دروازه واترپلو بادی تور بسکتبال بادی تور والیبال بادی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

دروازه واترپلو بادی تور بسکتبال بادی تور والیبال بادی اینتکس

دروازه فوتبال بادی ، تور والیبال بادی استخری ، تور بسکتبال بادی برای استخر

وسایل بازی و سرگرمی بادی اینتکس از تنوع بسیاری برخوردار است از جمله این محصولات بادی استخری اینتکس می توان به تور والیبال بادی اینتکس ، تور بسکتبال بادی اینتکس ، تور فوتبال بادی اینتکس اشاره کرد که ازین محصولات هم در خشکی و هم در استخر می توان استفاده نمود . 

تور والبیال بادی اینتکس از جمله محصولات سرگرم کننده و جذاب مختص استخر و آب های آرام می باشد که برای انجام دادن بازی پر طرفدار والیبال در آب مورد استفاده قرار میگیرد . یک توپ بادی به همراه این محصول می باشد .

تور بسکتبال بادی اینتکس از جمله محصولات بادی اینتکس می باشد ک به دلیل بادی بودن هم در آب و هم بروی زمین قابل استفاده می باشد . این وسیله بازی به همراه یک توپ می باشد می باشد .

واترپلو از دسته بازی های بسیار جذاب و سرگرم کننده در آب میباشد، اینتکس با تولید دروازه واترپلو توانسته رضایت افرادی که به این بازی علاقه دارند را جلب کند، جنس این مجموعه از پی وی سی است و دارای دریچه های پستونکی کوچک میباشد، پشت این محصول تور داشته و یک توپ بادی نیز دارد، دو وزنه بادی در طرفین دروازه واترپلو اینتکس جهت نگهداشتن آن روی آب و حفظ تعادل دروازه میگردد، از دروازه واترپلو برای استفاده در خشکی نیز میتوان استفاده کرد، بسته بندی این مجموعه شامل یک دروازه بادی میباشد، شما میتوانید برای داشتن دو دروازه از این محصول به تعداد دو عدد سفارش دهید، کل این مجموعه با سایر پمپ های باد نمایندگی اینتکس باد میشود.

ایلی تویز نمایندگی اصلی محصولات اینتکس در ایران آماده ارائه محصولات اینتکس در سراسر کشور می باشد .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع وسایل بازی اینتکس اینجا کلیک کنید. 

قیمت و مشخصات تور بسکتبال اینتکس

حلقه بادی بسکتبال از جمله محصولات بادی 2018 اینتکس محسوب می گردد که با طراحی خاص و ترکیب رنگ های متفاونی که در این وسیله تفریحی بادی استفاده شده است یکی از پر طرفدار ترین از خانواده اسباب بازی های بادی این شرکت می باشد . بسکتبال بادی داری 3 لایه بادشونده مجزا بوده که جدا از هم باد می شوند . این محصول بادی  intex  قابلیت استفاده در فضای داخلی ، فضای خارجی و روی آب را نیز دارد ، پایه این محصول به گونه ای طراحی شده است که قسمت تحتانی آن از آب پر شده که این موجب شده است تا و در هر فضایی که مورد استفاده قرارگیرد چه بر روی سطح آب چه بر سطح زمین ، تعادل خود را حفظ نماید. بسکتبال بادی دارای دو توپ ، همراه خود می باشد.

97 cm
104 cm
208 cm

برای مشاهده مشخصات ، قیمت و خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید 

قیمت و مشخصات دروازه واترپلو و فوتبال اینتکس

تور واترپلو بادی از جمله محصولات بادی 2019 اینتکس محسوب می گردد که با طراحی خاص و ترکیب رنگ بسیار زیبا ، این محصول  یکی از پر طرفدار ترین ها از خانواده اسباب بازی های بادی شرکت اینتکس به شمار می آید . تور فوتبال بادی داری 3 لایه بادشونده مجزا بوده که جدا از هم باد می شوند . این محصول بادی  intex  قابلیت استفاده در فضاهای داخلی ، برروی چمن و روی آب را دارد ، برای ثابت ماندن این محصول روی آب دو کیسه اطرف این دروازه بادی تعبیه شده است که با قرداد دادن جسمی سنگین داخل آن و انداختن به داخل آب ، از حرکت دروازه روی آب جلوگیری می ماند . درون هر بسته بندی این محصول یک توپ و یک دروازه موجود می باشد در صورت تمایل برای داشتن دو دروازه میبایست دو پک ازین محصول را تهیه نمایید . 

89 cm
140 cm
81 cm

برای مشاهده مشخصات ، قیمت و خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید 

 

 

قیمت تور والیبال بادی روی آب اینتکس

یکی دیگر از وسایل بازی و سرگرمی روی اب تور والیبال می باشد که به صورت شناور روی آب می ایستد و مناسب برای سنین مختلف می باشد . تور والیبال اینتکس با استفاده از دو کیسه شن که در اطراف تور محصول قرار دارد که با لنگر کردن درون آب موجب می شود این تور بادی روی آب ایستاده و حرکت نکند.

مشخصات تور والیبال بادی روی آب 

تور والیبال از جمله محصولات بادی 2019 اینتکس محسوب می گردد که با طراحی خاص و ترکیب رنگ متفاونی که در این وسیله تفریحی بادی استفاده شده است یکی از پر طرفدار ترین از خانواده اسباب بازی های بادی این شرکت می باشد . تور والیبال بادی داری 3 لایه بادشونده مجزا بوده که جدا از هم باد می شوند . این محصول بادی  intex قابلیت استفاده روی آب را دارد ، در دو طرف این محصول بادی کیسه هایی تعبیه شده که با قرار دادن جسمی سنگین درون آن موجب تعادل هر چه بهتر این محصول بادی بر روی آب می شود . تور والیبال بادی به همراه خود یک توپ بادی مناسب برای بازی دارد که محبوبیت این محصول را در بین خریداران محصولات بازی و سرگرمی بادی اینتکس دو چندان کرده است .  

64 cm
239 cm
91 cm

برای مشاهده مشخصات ، قیمت و خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید 


قیمت توپ بادی ساحلی اینتکس

توپ بادی براق از مجموعه بازی و سرگرمی از محصولات 2019 اینتکس محسوب می گردد. جنس این توپ بادی از پی وی سی شیشه ای به صورت براق در عین حال بسیار مقاوم می باشد . اکلیل طلایی رنگ به کار رفته در این محصول موجب شده تا این توپ بادی یکی از پرفروش ترین ها از خانواده توپ های بادی اینتکس به شمار آید . از این توپ بادی قابل استفاده در مکانهای مختلف از قبیل پارک ، ساحل ، دریا و.... می باشد و میتواند اوقاتی شاد و مفرحی را برای شما فراهم آورد.

71 cm

برای مشاهده مشخصات ، قیمت و خرید محصول روی عکس زیر کلیک کنید 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع وسایل بازی و سرگرمی کودک و بزرگسال می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram