ارزان ترین قایق های بادی کودک اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

ارزان ترین قایق های بادی کودک اینتکس

قیمت قایق بادی بچه گانه در نمایندگی اینتکس در ایران

داشتن قایق به دلیل قیمت و کاربرد خاص آن در مدل های صنعتی برای هر شخصی جهت تفریح مقرون به صرفه نیست و هرکس قادر به تهیه آن نمی باشد . ازین رو شرکت های بزرگی مانند اینتکس شروع به تولید قایق های بادی کردند که هم از جهت کیفیت هم تنوع و ظاهر بسیار در سطح بالایی قرار داشته و قیمت بسیار بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای هر قشری از جامعه قابل تهیه و استفاده در استخر رودخانه و آب های ارام می باشد . قایق های بادی کودک از جمله محصولات پرفروش شرکت اینتکس می باشد که با توجه به بادی بود و بسته بندی کوچک و قابل حمل در صندوق ماشین یا حتی روی صندلی عقب ماشین پر فروش شده است . این محصولات بادی از جنس پی وی سی بوده که از بهترین کیفیت برخوردار بوده و ضد حساسیت برای کودکان می باشد . ازین قایق های بادی برای کلاس های آموزشی قایق رانی ، برای قایق سواری تفریحی و حتی برای ماهیگیری نیز مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که قایق بادی کودک خود را در با استفاده از طناب به قایق خود بسته و در نزدیکی کودک خود در قایق خود بتوانید به کودک خود دسترسی داشته باشید .

قایق های بادی اینتکس با توجه به استاندارد های جهانی بسیار مورد توجه مشتریان و کاربران قرار گرفته است . ازین رو شما با مقایسه این محصولات با سایر برندها متوجه سطح کیفی این محصولات کمپانی اینتکس می شوید. قایق های بادی کودک در ابعاد مختلف و اشکال مختلف وجود دارند که در اینجا به چند مورد از آن اشاره میکنیم . 

انواع قایق های بادی اینتکس

فروش انواع قایق های بادی اینتکس (INTEX) با ویژگی های منحصر به فرد شامل قیمت مناسب و ارزان, ضمانت اصالت کالا, در بیش از 50 مدل خاص  ارائه می گردد. این قایق های بادی در اندازه ها مختلف مانند قایق بادی تک نفره ، قایق بادی ۲ نفره، ۴ نفره و ۶ نفره در دسترس شما خریداران عزیز می باشد.  قایق بادی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که می توان از میان آنها به قایق بادی موتوری و قایق بادی حرفه ای, قایق فایبرگلاس تک نفره و قایق بادی پارویی, کایاک ورزشی مسابقه ای اشاره نمود. قایق بادی اینتکس را معمولا در آبهای آرام مانند دریاچه یا دریا  استفاده میکنند قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی برحسب توان را دارند.قابل استفاده برای تمام اعضای خانواده میباشد، قایق بادی به علت سبک بودن یکی ازبهترین گزینه ها برای ماهیگیری است روی بدنه آن جای قلاب ماهیگیری و جای پارو طراحی شده که به بدنه پرس شده است. دارای تجهیزاتی مانند پاروی آلومینیومی دوتکه, پمپ باد دستی , ساک دستی برای حمل ونقل راحت تر و طناب نجات دور قایق میباشد. قایق بادی از پرطرفدار ترین محصولات بادی می باشد. 

برخی از خریداران در هنگام خرید بدلیل بادی بودن این محصولات کمی تردید دارند و سوالهای زیادی در ذهن دارند که مهمترین آن ها امنیت قایق بادی است ، در خصوص امنیت قایق های بادی اینکته را باید گفت که تمامی آنها دارای تاییده ایالات متحده و اروپا میباشند و در هنگام ساخت آن تولید کننده تمامی قواعد و اصول ساخت قایق بادی را مطابق با استاندارهای جهانی رعایت کرده است و شما عزیزان بدون کوچکترین نگرانی میتواند با خاطری آسوده اقدام به تهیه آن ها و استفاده  از آن نمایید بدلیل محفظه های باد زیاد ایمنی آنها بسیار بالا رفته بطوری که اگر در هنگام استفاده از قایق های بادی سوراخ شود و از یک نقطه آسیب ببینند ، دیگر محفظه های آن همچنان پر از هوا بوده و هیچ تاثیری بر روی قایق نخواهد داشت و افراد سوار بر قایق میتوانند به مسیر خود ادامه دهند .

مزایای قایقهای بادی اینتکس

  • بسیار سبک و مستحکم می باشد

  • انعطاف پذیری بسیار زیادی همراه با پایداری مناسب دارد

  • تنوع بسیار زیاد در طرح ها و رنگ های مختلف

  •  بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در آب های آرام می باشد

  • هزینه آنها بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد

  • قایق بادی مشکل یافتن مکان مناسب برای نگهداری ندارد پس از تخلیه باد و جمع شدن بسیار کوچک می شود

  • حمل آنها بسیار راحت است و به راحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند

  • جنس قایق بادی از مواد پی وی سی مقاوم است و در برخی از مدل ها برای کف آن ها از فایبرگلاس استفاده شده است

  • لوازم جانبی بسیار متنوعی دارند

  • برای استفاده در موارد تفریحی, ورزشی, ماهیگیری, حرفه ای بسیار مناسب است

  • باد کردن تمام آنها با یک تلمبه معمولی حداکثر حدود 30 دقیقه و در صورت استفاده از یک پمپ برقی، حداکثر پانزده دقیقه طول می کشد

برای مشاهده قیمت و مشخصات قایق های بادی اینتکس اینجا کلیک کنید

قیمت و مشخصات قایق بادی کودک

قایق بادی کودک از خانواده قایق های بادی شرکت اینتکس محسوب می گردد . جنس این قایق از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد. این محصول بادی intex از سری جدید قایق های بادی کودک این شرکت بوده که برای سنین 3 تا 4 سال با تحمل وزن حداکثر 30 کیلوگرم طراحی شده است . این قایق بادی از در 3 شکل هواپیما ، کوسه و ماشین مسابقه می باشد که علاوه بر استفاده این محصول بادی بر روی آب به عنوان قایق ، میتوان با پر کردن آب در داخل این محصول از آن به عنوان وان نیز استفاده نمود.این قایق بادی به دلیل پهنای استانداردی که دارد از تعادل بالایی بر روی آب برخوردار است که موجب حفظ سلامت کودک شما هنگام استفاده ازین محصول بادی برروی آب می شود. قایق بادی کودک قابل استفاده در استخر و آب های کم عمق می باشد. 

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت و مشخصات قایق بادی کودک مدل اکسپلورر 100

قایق بادی اکسپلورر 100 با جنس پی وی سی قایقی مناسب سنین بالای 6 سال با ظرفیت 1 نفر تا 55 کیلوگرم است . این قایق بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق را دارد. از ویژگی این قایق ، سبک بودن ، کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می باشد که موجبات تفریح و نشاط کودکان را فراهم می نماید.

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

قیمت و مشخصات قایق بادی کودک مدل اکسپلورر 200

قایق بادی اکسپلورر 200 با جنس پی وی سی قایقی مناسب سنین بالای 6 سال با ظرفیت 2 نفر تا 95 کیلوگرم است . این قایق بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق را دارد. از ویژگی این قایق ، پارو  ، پمپ باد دستی و برچسب تعمیرات می باشد . سبک بودن این قایق ، کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از  از ویژگی های دیگر این قایق بادی 2نفره است که موجبات تفریح و نشاط کودکان را فراهم می نماید.

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

قایق بادی تفریحی اینتکس قیمت مناسب

یکی از بهترین مزیت های قایق بادی تفریحی اینتکس نسبت به سایر محصولات بادی آن است که این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا این محصول بهترین و مناسب ترین گزینه به منظور جایگزین نمودن قایق های معمولی به شمار آید. همچنین می توان اشاره نمود که قیمت مناسب این مدل از قایق سبب شده تا بتوان با خرید آن در بسیاری از هزینه های مختلف صرفه جویی به عمل آورد.

خرید قایق بادی تفریحی اینتکس

قایق بادی تفریحی اینتکس از محصولاتی است که به صورت خرید مستقیم در دسترس قرار گرفته است. این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسبی از طریق نمایندگی ایلی تویز خریداری کرد و از مزیت های منحصر به فردی که داراست، بهره مند گردید. این محصول به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد می گردد و همین امر موجب شده تا مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. با خرید این قایق می توان اوقات بسیار مفرحی و منصر به فردی را برای تمام اعضای خانوادها به ارمغان آورد.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram