توپ بادی تشک روی آب بادی استخر بادی هندوانه - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

توپ بادی تشک روی آب بادی استخر بادی هندوانه

محصولات بادی با طرح هندوانه اینتکس

یلداتون مبارک

محصولات بادی اینتکس همواره با طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و ارائه شده است . این محصولات با طرح های میوه ای یکی از جذاب ترین های اینتکس به شمار می آیند . از بین این محصولات بادی اینتکس با طرح میوه ای ، طرح هندوانه ای این محصول از فروش ویژه ای برخوردار بوده و طرفدار زیادی دارد . شب یلدا یا شب هندوانه ای ما ایرانیا هم با این دسته از محصولات اینتکس همگونه و هم شکل . ازین رو ایلی تویز به مناسبت شب یلدا برای محصولات هندوانه ایش از جمله توپ بادی هندوانه ای تشک روی آب بادی هندوانه ای و استخر بادی هندوانه ای تخفیف ویژه ای قائل شده تا در ساختن اوقات مفرح برای کاربرای خودش دخیل باشه . ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران با داشتن سابقه ای بیش از دوازده سال توانسته اعتماد کاربران خود را با ارائه محصولات اصل و اورجینال بیش از پیش جلب کرده و اعتبار خود را بین آن ها افزایش دهد . 

جهت سفارش محصولات هندوانه ای اینتکس می توانید به صورت انلاین به سایت ایلی تویز ( www.ilitoys.com ) یا اینستاگرام ( Intex_ilitoys ) یا تلفنی ( 021-55576345 یا 021-55576343 یا 09011042401 ) یا به صورت حضوری به ایلی تویز مراجعه فرمایید .

هدیه ای جذاب برای دوره همی های یلدایی 

تشک بادی یا شناور بادی

تشک بادی روی آب مناسب برای آفتاب گیری در فصول گرم سال و استراحت روی آب در فصول سرد مناسب برای استخر های سرپوشیده یا آب گرم ، یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولات بادی اینتکس محسوب می شود که از آن به میزان قابل ملاحظه ای در تمامی فصول سال بهره گرفته می شود. از تشک بادی روی آب می توان برای تفریحات آبی در استخر و دریا و همچنین به عنوان تشک کنار ساحل ، کنار استخر نیز می توان از آنها بهرمند شد. این تشک های بادی به واسطه طراحی منحصر به فرد و تنوعی که از آن برخوردار می باشد، سهم عمده ای از فروش را به خود از محصولات اینتکس اختصاص میدهد. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های تشک بادی و شناور بادی قیمت مناسب ، وزن سبک و بسته بندی محصول است که به واسطه همین می توان به آسانی این تشک را جا به جا کرده و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. تشک و شناور های بادی اینتکس را از نمایندگی های رسمی خریداری کنید ، زیرا که محصولات مشابه و غیر اوزجینال در بازار به تعدد دیده می شود . لطفا در خرید به نشان اینتکس INTEX دقت فرمایید.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع تشک و شناورهای بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

مشخصات تشک بادی روی آب هندوانه

تشک روی آب هندوانه طرحی جدید از محصولات اینتکس به شمار می آید که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . این تشک بادی با ظرفیت دو نفر تا وزن 200 کیلوگرم برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است . این تشک بادی روی آب اینتکس با طرح برجسته هندوانه و رنگ فوق العاده زیبا و طبیعی خود نظر هر خریداری را به خود جلب می کند و این موضوع موجب شده تا بسیار پرفروش و پر طرفدار باشد . این تشک بادی روی آب به دلیل طول وعرض استاندار خود از تعادل بسیار بالایی روی آب برخوردار است . تشک بادی روی آب intex مناسب برای استخر ها ، رودخانه ها ، آب های کم عمق و ... بوده و ازین تشک بادی به منظور استراحت روی آب و آفتابگیری و ...استفاده می گردد . 

183 cm
23 cm
 

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

استخر بادی 

در زندگی های صنعتی امروزه همواره تفریحات کودکان محدود شده است به محیط های سر بسته . اولین محیط سربسته ای که کودک با آن رو به رو می شود و نیاز دارد تا در این محیط نیاز به سرگرمی و تفریح خود را بر طرف کند محیط خانه است . در خانه هر شخص با هر ابعادی که هست کودک نیاز به تفریح دارد . ازین رو شرکت های مختلف به نتیجه رسیده اند تا وسایل بازی و سرگرمی مختلفی را تولید کنند که در محیط های سر بسته به خصوص خانه قابل استفاده باشد . یکی ازین شرکت ها یا کمپانی های بزرگ تولید وسایل بازی و سرگرمی خانگی و غیره خانگی شرکت اینتکس می باشد . اینتکس با تولید وسایل بازی و سرگرمی مختلف با کیفیت و ارسال به سراسر جهان از شهرت قابل توجهی برخوردار است چه از جهت قیمت و چه از جهت کیفیت . اینتکس با تولید محصولاتی از جمله استخر های بادی خانگی کودک و بزرگسال قدم بزرگی در این راستا برداشته است چرا که محصولات این شرکت از تنوع بسیاری برخوردار است . لوازم جانبی تفریحی این استخرها نیز توجه هر کاربر را به خود جلب می کند مثل حلقه های بادی شنا ، تشک های روی آب ، وسایل مختلف شنا و غواصی کودک و بزرگسال ، انواع عینک های شنا و سایر وسایل بادی و غیر بادی با کیفیت دیگر. استخر بادی خانگی اینتکس با طرح ها و چاپ های مختلف نظر هر کودکی را به خود جلب می کند . این استخر های بادی در هر سایزی برای هر متراژ فضایی طراحی شده است . کافیست به سایت ایلی تویز به بخش استخر بادی مراجعه فرمایید متوجه تنوع و زیبایی محصولات اینتکس خواهید شد . 

 برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخرهای بادی کودک اینتکس اینجا کلیک کنید. 

 مشخصات استخر بادی هندوانه

استخر بادی هندوانه از جمله محصولات 2019 اینتکس می باشد که جنس آن از پی وی سی نرم و مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . دیواره این استخر از سه لایه بادی تشکیل شده است که هر یک مجزا باد می شوند . این استخر بادی برای کودکان بالای 2 سال طراحی شده است  . استخر بادی هندوانه ظرفیت 580 لیتر آب را دارد و فضای مناسبی برای تفریح کودکان فراهم می آورد. از این محصول میتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود.  استخر  intex را میتوان در فضای باز از جمله حیاط و پشت بام و ... استفاده نمود. قطر این استخر بادی 168 سانتی متر می باشد.

168 cm
38 cm

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

 

توپ بادی 

 

بازی کردن از جمله فاکتورهایی است که به کودک نشاط بخشیده و جسم و روح او را تقویت می نماید. یکی از وسایل بازی و سرگرمی کودکان در منزل یا محیط خارج از منزل توپ بادی می باشد . توپ های بادی اینتکس در طرح ها ، رنگ ها و ابعاد مختلف با کیفیت بسیار بالای خود نظر هر کودکی را به خود جلب می کند . توپ بادی اینتکس از جنس پی وی سی بوده که بسیار مستحکم و ضد حساسیت برای کودکان می باشد برخلاف برخی از توپ های بادی طرح دار که چاپ روی آنها به دلیل کیفیت پایین چاپ ایجاد حساسیت می نماید. از جمله مزیت های این محصولات اینتکس کیفیت بالا و قیمت پایین محصول می باشد. 

برای مشاهده لیست قیمت و انواع توپ های بادی و سایر وسایل بازی و سرگرمی اینتکس اینجا کلیک کنید.

 مشخصات توپ بادی هندوانه

توپ بادی هندوانه ای از وسایل بازی و سرگرمی از محصولات اینتکس محسوب می گردد. جنس این توپ بادی از پی وی سی در عین حال بسیار مقاوم می باشد . چاپ هندسی سه بعدی هندوانه و نرکیب رنگ بسیار زیبا به کار رفته در این محصول بادی موجب شده تا این توپ بادی یکی از پرفروش ترین ها از خانواده توپ های بادی اینتکس به شمار آید . از این توپ بادی در مکانهای مختلف از قبیل پارک ، ساحل ، دریا و.... استفاده می شود و اوقاتی شاد و مفرحی را برای شما فراهم می آورد.

برای خرید این محصول و یا مشاهده جزییات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید توپ های بادی استخر بادی و تشک بادی روی آب و ... می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور درب منزل دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram