تشک مسافرتی ماشین شاسی بلند و ماشین سواری - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تشک مسافرتی ماشین شاسی بلند و ماشین سواری

تشک بادی صندلی عقب خودرو سواری و خودرو شاسی بلند با پمپ برقی همراه

تشک بادی یکی از کاربردی ترین وسایل مسافرت در هر خودروی سواری یا شاسی بلندی می باشد چرا که علاوه بر استراحت داخل ماشین کاربرد تشک کمپینگ در چادرهای مسافرتی و بر روی چمن یا محیطهای خارج از ماشین را نیز دارد . این تشک به دلیل ضد آب بودن و پر شدن از باد قابلیت استفاده بر روی آب را نیز دارد . 

جنس تشک بادی خودرو از پلاستیک فشرده یا همان پی وی سی (PVC) می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است. قسمت رویه آن از جیر ساخته شده است که باعث شده علاوه بر احساس نرمی و لطافت خاص آن از عرق کردن بدن هنگام خواب جلوگیری میکند. قسمت کناری و زیر تشک از روکش طرح چرم استفاده شده که باعث شده محصول بر روی صندلی عقب ماشین سر نخورد و زیبایی خاصی به آن بدهد.
ساختار داخلی تشک بادی داخل خودرو به صورت موازی در راستای طولی است. این ساختار به این صورت عمل میکند که هنگامی که شما بر روی تشک میخوابید وزن شما در تمام قسمت های محصول پخش شده و اجازه فرو رفتن در یک قسمت را نمیدهد. با کمک این سیستم طراحی، این تشک بادی قادر به تحمل وزنی معادل 150 کیلوگرم را دارد البته این به شرطی می باشد که محصول را بیش از حد استاندارد باد ننمایید.
این تشک در رنگهای طوسی ، مشکی ، نخودی ، آبی روشن می باشد . 
 
تشک خودرو مدل سواری 

تشک خودرو مدل شاسی بلند
 

پمپ باد :

هر محصول بادی برای باد شدن احتیاج به یک پمپ دارد که بتوان آن را باد کرد. این تشک به تنهایی دارای پمپ باد برقی ماشینی یا همان فندکی بوده و برای استفاده از آن احتیاج به یک اتومبیل دارید. پمپ باد فندکی مختص ماشین نیز درون این بسته بندی وجود دارد و نیاز به خرید پمپ مجزا نمی باشد .
لوازم جانبی این محصول شامل دو کوسن بادی برای زیر سر قرار دادن آن هنگام خواب می باشد که دیگر نیاز به حمل بالش اضافی نمی باشد همچنین کسانی که به کمپینگ و یا سفر میروند علاوه بر استفاده از تشک بادی برای خواب در ماشین، میتوان برای تشک داخل چادر نیز استفاده کرد. نکته ای باید به آن توجه کرد از پریدن و یا جامپ کردن بر روی آن به شدت خودداری نمایید زیرا باعث ترکیدن و یا خراب شدن کالا می شود.
این کالا از مدل هایی است که برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده است. این تشک بادی گزینه مناسبی برای راحتی شما در مسافرت می باشد و کمک شایانی به رفع خستگیتان هنگام خوابیدن خواهد بود. تشک های بادی خودرو به راحتی قبل از استفاده باد می شوند و هنگامی که دیگر نیازی به آن ندارید دوباره جمع شده و در بسته بندی مخصوص خود، جای کمی را اشغال خواهند کرد. تشک بادی مخصوص خودرو در سه رنگ مشکی، نقره ای و کرم تولید می شود. 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع تشک های بادی لیزی بگ و کاناپه بادی لیزی بگ می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram