استخر پیش ساخته اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

استخر پیش ساخته اینتکس

استخر فریمی پرورش ماهی اینتکس 

استخر فریمی یا پیش ساخته اینتکس مناسب برای شنا و پرورش ماهی با بسته بندی قابل حمل و در عین حال مستحکم با کارایی بالا می باشد که قابل استفاده در ویلا ها و فضاهای باز و بسته در ابعاد مختلف می باشد جهت شنا و آفتابگیری ویا پرورش ماهی میباشد . ازین استخر برای کشاورزی به منظور آبیاری و ذخیره آب به همراه تجهیزات استاندارد برای آبیاری قطره ای یا مدل های دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

برای کاهش هزینه های راه اندازی شغل پر سود پرورش ماهی باید در ساخت یا خرید استخر های پرورش ماهی دقت کنید . استخر های اینتکس با ابعاد مختلف و قیمت مناسب نسبت به سایر استخرهای بتنی و توکار این امر را برای شما سهل کرده است. این استخر ها از جنس برزنت مستحکم و ضد آب با داخل طرح سرامیکی از جنس پی وی سی یکی از بهترین گزینه های جایگزین استخر های بتنی با هزینه بالا میباشد که ساختشان زمان بر نیز است ، در صورتی که استخرهای فریمی یا همان پیش ساخته اینتکس در عرض 2ساعت قابل راه اندازی و استفاده می باشد . ازین استخر ها برای شروع کار پرورش ماهی استفاده می گردد . استخر های بزرگتری از اینتکس نیز برای این موضوع وجود دارد که طول آنها به 10 متر نیز می رسد .

مزیت اینگونه محصولات این است که بسیار سبک بوده و براحتی میتوانید آنرا جمع کرده و فضای اشغال شده استخر را دوباره بازیابی کنید ، از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند ، دارای لوازم جانبی کامل هستند و برای نگهداری آب داخل استخر نیازی به هیچ وسیله دیگری اعم ازلوله کشی و یا پمپ های تصفیه بزرگ تر ندارند ، و قیمت آنها بسیار کمتر از ساخت استخر های سنتی و یا سازه ای و ساختمانی میباشند و در نهایت اینکه این محصول را به راحتی میتوانید بعد از خرید بدون نیاز به وانت یا کمیونت در صندلی عقب یا صندوق اتومبیلتان به محل مورد نظر خود حمل کنید .

استخر پیش ساخته پرورش ماهی با قابلیت نصب آسان و بسیار کم هزینه نسبت به سایر استخر ها مناسب برای استفاده خانوادگی و استفاده های دیگر از جمله آب درمانی و یا آبتنی، کشاورزی و پرورش ماهی میباشد، این استخر ها از یک فریم دور تا دوری که بصورت تکه تکه در کنار یکدیگر قرار میگیرند تشکیل شده اند، گزینه ای بسیار مناسب برای ویلا هایی است که فضای کمی جهت راه اندازی استخر دارند چرا که بعد از استفاده میتوان به راحتی آن را جمع کرده و دوباره وصل نمود، یک محصول کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخر پرورش ماهی و استخر خانگی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

مشخصات استخر پرورش ماهی با طول 260 سانتی متر  

استخر فریمی با طول 260 سانتی متر از جمله استخر های پرورش ماهی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 65 سانتی متر می باشد. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی با حجم آب 2282 لیتر یکی از بزرگ ترین استخر های اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر  اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در زمین های کشاورزی و مکان های صنعتی جهت تامین آب ، مناسب برای پرورش ماهی و حتی خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر تفریحی نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد برای خانواده ها استفاده نمود .

طول 260 cm
عرض 160 cm
65 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات استخر پیش ساخته 7 متری

استخر پیش ساخته با طول و عرض 366 * 732 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 132 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی پیش ساخته intex با حجم آب 31805 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، روکش روی استخر ، زیر انداز ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان  استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

366 cm
732 cm
132 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات استخر پرورش ماهی با طول 450 سانتی متر

استخر فریمی با طول 450 سانتی متر از جمله استخر های پرورش ماهی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 84 سانتی متر می باشد. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی با حجم آب 7127 لیتر یکی از بزرگ ترین استخر های اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر  اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در زمین های کشاورزی و مکان های صنعتی جهت تامین آب ، مناسب برای پرورش ماهی و حتی خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر تفریحی نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد برای خانواده ها استفاده نمود .

طول 450 cm
عرض 220 cm
84 cm

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات استخر پیش ساخته 10 متری

 استخر پیش ساخته با طول و عرض 488 * 975 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 132 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی پیش ساخته intex با حجم آب 54368 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، روکش روی استخر ، زیر انداز ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید. این استخر اینتکس دارای پمپ تصفیه آب شنی با قدرت 0.6 اسب بخار با حجم مخزن 360 میلی متری می باشد. در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان  استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

488 cm
975 cm
132 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

نمایندگی فروش استخرهای پرورش ماهی 

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

استخر پیش ساخته, فروش استخر های پیش ساخته فایبرگلاس پرورش ماهی با ابعاد مختلف و قیمت  استخر پیش ساخته های مناسب در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و فریمی و اینتکس در سایت استخر اینتکس در ایران، خرید استخر پیش ساخته در فروشگاه اینترنتی استخر های پیش ساخته و آماده و پرتابل و انواع استخر پیش ساخته فایبرگلاس و قابل حمل و استخر های متحرک با نصب سریع و آسان. از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات فلزی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … میباشند.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram