قیمت استخر پیش ساخته برزنتی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت استخر پیش ساخته برزنتی

فروش تکی به قیمت عمده استخر ایزی ست  و فریمی 

داشتن استخر در منزل همواره جز جدا نشدنی خواست هر شخص است که با توجه به شرایط و نداشتن امکانات یا کمبود بودجه ساخت استخر که بسیار پرهزینه نیز می باشد ، برای عموم امکان پذیر نیست و افراد خاصی توانایی تهیه و ساخت استخر را در منزل خود دارند . ازین رو کمپانی های تولید کننده محصولات بادی به این روی آوردند که برای دستیابی عموم به استخر حتی در فضای کم استخرهای بادی تولید کنند با ابعاد مختلف که در عرض چند ساعت قابل خریداری و استفاده می باشد . این نوع استخرهای ایزی ست یا پیش ساخته که از جنس پی وی سی و برزنتی می باشند از لحاظ ساختاری نیز با یکدیگر متفاوت هستند که این موجب شده که هر شخص استخر بادی برزنتی یا پیش ساخته مورد نظر خود را بر اساس فضا موجود ، مبلغ استخر ، سلیقه یا هر المان دیگری انتخاب کنند .

استخر های بادی ، ساخته شده از دو قسمت لبه باد شونده که از پی وی سی بوده و بدنه که از پی وی سی الیافدار با پلیستر می باشند. این محصولات براحتی در کمتر از 30 دقیقه آماده آبگبری بوده و دو دریچه روی بدنه برای ورود و خروج آب به استخر میباشند که پمپ تصفیه ازین دو دریجه آب استخر را بگردش در میاورد و به این ترتیب عمل تسویه آب نیز انجام می گردد . از قسمت پایین و مماس به سطح زمین یک رابط نصب شلنگ آب داشته که میتوان آب استخر را خالی کرد و یا برای آبیاری در باغات از آن استفاده کرد، استخر بادی ایزی ست بزرگ دارای یک زیر انداز و روانداز و پمپ تصفیه آب همچنین نردبان و لوازم نظافت میباشد.

استخر برزنتی بزرگ ، به علت قطر زیاد خود نیاز به فضای نسبتا بزرگی برای نصب دارد. این فضا می تواند پشت بام، حیاط، ویلا و هر مکان دیگری که شما بخواهید باشد. اما چند مورد در رابطه با انتخاب این مکان را باید رعایت کنید اولا که در آن اشیاء تیز و لبه های برنده وجود نداشته باشد و دوم سطحی است که کف استخر بادی کامل با آن تماس پیدا می کند. وزن استخر در حالت باد شده می تواند باعث فرو رفتن اشیاءِ روی سطح شود بنابراین این زمین را کاملا از وجود هر شیئی پاکسازی کنید. اگر سطح بگونه ای است که نمی توان آن را پاکسازی کرد، باید روی آن یک لایه ضخیم بکشید. این لایه می تواند یک کفپوش فومی یا تاتامی ، ماسه بادی و یا سیمان نرمه باشد. برای باز کردن چین های بدنه استخر بادی می توانید برای راحتی و عدم تا خوردن مجدد آن ها از یک لایه آب نازک در کف حوضچه استفاده کنید. برای باد کردن لبه بادی از پمپ باد محصول استفاده کنید. به دلیل دوکاره بودن پمپ باد ، دستگاه قادر به خالی کردن باد نیز می باشد. نکته مهم در مورد آب کردن استخر ایزی ست، میزان آب داخلی است چرا که برای شکل گیری کامل آن باید تا حداقل تا زیر لبه پر از آب شود.

استخر پیش ساخته برزنتی

از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منازل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا  ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات آهنی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام می شود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … میباشند.

استخر های پیش ساخته اینتکس این قابلیت را دارد که در داخل زمین نیز کار شود ، معمولا" کسانی که قصد احداث استخر را دارند اولین سوالی که در ضحنشان میباشد این است که آیا از استخر های اینتکس میتوان استفاده کرد ، در جواب این سوال باید گفت که بله اما مراحلی باید انجام شود تا بتوان از استخر های پیش ساخته اینتکس برای استفاده در داخل زمین استفاده کرد ، اولین مرحله این است که زمین باید را حفاری کرده و داخل آنرا با سیمان بپوشانند و سپس استخر را داخل زمین گذاشته و دور تا دور آنرا با مصالح یا چوب و یا فلز بپوشانند .

 

برای مشاهده قیمت انواع استخرهای اسکلت دار یا پیش ساخته اینتکس اینجا کلیک کنید. 

استخر پریزم فریم یا پیش ساخته برزنتی مستطیل

استخر پریزم فریم با طول و عرض 244 * 488 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم  در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 107 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی intex با حجم آب 10874 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ ، استخر شن و استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

244 cm
488 cm
107 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

استخر ایزی ست با قطر457 سانتی متر 

 استخر ایزی ست با قطر 457 یکی از منحصر به فرد ترین استخر های پیش ساخته خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب میگردد . این استخر از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده که ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر با ابعاد 122 * 457 cm یکی از مناسب ترین مدل ها برای استفاده در حیاط منازل ، ویلاها ، فضاهای بیرونی و ... می باشد . این محصول اینتکس که استخر ایزی ست نام دارد با آسان ترین روش راه اندازی می شود . حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex  قابلیت نصب پمپ تصفیه و هیتر گرم کننده آب را نیز بر روی خود دارد. از مزیت های این استخر بادی اینتکس میتوان به نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، روکش روی استخر ، زیر انداز برای زیر استخر و پمپ تصفیه آب قوی اشاره کرد که قدرت این پمپ تصفیه 3785 لیتر بر ساعت می باشد. حجم آب این استخر اینتکس 14141 لیتر است . این محصول دارای دریچه تخلیه آب بوده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است. استخر ایزی ست اینتکس قابل استفاده در پشت بام یا حیاط منازل ، مهد کودک ها ،فضاهای بیرونی ، ویلاها و ... می باشد. زمان آماده سازی این استخر intex برای آبگیری 15 دقیقه می باشد .

457 cm
122 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

 استخرفریمی برزنتی طول 220 سانتی متر

استخر فریمی با طول 220 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 60 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر فریمی دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند . حجم آب این استخر 1662 لیتر می باشد . اتصالات مستحکم ، قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر اینتکس یکی از پرفروش ترین ها از محصولات اینتکس به شمار بیاید.این استخر اینتکس قابلیت استفاده در مهد کودک ها ، خانه ها ی حیاط دار ، ویلاها و ... را دارد که میتوان به عنوان استخر توپ و استخر شن نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخر پیش ساخته intex  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. 

150 cm
220 cm
60 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

استخر ایزی ست طرح اقیانوس قطر 305 با پمپ تصفیه آب

استخر ایزی ست با طرح اقیانوس یکی از منحصر به فرد ترین و پر طرفدار ترین استخر خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب میگردد . این استخر از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده که ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . این استخر با ابعاد 76 * 305 cm یکی از مناسب ترین مدل ها برای استفاده در حیاط منازل ، ویلاها ، فضاهای بیرونی و ... می باشد . این محصول اینتکس که استخر ایزی ست نام دارد با آسان ترین روش راه اندازی می شود . حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد  که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود . روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. حجم آب این استخر اینتکس 3853 لیتر می باشد . استخر ایزی ست اینتکس قابل استفاده در حیاط منازل ، مهد کودک ها و ... می باشد. زمان آماده سازی این استخر intex برای آبگیری 10 دقیقه می باشد .

305 cm
76 cm

برای خرید یا مشاهده جزییات این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

قیمت استخرهای اینتکس 

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . 

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram