خرید قایق بادی مارینر 3 و مارینر 4 - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید قایق بادی مارینر 3 و مارینر 4

نمایندگی فروش قایق مارینر فایبر گلاس 

قایق بادی 4 نفره و 3 نفره مارینر تولید کمپانی اینتکس چین با نظارت شرکت اینتکس آمریکا میباشد . قایق مارینر قایقی است از جنس بدنه برزنت 4 لایه با الیاف ابریشمی به صورت تار و پود و کف قایق از فایبرگلاس خشک ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار می باشد . بدنه این قایق بادی مارینر 4 نفره قایق بادی مارینر 3 نفره اینتکس از 3  قسمت جدا گانه باد می شود تا علاوه بر آسان باد شدن قایق در صورت برخورد قایق با اشیا تیز یک قسمت از قایق صدمه ببیند و دیگر قسمت های قایق بادی بر روی آب بماند و امنیت افراد داخل قایق را حفظ می کند . این قایق بادی قابلیت نصب موتور بنزینی و برقی تا 4 اسب بخار دارد . قایق بادی مارینر دارای 2 عدد جای لنسر برای ماهیگیری , 2 عدد پاروی آلومینیومی , ساک حمل , و برچسب تعمیرات , دارای کیف مخصوص حمل ملزومات ماهیگیری , کیف مخصوص حمل باتری می باشد . از این قایق بادی اینتکس می توان در آب های آرام و رودخانه ها و پشت سدها و غیره استفاده کرد . قایق مارینر دارای پمپ باد دستی در بسته بندی میباشد که شما میتوانید برای سریعتر باد شدن قایق از پمپ باد برقی و پمپ باد برقی فندکی استفاده  نمایید . ضمنا پمپ باد فندکی این امکان را به شما میدهد که در مکان هایی که برق وجود ندارد با فندکی ماشین قایق بادی مارینر خود را پر و خالی نمایید . 

قایق های بادی اینتکس با توجه به استاندارد های جهانی بسیار مورد توجه مشتریان و کاربران قرار گرفته است . ازین رو شما با مقایسه این محصولات با سایر برندها متوجه سطح کیفی این محصولات کمپانی اینتکس می شوید. قایق های بادی کودک در ابعاد مختلف و اشکال مختلف وجود دارند که در اینجا به چند مورد از آن اشاره میکنیم . 

فروش انواع قایق های بادی اینتکس (INTEX) با ویژگی های منحصر به فرد شامل قیمت مناسب و ارزان, ضمانت اصالت کالا, در بیش از 50 مدل خاص  ارائه می گردد. این قایق های بادی در اندازه ها مختلف مانند قایق بادی تک نفره ، قایق بادی ۲ نفره، ۴ نفره و ۶ نفره در دسترس شما خریداران عزیز می باشد.  قایق بادی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که می توان از میان آنها به قایق بادی موتوری و قایق بادی حرفه ای, قایق فایبرگلاس تک نفره و قایق بادی پارویی, کایاک ورزشی مسابقه ای اشاره نمود. قایق بادی اینتکس را معمولا در آبهای آرام مانند دریاچه یا دریا  استفاده میکنند قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی برحسب توان را دارند.قابل استفاده برای تمام اعضای خانواده میباشد، قایق بادی به علت سبک بودن یکی ازبهترین گزینه ها برای ماهیگیری است روی بدنه آن جای قلاب ماهیگیری و جای پارو طراحی شده که به بدنه پرس شده است. دارای تجهیزاتی مانند پاروی آلومینیومی دوتکه, پمپ باد دستی , ساک دستی برای حمل ونقل راحت تر و طناب نجات دور قایق میباشد. قایق بادی از پرطرفدار ترین محصولات بادی می باشد. 

برخی از خریداران در هنگام خرید بدلیل بادی بودن این محصولات کمی تردید دارند و سوالهای زیادی در ذهن دارند که مهمترین آن ها امنیت قایق بادی است ، در خصوص امنیت قایق های بادی اینکته را باید گفت که تمامی آنها دارای تاییده ایالات متحده و اروپا میباشند و در هنگام ساخت آن تولید کننده تمامی قواعد و اصول ساخت قایق بادی را مطابق با استاندارهای جهانی رعایت کرده است و شما عزیزان بدون کوچکترین نگرانی میتواند با خاطری آسوده اقدام به تهیه آن ها و استفاده  از آن نمایید بدلیل محفظه های باد زیاد ایمنی آنها بسیار بالا رفته بطوری که اگر در هنگام استفاده از قایق های بادی سوراخ شود و از یک نقطه آسیب ببینند ، دیگر محفظه های آن همچنان پر از هوا بوده و هیچ تاثیری بر روی قایق نخواهد داشت و افراد سوار بر قایق میتوانند به مسیر خود ادامه دهند .

برای مشاهده قیمت و مشخصات قایق های بادی اینتکس اینجا کلیک کنید

قیمت و مشخصات قایق بادی مارینر 3

قایق بادی مارینر 3 از دسته قایق های بسیار قوی و از لحاظ هر گونه امکانات و ویژگیهای مطلوب همه را دارا می باشد. جنس این قایق بادی از پی وی سی ضخیم سه لایه الیاف دار بوده که در برخورد با اشیا تبز و برنده و همچنین در آبهای شور و نور مستقیم خورشید از خود مقاومت نشان میدهد و قابل استفاده می باشد. دیواره این قایق از دو قسمت مجزا از هم باد میشود و ظرفیت این قایق برای 3 نفر طراحی شده و تا سقف 400 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. یکی از ویژگی های خوب و قابل ذکر در این قایق مدل کف این قایق است که از تعدادی ورق فایبر گلاس شکل می گیرد و این امکان را به سرنشین می دهد تا در قایق بتواند بایستد یا قدم بردارد و باد هیچ نقشی در ان ندارد.  از دیگر امکانات این قایق بادی طناب دور - گارد ضد ضربه دور قایق - قفل پارو - پارو المینیومی - جای لنسر ماهیگیری - کیف ابزار - کیف باطری - تشک نشیمن و قابلیت نصب کیت و موتور برای ان می باشد.

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت و مشخصات قایق بادی مارینر 4

قایق بادی مارینر 4 از گروه قایق های بسیار قوی و از لحاظ هر گونه امکانات و ویژگی های مطلوب همه را دارا می باشد. جنس این قایق بادی از پی وی سی بسیار ضخیم سه لایه الیاف دار بوده که در برخورد با اشیا تیز و برنده و همچنین در آبهای شور و نور مستقیم خورشید از خود مقاومت نشان می دهد و قابل استفاده می باشد. دیواره های این قایق از 4 مخزن باد می شود و ضریب اطمینان بالایی را برای سرنشینان دارد. این قایق بادی برای 4 نفر طراحی شده و تا سقف 500 کیلوگرم را تحمل می نماید. یکی از ویژگی های خوب و قابل ذکر در این قایق مدل کف این قایق است که از تعدادی ورق فایبر گلاس شکل می گیرد و باد در ان هیچ نقشی ندارد و این امکان را به سرنشینان میدهد تا در قایق بتوانند بایستند یا قدم بر دارند. از دیگر امکانات این قایق بادی کیف ابزار - کیف باطری - طناب دور - گارد ضد ضربه دور قایق - قفل پارو - پارو المینیومی - جای لنسر ماهیگیری - پمپ باد - تشک نشیمن و قابلیت نصب کیت و موتور برای این قایق می باشد. موتور روی این قایق تا 3 اسب بخار می توان نصب کرد .

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 بسته بندی :

قسمت های کناری کارتن  دارای چند ستون نوشته می باشد که 12 زبان رایج دنیا چاپ شده است، محتوای این نوشته ها درباره ی شیوه ی استفاده و حفظ قایق بادی می باشد، همینطور زیر این ستون ها چند سطر کوتاه نیز درباره ی کارخانه ی سازنده توضیح داده شده است، درب های نگهدارنده در دو سمت بالا و پایین کارتن قرار داده شده است که لازم است برای باز کردن آن چسب های روی آن را جدا کنید، روی درب بالایی جعبه چند تصویر وجود دارد که مربوط به استفاده از قایق بادی می باشد، کنار این قسمت چند سطر نوشته به چشم می خورد که درباره قایق بادی مارینر نوشته شده است، زیر توضیحات چاپ شده تصاویر لوازم جانبی گذاشته شده تا با امکانات موجود در بسته بندی آشنا شوید، کد محصول به صورت #68373 بالای شماره ی بارکد چاپ شده که در این قسمت قابل مشاهده است، علامت چند لایه بودن جنس بدنه قایق بادی داخل یک آیکون چند ضلعی در قسمت درب بالا و قسمت رویه کارتن گذاشته شده است، همینطور چند آیکون کوجک نیز کنار آن قرار گرفته اند که به ظرفیت نفرات، دستگاه پمپ باد، پارو و میزان تحمل وزن قایق بادی اشاره کرده است، تصویر بزرگ قایق اینتکس روی قسمت اصلی کارتن بسته بندی قرار داده شده تا از شکل نهایی آن آگاه شوید، کنار این تصویر نوشته MARINER 3 دیده می شود که اشاره به ظرفیت سه نفره قایق بادی دارد، زیر این نوشته اندازه ی ابعاد محصول درج شده است، قسمت پایین کارتن چند تصویر کوچک وجود دارد که درباره ی ساختار داخلی و بیرونی قایق بادی اینتکس می باشد، همینطور برای مطلع شدن از کارخانه ی سازنده می توانید به لوگوی اینتکس در بالای صفحه نگاه کنید. 
 

روش باد و خالی کردن:

برای باد کردن قایق بادی مارینر 3 ابتدا کف فایبر گلاسی قایق را پَهن نمایید و سپس پمپ باد را برای باد کردن قایق حاضر نمایید، نازل بزرگ پمپ باد را بداخل دریچه کف بدنه قایق کرده تا لوله بادی زیر فایبر گلاسها باد شود، بعد پمپ باد را داخل دریچه های بزرگ پیچی بگذارید و با فشار دست قایق را باد نمایید، دریچه های قایق با چرخاندن باز شده و قایق آماده به باد کردن میشود، باید توجه کرد تا قایق را به اندازه ای باد کنید که به بدنه فشار وارد نشود و نترکد، برای اینکه این نکته را بتوانید رعایت کنید در حین باد زدن بدنه را تست نمایید تا با فشار دست بدنه قایق براحتی انعطاف داشته باشد، نکته دانستنی این است که هر چه بدنه قایق شما سِفت تر شود هیچ کمکی به ایمنی بیشتر قایق نمینماید، بعد از اینکه قایق باد شد دریچه آنرا ببندید برای ابنکه بتوانید قایق را بهتر باد کنید بهتر است طبق شماره بندی ای که روی بدنه قایق کنار هر دریچه نوشته شده اینکار را انجام دهید، بعد از استفاده از قایق و جهت خالی کردن دریچه پستونکی کف قایق را درآورده و دریچه های پیچ شونده بدنه قایق را از قسمت پایینی که به بنده متصل است بچرخانید تا باد خارج شود، سپس تخته های کف قایق را جمع کرده و تا کنید و بدنه را نیز تا کرده و داخل ساک حمل نمایید. 

نحوه نصب پارو:

 برای راحتی بشتر در حمل و نقل قایق اینتکس پاروهای آن را چند تکه میسازند، جهت نصب پاروی مارینر که از نوع آلمینیومی است باید دو قسمت پارو را که توسط یک بست پلاستیکی که از دو گیره جهت نگهداشتن این دو قسمت تشکیل شده استفاده کرد، دو لوله را از دو طرف داخل کرده بطوریکه این بست بالای جای پارویی بدنه قرار گیرد و توسط پیچی که روی بَست ها طراحی شده تا حدی بپیچانید که نگهداشته شوند، سپس نوک قاشقی پارو را توسط پینی که روی یکی از لوله ها طراحی شده نصب نمایید.

قایق بادی تفریحی اینتکس قیمت مناسب

یکی از بهترین مزیت های قایق بادی تفریحی اینتکس نسبت به سایر محصولات بادی آن است که این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا این محصول بهترین و مناسب ترین گزینه به منظور جایگزین نمودن قایق های معمولی به شمار آید. همچنین می توان اشاره نمود که قیمت مناسب این مدل از قایق سبب شده تا بتوان با خرید آن در بسیاری از هزینه های مختلف صرفه جویی به عمل آورد.

خرید قایق بادی تفریحی اینتکس

قایق بادی تفریحی اینتکس از محصولاتی است که به صورت خرید مستقیم در دسترس قرار گرفته است. این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسبی از طریق نمایندگی ایلی تویز خریداری کرد و از مزیت های منحصر به فردی که داراست، بهره مند گردید. این محصول به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد می گردد و همین امر موجب شده تا مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. با خرید این قایق می توان اوقات بسیار مفرحی و منصر به فردی را برای تمام اعضای خانوادها به ارمغان آورد.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram