگر این استخرها نیز وجود داشته باشد به کیفیت استخرهای ثابت و بتنی نمی باشد یا اینکه شاید بسیار آسیب پذیر هستند . خیر اینگونه نیست . 

 مزایای استخر پیش ساخته یا توکار یا استخر آماده 

استخر های برزتنی توکار آماده یا پیش ساخته از چندین مزایای حائض اهمیت برخوردار است طوری که میتوان به این مزایا تکیه کرد و داشتن استخر را در هر مکانی با هر متراژی برای هر شخص امکان پذیر می سازد .

  1.  قابلیت تهیه استخر در عرض چند ساعت به صورت آنلاین و حضوری 
  2.  قیمت بسیار بسیار به صرفه نسبت به استخر های بتنی ثابت
  3.  قابلیت جابه جایی با کوچک ترین سواری های شخصی 
  4.  بسته بندی کوچک استاندارد 
  5.  دارای ابعاد و اشکال مختلف
  6.  راه اندازی بسیار آسان و سریع
  7.  ساخته شده از جنس پی وی سی برزنتی مستحکم و متناسب با سیستم بدن ( ضد حساسیت ) 
  8. دارای لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه آب
  9. امکان نصب در هر فضای ممکن مانند بالکن, پشت بام, زیرزمین, حیاط, ویلاها 
  10. بدنه استخر های پیش ساخته نرم بوده و حالت انعطاف پذیری دارد که به  هنگام برخورد با اشیا آسیبی نمی بینند

و ... 

اینگونه استخرها که به اسم استخر پیش ساخته استخر برزنتی استخر آماده استخر اسکلت دار و ... در بازار جهانی به فروش می رسند در کمپانی های مختلفی تولید و به سراسر جهان ارسال می گردند . در ایران نیز این استخرها با برند های مختلف موجود می باشند که هرکدام ازین برندها نمایندگی های متعدد رسمی و غیر رسمی در ایران دارند که در ارائه این محصول با کیفیت اصلی با برند معتبر هرکدام به روش خاص خود عمل می کنند . ما در این مطلب میخواهیم به با کیفیت ترین برند تولید کننده استخرهای آماده استخرهای توکار یا استخرهای برزنتی و پیش ساخته اشاره کنیم و در مورد این برند مبحثی را از سابقه و کیفیت بیان کنیم .

یکی از معتبر ترین برندهای ساخت استخر های آماده بادی و غیر بادی برزنتی یا پیش ساخته برند اینتکس می باشد . کمپانی اینتکس یکی از کمپانی های تولید کننده این محصولات در کشور چین می باشد . البته نا گفته نماند که این برند بسیار معتبر جهانی اصالت آمریکا داشته و در کشور چین فقط تولید شده و به سراسر جهان ارسال می گردد . این محصولات در کارخانه اینتکس پس از تولید یک بار تست سلامت شده و بعد بسته بندی می شوند . استخرهای اینتکس با توجه به نیاز سنجی چند ساله مشتریان در سراسر جهان تولید شده اند به گونه که شما برای خرید یک استخر بادی یا غیر بادی با عمق زیاد دستتان از جهت تنوع و رنگ به اندازه ای باز می باشد که میتوانید با توجه به نیاز خود و فضایی که دارید و سلیقه ای عمل کرده و استخر مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن از نمایندگی های اصلی شرکت اینتکس در کشور ایران ( ایلی تویز   www.ilitoys.com ) خریداری کرده و به سرعت راه اندازی کنید. دقت داشته باشید حتما محصول خود را از نمایندگی معتبر خریداری کرده که محصول اورجینال با لوازم کامل یدکی را به شما ارئه دهند.

 ازین استخر ها به دلیل کاربرد متنوع برای آب درمانی و آموزش شنا ، حتی برای مصارف کشاورزی برای ذخیره سازی آب و آبیاری تدریجی باغ باغچه و .. و همچنین ازین نوع استخر اسکلت دار یا پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی برای راه اندازی شغل پر سود پرورش ماهی و ... استفاده می گردد . استخرهای اینتکس دارای لوازم جانبی مختص خود نیز می باشد . یک سری ازین لوازم که برای راه اندازی استخر پیش ساخته یا توکار لازم می باشد داخل بسته بندی خود استخر موجود می باشد مثل زیر انداز استخر که از آسیب رسیدن به استخر جلو گیری می کند مثل روکش استخر که از هدر روی آب جهت تمیز نگه داشتن آب استخر از آلودگی های محیط جلو گیری می کند مثل نردبان استخر که برای وارد شدن به داخل آب استخر مورد استفاده قرار میگیرد مثل پمپ تصفیه پیشرفته با اتصالات مورد نیازی که جهت تصفیه آب به صورت دائم استفاده می گردد به این صورت که توسط اتصالات خود آب را از داخل به سمت پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه دوباره به استخر بر می گرداند. دور تا دور این استخرها را مانند استخرهای توکار به هر شکلی که مناسب دیزاین محیط تان است می توان طراحی کرد. یک سری لوازم جانبی تزیینی و جذاب دیگر نیز مختص این استخرها ، کمپانی اینتکس تولید کرده است که میتوانید در سایت ایلی تویز  www.ilitoys.com در قسمت یا پنل لوازم جانبی استخر این محصولات را که اعم از سایبان استخر  فواره استخر  چراغ LED داخل آب استخر  و ... میباشد را مشاهده و در صورت نیاز به صورت انلاین یا حضوری خریداری کنید . 

استخر اسکلت دار با گارانتی   استخر ULTRA XTRA با دوسال گارانتی   قیمت استخر ULTRA XTRA    قیمت استخر پریزم فریم    چگونه استخر آماده خریداری کنیم ؟   انواع استخر پربزم فریم    قیمت استخر پیش ساخته   قیمت استخر OVAL FRAME  استخر پیش ساخته عمق زیاد    قیمت استخر PRISM FRAME    استخر پریزم فریم RECTENGULAR SET   انواع استخر آماده توکار    انواع استخر پیش ساخته  استخر SMALL FRAME   

برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخر خانگی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

قیمت استخر پیش ساخته ULTRA XTRA 

استخر پیش ساخته ULTRA XTRA با طول و عرض 366 * 732 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد .استخر فریمی 7 متری ULTRA XTRA دارای 2 سال گارانتی بوده و اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 132 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی ULTRA XTRA پیش ساخته intex با حجم آب 31805 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان  استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

366 cm
732 cm
132 cm

 قیمت استخر پیش ساخته پریزم فریم اوال پرمیوم  PRISM FRAME OVAL PREMIUM

استخر پریزم فریم OVAL با طول و عرض 274 * 503 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 122 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد  . این استخر فریمی intex با حجم آب 13365 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

503 cm
274 cm
122 cm

 

 

 قیمت استخر پیش ساخته پریزم فریم PRISM FRAME

استخر پریزم فریم مستطیل rectangular با طول و عرض 244 * 488 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 107 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد ..این استخر فریمی intex با حجم آب 10874 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

244 cm
488 cm
107 cm

 

مشخصات استخر پرورش ماهی با طول 260 

استخر فریمی با طول 260 سانتی متر از جمله استخر های پرورش ماهی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 65 سانتی متر می باشد. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی با حجم آب 2282 لیتر یکی از بزرگ ترین استخر های اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر  اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در زمین های کشاورزی و مکان های صنعتی جهت تامین آب ، مناسب برای پرورش ماهی و حتی خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر تفریحی نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد برای خانواده ها استفاده نمود .

طول 260 cm
عرض 160 cm
65 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

نمایندگی فروش استخرهای پرورش ماهی 

استخر پیش ساخته, فروش استخر های پیش ساخته پرورش ماهی با ابعاد مختلف و قیمت استخر پیش ساخته های مناسب در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و فریمی و اینتکس در سایت استخر اینتکس در ایران، خرید استخر پیش ساخته در فروشگاه اینترنتی استخر های پیش ساخته و آماده و پرتابل و انواع استخر پیش ساخته فایبرگلاس و قابل حمل و استخر های متحرک با نصب سریع و آسان. از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات فلزی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … میباشند.

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram