وان حمام بادی ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

وان حمام بادی ارزان

فروش تک و عمده وان بادی کودک و بزرگسال اینتکس

داشتن وان در منزل همیشه جز لذت های دوش گرفتن و به آرامش رسیدن در محیط منزل می باشد که در خانه های قدیمی ساخت این امکان وجود ندارد و اگر هم فضای مناسب وجود داشته باشد هزینه و دردسر زیادی دارد . شرکت های تولید کننده محصولات بادی مانند اینتکس و اینتایم با تولید وان ها بادی با بسته بندی کوچک و قابل حمل موجب شده اند داشتن وان بادی یا استخر بادی کوچک در هر منزلی امکان پذیر باشد چرا که راه اندازی آنها در عرض نیم ساعت امکان پذیر است و دیگر اینکه بسیار بسیار مقرون به صرفه بوده و از همه مهمتر دیگر چالش بنایی در منزل را ندارید . از هر جهت که نگاه کنید داشتن وان بادی به صرفه تر بوده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا در منزل خود با هر متراژی وان بادی مورد نظر خود را بتوانید تهیه نمایید . 

اختلاف خیلی زیادی بین وان بادی و استخر بادی وجود ندارد و در واقع هر استخری که با متراژ حمام شما همخوانی داشته باشد یک وان محسوب میشود، این محصولات در سه سایز سنی تولید میگردند، اول وان بادی بزرگسال که برای استفاده در هر شرایط سنی تعبیه شده است بعضی از مدلهای بزرگسالان دارای روکش جهت گرم ماندن آب بوده و بعضی دیگر روباز می باشند. وان بادی کودک نوعی دیگری از تولیدات اینتکس و اینتایم است، این نوع وان را میتوان در چندین سایز متفاوت برای سنین مختلف تهیه کرد، سومین دسته بندی وان نوزاد است که با حجم بسیار کوچک میتوان این محصول را بعنوان یک لگن بادی جهت شست و شوی نوزاد در نظر گرفت . لگن پلاستیکی غیر بادی از پلاستیک سخت بوده و بدن کودک در این لگن ها مطمنن به اندازه وان بادی در آرامش نخواهد بود چرا که وان ها بادی از بدنه بادی در برخی مدل ها از کف بادی تشکیل شده است که کودک هنگام نشستن در وان با محیط کاملا منعطف و نرم در برخورد است نه پلاستیک خشک . عمل پر کردن و تخلیه آب وان بادی نیز برای مادر بسیار آسان تر بوده نسبت به لگن ها . 

وان های بادی از نظر طراحی بدنه، مشابه بسیاری از استخر های بادی بوده که برای تفریحات آبی کودکان و بخصوص استحمام کودکان و بزرگسالان در حمام های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از وان های بادی در مدل های روکش دار با ساختار مربعی و مستطیلی توسط شرکت Intime تولید شده که بیشتر برای سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. سری دیگر وان های بادی نیز وان بادی ارزان کودک با طراحی بدنه بیضی شکل بوده که در طرح ها و رنگبندی مختلفی ساخته شده و به دلیل وزن و حجم بسیار کوچک خود قابل استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود. از دیگر وان های بادی نیز می توان به مدل های مشابه استخر های بادی اشاره کرد که هم برای تفریحات و هم برای استحمام کودکان و بزرگسال به کار برده می شود که به مراتب از قیمت مناسب تری نسبت به مدل های روکش دار برخوردار می باشند. وان بادی از جنس پلاستیک PVC ساخته و طراحی شده اند تا مقاومت لازم را در برابر فشار و دمای آب را داشته باشند. تمامی وان های بادی توسط پمپ های باد دستی و برقی مخصوص محصولات بادی اینتکس قابل راه اندازی می باشند که این پمپ ها نیز در سایت ایلی تویز قابل مشاهده و خرید می باشند .

خرید وان بادی و فروش وان بادی اینتکس و وان بادی بزرگسال و وان بادی بزرگ و کوچک کودک و انواع وان بادی در فروشگاه محصولات بادی اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران. ارزان ترین وان بادی یک نفره و دو نفره و قیمت انواع وان بادی INTEX و وان بادی اینتایم در فروشگاه ایلی تویز نمایندگی اینتکس و اینتایم در ایران.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع وان بادی و استخر بادی کودک اینتکس  اینجا کلیک کنید.  

مشخصات وان حمام زیپدار اینتایم با عمق زیاد 

وان حمام زیپدار از خانواده استخر های بادی اینتایم به شمار می آید .جنس این وان از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالا 3 سال طراحی شده است.البته در مواردی که کودک دارای گردنی بادی باشد کودکان زیر 3 سال نیز می توانند از این وان استفاده کنند البته به همراه یک مراقب ، که بیشتر از این موضوع برای بازی و سرگرمی کودک و آموزش شنای اولیه استفاده می گردد .این وان بادی از لحاظ سایز و اندازه تشابه زیادی با وان حمام دارد . دیواره های این وان INTIME از 4 لایه جداگانه تشکیل شده که جداگانه باد می شوند. کف این وان از یک لایه باد شونده جهت نرمی و راحتی بیشتر سطح نشیمن تشکیل شده که دارای شلنگ تخلیه آب نیز می باشد. از مزایای دیگر این وان میتوان به یک بالش بادی اضافه ، بالش پشت سر و تکیه گاه ، جای بطری ، روکش روی وان که از سرد شدن آب داخل وان جلوگیری می کند و در پوش تخلیه آب اشاره کرد که عمل تخلیه آب از این دریچه به راحتی صورت میگیرد . طراحی منحصر به فرد و قیمت بسیار مناسب این محصول را در بین محصولات اینتایم پر فروش و پر طرفدار کرده است . ازین وان بادی می توان در حمام ، اتاق و فضاهای بیرونی در تابستان و ... استفاده نمود .

84 cm
160 cm
64 cm

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات وان بیضی کودک 

وان بیضی شیشه ای از خانواده استخر های بادی  اینتکس به شمار می آید .جنس این وان اینتکس از پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالا 3 سال طراحی شده است.  این وان بادی از لحاظ سایز و اندازه تشابه زیادی با وان حمام دارد . دیواره های این وان INTEX از سه لایه جداگانه تشکیل شده که جداگانه باد می شوند. در کف وان درپوشی جهت تخلیه آب دارد. کف این محصول اینتکس به صورت کف دریا و آبزیان دریایی طراحی شده و دیواره های وان به صورت شیشه ای می باشد که در صورت پرشدن وان شکل اکواریم را به خود میگیرد . از مزایای دیگر این وان والف باد و در پوش تخلیه باد است که عمل تخلیه باد از این والف به راحتی صورت میگیرد . طراحی منحصر به فرد و قیمت بسیار مناسب این محصول را در بین محصولات  اینتکس پر فروش و پر طرفدار کرده است . ازین وان بادی می توان در حمام ، اتاق و فضاهای بیرونی در تابستان و ... استفاده نمود . 

107 cm
163 cm
46 cm

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

مشخصات وان بادی گرد طرح آکواریوم 

استخر بادی آکواریم اینتکس از بین استخرهای بادی کوچک بیشترین عمق را دارد. این استخر بادی چند مزیت نسبت به استخرهای دیگر دارد علاوه بر عمق زیاد استخر که به آن اشاره شد کف این استخر که از نوع بادی می باشد که مناسب برای سنین پایین بوده و جهت استخر توپ نیز از آن استفاده می گردد. جنس این محصول بادی intex از پی وی سی شیشه ای بسیار زیبا ، مقاوم ؛ ضد آب و ضد حساسیت می باشد .  حجم اب این استخر 360 لیتر است و برای سهولت در تخلیه آب از در پوش تخلیه استفاده گردیده. دیواره های این استخر از پی وی سی شیشه ای بوده که با طرحی از آبزیان دریایی طراحی شده است که نمای بسیار زیبایی هنگام پر شدن آب به استخر بادی می دهد. این استخر بادی برای سنین +6 سال طراحی شده و قابل استفاده در فضای داخلی منزل و یا فضای بیرونی و ... می باشد . 

152 cm
56 cm

برای مشاهده جزییات محصول و یا خرید آن روی عکس زیر کلیک کنید

لیست قیمت انواع وان بادی و استخر بادی 

انواع استخر بادی کودک    استخر بادی کودک    قیمت استخر بادی کودک    فروش استخر بادی کودک    سایت فروش استخر بادی کودک    فروش آنلاین استخر بادی کودک    نمایندگی استخر بادی کودک     استخر بادی کودک با قیمت مناسب    استخر بادی   مشخصات استخر بادی کودک    بهترین استخر بادی کودک    باکیفیت ترین استخر بادی کودک    استخر بادی کودک در ابعاد مختلف    استخر بادی کودک گرد     استخر بادی کودک مربع    استخر بادی کودک مستطیل  استخر بادی کودک اسکلت دار        انواع استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه    قیمت استخر بادی بچه گانه     فروش استخر بادی بچه گانه     سایت فروش استخر بادی بچه گانه     فروش آنلاین استخر بادی بچه گانه     نمایندگی استخر بادی بچه گانه      استخر بادی بچه گانه  با قیمت مناسب    استخر بادی    مشخصات استخر بادی بچه گانه     بهترین استخر بادی بچه گانه     باکیفیت ترین استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه  در ابعاد مختلف    استخر بادی بچه گانه گرد    استخر بادی بچه گانه  مربع    استخر بادی بچه گانه  مستطیل    استخر بادی بچه گانه  اسکلت دار 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید انواع وان بادی و  استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram