قیمت استخر توپ اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت استخر توپ اینتکس

استخر توپ کودک با ارزانترین قیمت و کیفیت عالی

کودکان در طول رشد خود نیاز به تفریح ، ورزش ، تحصیل و ... در محیط های مختلف دارند . و نیاز دارند در هریک ازین محیط های ساعاتی را به تفریح و سرگرمی بپردازند تا از فعالیت روزمره خسته و زده نشوند . ازین رو شرکت اینتکس وسایل بادی مختلفی را برا اساس نوع نیاز و سن کودکان و بزرگسالان تولید نموده است . یکی ازین محصولات بادی اینتکس که در ابعاد و طرح های مختلف تولید نموده است استخر توپ می باشد که در ابعاد مختلف و در دو مدل بادی و فریمی توسط اینتکس تولید شده است . استخر های توپ اینتکس بر اساس نوع طرح رنگ سایز و جنس به چندین مدل مختلف تقسیم می شود.

استخر توپ فریمی یا بادی را برای استفاده در باشگاه های کودک ، مهد کودک ها هم به عنوان استخر توپ هم به عنوان استخر شن و در منزل برای بازی و سرگرمی کودک استفاده می گردد . با توجه به نوع نیاز شما و متراژ فضایی که می خواهید در اختیار کودک خود قرار دهید و سلیقه شما در نوع و رنگ و جنس می توانید استخر های اینتکس را خریداری کنید . ایلی تویز با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات بادی اینتکس این برند را برای واردات انتخاب نموده است .

استخر ها بادی اینتکس از جنس پی وی سی بسیار مقاوم می باشد که به راحتی سوراخ یا از بین نمی رود . ولی در صورت برخورد با جسم تیز به صورت ضریه ای و در صورت سوراخ شدن نگران نباشید داخل بسته بندی استخر های بادی اینتکس برچسب تعمیرات وجود دارد که به راحتی محل سوراخ را تعمیر کرده و دوباره قابل استفاده می سازد .

این استخر ها همان مدل های بادی هستند که به دو صورت قابلیت استفاده دارند. یعنی این محصول بادی را می توان پر از آب یا پر از توپ کرد و برای بازی کودک مورد استفاده قرار داد. کف استخر های بادی که برای استخر توپ استفاده می شوند اغلب بادی می باشد.

استخر توپ فریمی نیز از جنس برزنت می باشد که مناسب برای استخر شن و استخر توپ در محیط های مختلف می باشد که در ابعاد مختلف موجود می باشد . استخر توپ فریمی نیز با اتصالاتی که درون بسته بندی خود وجود دارد آماده راه اندازی و استفاده می شود . این محصولات را میتوانید در سایت ایلی تویز www.ilitoys.com در پنل استخر های بادی مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید . 

برای خرید توپ استخر با هر تعدادی که نسبت به استخر مورد نظرتان نیاز دارید به سایت ایلی تویز مراجعه فرمایید . در قست توپ و سرگرمی توپ های 100 عددی و 1000 عددی اینتکس نیز موجود می باشد که با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار گرفته است .

برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخر توپ کودک اینتکس  اینجا کلیک کنید.

استخر توپ طرح زرافه

پارک کودک زرافه از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می رود . جنس این پارک بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب و ضد حساسیت برای کودکان می باشد .  دیواره های این پارک بادی توری بوده به گونه ای که مادر و کودک به راحتی میتوانند از پشت دیواره ها یکدیگر را ببینند . بلند بودن دیواره های این محصول اینتکس موجب شده تا از پرتاب شدن کودک به بیرون از پارک هنگام بازی جلوگیری نماید . در قسمت فوقانی این پارک بادی کودک وسایلی برای سرگرمی کودک تعبیه شده است .طراحی بسیار زیبای این پارک بادی به شکل زرافه و ترکیب رنگ به کار رفته در این محصول بسیاز زیبا موجب شده تا یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترینهای اینتکس به شمار بیاید. کف این پارک بادی نیز از باد پر شده و موجب شده است تا از ایجاد هرگونه خطر هنگام بازی کودک جلوگیری شود . از این پارک به عنوان استخر توپ نیز می توان استفاده نمود. 

130 cm
104 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

استخر توپ فریمی

استخر فریمی با طول 300 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 75 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر فریمی دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند . حجم آب این استخر 3834 لیتر می باشد . اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ و استخر شن نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

200 cm
300 cm
75 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

استخر توپ لوبیایی

استخر بادی لوبیایی از گروه استخرهای خانواده از محصولات اینتکس محسوب می شود. سایز این استخر بادی اینتکس از دیگر استخرهای هم رده خودش کوچکتر است و برای فضاهای اپارتمانی مناسب تر می باشد. جنس این استخر از پی وی سی مستحکم ، نرم ، ضد آب ضد حساسیت می باشد. دیواره های این استخر از دو لایه مجزا تشکیل شده و جدا ازهم باد می شود . در کف این استخر INTEX برای سهولت تخلیه آب درپوشی تعبیه شده که براحتی اب داخل استخر تخلیه می گردد. استخر خانواده لوبیایی به دلیل چاپ بسیار زیبا  و قیمت مناسب یکی از محصولات پر طرفدار از محصولات اینتکس بوده و این موجب این است که پرفروش نیز باشد . ظرفیت آب این محصول بادی 650 لیتر می باشد . این استخر بادی اینتکس قابل استفاده در منازل و فضا های باز و ... می باشد ومیتواند ساعاتی مفرح و شاد را برای شما فراهم آورد .

160 cm
262 cm
46 cm


برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

استخر توپ آکواریوم 6 ضلعی

استخر بادی آکواریوم 6 ضلعی از جمله استخر های خانوداگی  محصولات اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی از پی وی سی مقاوم ، ضد آب ضد حساسیت بوده که برای سنین +6 سال طراحی شده است . دیواره های این محصول بادی اینتکس از 3 لایه باد شونده تشکیل شده و کف استخر نیز جداگانه باد می شود . دیواره های این استخر بادی شیشه ای با طرح اکواریم می باشد که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است .طراحی 6 ضلعی و ظاهر جذاب این استخر بادی  intex این محصول را بین خریداران محصولات اینتکس پرفروش و پر طرفدار کرده است . حجم آب این استخر بادی نزدیک به 550 لیتر می باشد .در کف این استخر بادی درپوشی برای سهولت تخلیه آب تعبیه شده است. این استخر بادی قابل استفاده در منازل ، فضاهای بیرونی و ... می باشد . 

178 cm
191 cm
61 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

توپ بادی استخری 100 عددی و 1000 عددی اینتکس

 توپ بادی 1000 عددی و 100 عددی با قطر 6.5 cm و 8 cm از جنس پی وی سی بسیار مستحکم ، با کیفیت و ضد حساسیت بوده که از محصولات اینتکس به شمار می آید . این توپ بادی intex در انواع استخر های بادی و مجموعه ورزشی ها به عنوان استخر توپ برای بازی و سرگرمی و ایجاد تحرک در کودکان در سنین پایین مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول اینتکس در بسته بندی های 100 عددی و 1000 عددی و در 6 رنگ برای استفاده در انواع استخر ها موجود می باشد. 

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

لیست قیمت انواع استخر توپ کودک

انواع استخر توپ کودک    استخر توپ بادی با قیمت مناسب   قیمت استخر توپ    استخر توپ در منزل    استخر توپ اینتکس    استخر توپ بادی    استخر توپ کودک    استخر توپ با قیمت مناسب    استخر توپ اینتکس  استخر توپ طرح دونات  استخر توپ قلعه 

استخر توپ بادی اینتکس و قیمت استخر های توپ بادی کودک در فروشگاه اینترنتی استخر توپ بادی اینتکس مرکز فروش و پخش انواع استخر های کودکان و استخر های توپ بادی در ایران شرکت ایلی تویز تنها نمایندگی و فروشگاه تخصصی استخر های بادی در ایران میباشد که اولین فروشگاه اینترنتی استخر بادی در ایران بوده و بیش از ۱2 سال هست که در این زمینه فعالیت دارد چنانچه قصد خرید استخر توپ بادی اینتکس را دارید میتوانید از قسمت پایین سایت با شماره تماس هایی که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات بیشتری را دریافت کنید و براحتی خرید خود را انجام دهید.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و گرفتن مشاوره برای انتخاب درست مجصول مورد نظر با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram