قیمت استخر بادی خانگی کودک اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت استخر بادی خانگی کودک اینتکس

نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس با ارزانترین قیمت

کودکان همواره پر انرژی و نیازمند تخلیه این انرژی هستند . از مجموعه بازی و سرگرمی کودکان که می توان در محیط خانه یا مهد کودک و ... برای کودکان تهیه نمود مجموعه استخر های بادی کودک می باشند که دسته بندی متفاوت و متنوعی دارند . استخر بادی بزرگ و استخر بادی کودک در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز نمایندگی فروش استخر های بادی اینتکس ، یکی از بهترین جایگزین های استخر های قابل حمل و غیر قابل حملی که ساخته شده از جنس چوب، فایبرگلاس و ... بوده که در وزن های بسیار سبک تر، کیفیت مناسب تر و قیمت های مقرون به صرفه تر تولید شده و عرضه می شوند. استخر های بادی با عمق زیاد در واقع در انواع کاربری نوزادان، کودکان و بزرگسالان طراحی شده و تنوع زیادی از نظر رنگبندی، سایز بندی، طراحی ، ظرفیت و... دارد. استخر های بادی کودکان و بزرگسالان در انواع مختلفی و بسیار زیادی مانند استخر های بادی گرد، استخر های بادی کودک، استخر های مستطیلی، استخر های بادی طرح دار، استخر های بادی با آبپاش، استخر های بادی با توپ، استخر های بادی کف باد شو ، استخر های بادی بزرگسالان، استخر های بادی طرح وان بادی، استخر های بادی صندلی دار، استخر های بادی خانوادگی، استخر توپ بادی، استخر های بادی سایه بان دار، استخر بادی قابل حمل و ... تولید شده اند. تنوع بسیار بالا در استخر های بادی سبب می شود تا بتوانید بهترین گزینه ها را از میان آنها با توجه به سلیقه شخصی انتخاب نمایید. استخر های بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در برابر دمای آب و شرایط جوی مختلف و چند لایه ، ضد آب ساخته شده اند . 
استخر های بادی اینتکس یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی تفریحی و محصولات بادی آبی برای سنین کودکان و حتی بزرگسالان بوده که به عنوان یکی از پر تنوع ترین محصولات بادی به بازار عرضه شده است که به دلیل تنواع تولید بسیار بالای خود موجب افزایش بازه خرید و انتخاب مشتریان شده است. استخر های بادی توسط برند های مختلفی تولید شده که از جمله مهمترین آنها می توان به استخر بادی اینتکس ، استخر بادی اینتایم و ... اشاره کرد در میان آنها شرکت اینتکس اقدام به تولید با کیفیت ترین استخر بادی کودک و بزرگسال کرده است به همین جهت همیشه طول عمر بالایی داشته و مشتری از روی تغییر و تنوع روی به خرید استخر بادی جدید آورده نه خرابی و بی کیفیتی محصول . همانطور که می دانید استخر های بادی در مدل های بسیار زیادی تولید شده که از جمله آنها می توان به استخر بادی گرد ، استخر بادی سرسره دار ، استخر بادی با آبپاش ، استخر بادی فواره دار ، استخر بادی رنگی ، استخر بادی چند لایه ، استخر بادی با اسباب بازی بادی ، استخر بادی مستطیلی ، استخر بادی آکواریمی ، استخر بادی طرح دار ، استخر بادی با توپ و حلقه و ... اشاره کرد. تمامی این استخر های بادی تولید شده دارای رنگ و طراحی بسیار جذاب و کودک پسندانه ای بوده که هم برای کودکان پسر و هم کودکان دختر عرضه شده است. داشتن ویژگی ها و قابلیت هایی همچون سرسره بادی و اسباب بازی های بادی موجب تبدیل یک استخر بادی به مجموعه بازی بادی آبی کودک می شود از همین رو دارای ابعاد و ظرفیت های بالایی نیز می باشند.
جنس بدنه در استخر های بادی از پی وی سی بوده تا در برابر دما و فشار آب مقاومت لازم را داشته باشند. البته بسیاری از استخر های بادی قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی را نیز دارند به همین جهت می توان با پر کردن آنها از توپ های کوچک اینتکس نیز نوع کاربرد آنها را تغییر داد. مدل های بزرگ تر استخر های بادی اصولا به صورت مستطیلی ساخته شده تا امکان استفاده از آنها برای سنین بزرگسال به منظور آب درمانی و آفتاب گیری در داخل آب و در فضای باز صورت گیرد. با وجود تمام این ویژگی ها استخر های بادی تولید شده ای نیز هستند که قابلیت استفاده به عنوان وان بادی کودک و وان بادی بزرگسال را نیز دارند. این استخر های بادی اصولا ابعاد های کوچکتر تولید شده اما دارای عمق بالاتری می باشند تا آب بیشتری در خود جای دهند. استخر های بادی طرح وان نیز در طرح های بیضی ، گرد ، مربعی و مستطیلی تولید و عرضه می شوند. هیچکدام از استخر های بادی به همراه خود پمپ باد ندارند و در صورت داشتن پمپ باد نیز در بسته بندی آنها به صورت مجزا قرار داده می شود که در آن صورت شرکت تولید کننده تصویر پمپ باد را روی جعبه بسته بندی قرار خواهد داد بنابراین زمان خرید به این موضوع دقت لازم را در دستور کار خود قرار دهید. البته تمامی محصولات بادی دارای پمپ های باد مخصوصی بوده که با توجه به سایز و ابعاد آنها می توان پمپ های متفاوتی از ایلی تویز نمایندگی اینتکس ایران تهیه کنید. برای استخر های کوچک از پمپ های دستی و پدالی و برای استخر های بزرگ نیز از پمپ های دستی بزرگ و برقی استفاده می کنند. برای تهیه یک پمپ باد مناسب برای استخر های بادی می توانید با تماس با مشاوران ما نوع پمپ مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید .
 لوازم جانبی تفریحی این استخرها نیز توجه هر کاربر را به خود جلب می کند مثل حلقه های بادی شنا ، تشک های روی آب ، وسایل مختلف شنا و غواصی کودک و بزرگسال ، انواع عینک های شنا و سایر وسایل بادی و غیر بادی با کیفیت دیگر. استخر بادی خانگی اینتکس با طرح ها و چاپ های مختلف نظر هر کودکی را به خود جلب می کند . این استخر های بادی در هر سایزی برای هر متراژ فضایی طراحی شده است . کافیست به سایت ایلی تویز به بخش استخر بادی مراجعه فرمایید متوجه تنوع و زیبایی محصولات اینتکس خواهید شد . 

 برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخرهای بادی کودک اینتکس اینجا کلیک کنید.

مشخصات و قیمت استخر بادی رنگین کمان فواره دار

استخر رنگین کمان فواره دار محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات 2020 اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی از پی وی سی مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی شده است . این استخر بادی سایه بان دار اینتکس از 2 مخزن مختلف باد می شود. فواره های اطراف استخر که با اتصالات داخل بسته بندی خود به راحتی به شلنگ آب متصل می شود یکی از زیبایی ها و جذابیت های این محصول برای کودکان محسوب می گردد . سایبان این استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. کف این استخر بادی با طرح ساحل ، زیبایی محصول را دو چندان کرده است .ظاهر منحصر به فرد با رنگبندی به کار رفته در رنگین کمان این استخر بادی  intex این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است . حجم اب این استخر 84 لیتر می باشد که مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد . 

130 cm
147 cm
86 cm

برای خرید و یا مشاهده جزییات بیشتر محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات و قیمت استخر بادی پو سایبان دار

استخر پو سایبان دار محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات 2020 اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی سایبان دار از پی وی سی مستحکم ، ضدآب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان طراحی شده است . این استخر بادی پو اینتکس از چند مخزن مختلف باد می شود. سایبان این استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. کف این استخر بادی از نوع کف بادشو است .ظاهر منحصر به فرد با طرح پو و رنگبندی به کار رفته در این استخر بادی  intex این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است . حجم اب این استخر 41 لیتر می باشد که مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد . 

102 cm
109 cm
71 cm

برای خرید و یا مشاهده جزییات بیشتر محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

سرسره استخر

شرکت اینتکس با توجه به نیاز سنجی بازار اقدام به تولید یک سرسره بادی با تمام استانداردهای لازم کرده است که با توجه به ابعاد استخر برای هر نوع استخری که سایز متوسط و بزرگ دارند کارایی دارد . این سرسره بادی با توجه به نوع استخر ، قابل استفاده در لبه استخر یا حتی روی آب نیز می باشد .

مشخصات و قیمت سرسره بادی استخر

سرسره بادی فواره دار استخر یکی از جدید ترین محصولات 2020 تفریحی برای کودکان می باشد که توسط شرکت اینتکس برای بازی و تفریح کودکان و بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این سرسره بادی اینتکس از جنس پی وی سی بسیار مقاوم و مستحکم بوده تا هنگام استفاده دچار مشکل نشود و علاوه بر استفاده کودکان قابل استفاده برای بزرگسالان می باشد چرا که تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل می نماید. . این سرسره بادی را می توانید در فضای باز و روی زمین راه اندازی نمایید و از تفریح و بازی لذت ببرید . سرسره بادی فوارده دار قابل قرار گیری در لبه استخر برای پرش و بازی کودکان به درون استخر می باشد که بسیار مهیج و لذت بخش می باشد. ازین سرسره بادی بر روی آب نیز استفاده میگردد چرا که تماما بادی بوده و برروی آب شناور می ماند. بخش اصلی بدنه این محصول دارای 5 محفظه باد جداگانه می باشد و 6 دستگیره ساخته شده از جنس پلاستیک نرم و قابل انعطاف ، که بر روی آن قرار داده شده تا در صورت نیاز به حمل این سرسره بادی به سادگی جا به جا گردد. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به لبه های سرسره برای محافظت و جلوگیری از پرت شدن و تشک کف بادی برای هنگام سر خوردن از سرسره  اشاره کرد به علاوه در قسمت بالایی آن نیز یک خروجی آبپاش قرار داده شده است که با استفاده از اتصال آن به شلنگ می توانید به سادگی آن را آماده استفاده کنید.پله های بادی نیز برای بالا رفتن از استخر تعبیه شده است . محصولات بادی اینتکس توسط پمپ باد دستی یا برقی قابل باد زدن و راه اندازی می باشند . در صورت نداشتن پمپ میتوانید از سایت ما مشاهده و خریداری کنید.

206 cm
333 cm
117 cm

برای خرید و یا مشاهده جزییات بیشتر محصول روی عکس زیر کلیک کنید

انواع استخرهای اینتکس 

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

انواع استخر بادی کودک     استخر بادی کودک    قیمت استخر بادی کودک    فروش استخر بادی کودک    سایت فروش استخر بادی کودک    فروش آنلاین استخر بادی کودک    نمایندگی استخر بادی کودک     استخر بادی کودک با قیمت مناسب    استخر بادی   مشخصات استخر بادی کودک    بهترین استخر بادی کودک    باکیفیت ترین استخر بادی کودک    استخر بادی کودک در ابعاد مختلف    استخر بادی کودک گرد     استخر بادی کودک مربع    استخر بادی کودک مستطیل  استخر بادی کودک اسکلت دار        انواع استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه    قیمت استخر بادی بچه گانه     فروش استخر بادی بچه گانه     سایت فروش استخر بادی بچه گانه     فروش آنلاین استخر بادی بچه گانه     نمایندگی استخر بادی بچه گانه      استخر بادی بچه گانه  با قیمت مناسب    استخر بادی    مشخصات استخر بادی بچه گانه     بهترین استخر بادی بچه گانه     باکیفیت ترین استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه  در ابعاد مختلف    استخر بادی بچه گانه گرد    استخر بادی بچه گانه  مربع    استخر بادی بچه گانه  مستطیل    استخر بادی بچه گانه  اسکلت دار 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید. 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram