نمایندگی فروش استخر بادی کودک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش استخر بادی کودک

سایت فروش استخر بادی با ارزانترین قیمت 

در زندگی های صنعتی امروزه همواره تفریحات کودکان محدود شده است به محیط های سر بسته . اولین محیط سربسته ای که کودک با آن رو به رو می شود و نیاز دارد تا در این محیط نیاز به سرگرمی و تفریح خود را بر طرف کند محیط خانه است . در خانه هر شخص با هر ابعادی که هست کودک نیاز به تفریح دارد . ازین رو شرکت های مختلف به نتیجه رسیده اند تا وسایل بازی و سرگرمی مختلفی را تولید کنند که در محیط های سر بسته به خصوص خانه قابل استفاده باشد . یکی ازین شرکت ها یا کمپانی های بزرگ تولید وسایل بازی و سرگرمی خانگی و غیره خانگی شرکت اینتکس می باشد . اینتکس با تولید وسایل بازی و سرگرمی مختلف با کیفیت و ارسال به سراسر جهان از شهرت قابل توجهی برخوردار است چه از جهت قیمت و چه از جهت کیفیت . اینتکس با تولید محصولاتی از جمله استخر های بادی خانگی کودک و بزرگسال قدم بزرگی در این راستا برداشته است چرا که محصولات این شرکت از تنوع بسیاری برخوردار است . لوازم جانبی تفریحی این استخرها نیز توجه هر کاربر را به خود جلب می کند مثل حلقه های بادی شنا ، تشک های روی آب ، وسایل مختلف شنا و غواصی کودک و بزرگسال ، انواع عینک های شنا و سایر وسایل بادی و غیر بادی با کیفیت دیگر. استخر بادی خانگی اینتکس با طرح ها و چاپ های مختلف نظر هر کودکی را به خود جلب می کند . این استخر های بادی در هر سایزی برای هر متراژ فضایی طراحی شده است . کافیست به سایت ایلی تویز به بخش استخر بادی مراجعه فرمایید متوجه تنوع و زیبایی محصولات اینتکس خواهید شد . 

 برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخرهای بادی کودک اینتکس اینجا کلیک کنید. 

مشخصات و قیمت استخر بادی هندوانه

استخر بادی هندوانه از جمله محصولات 2019 اینتکس می باشد که جنس آن از پی وی سی نرم و مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد . دیواره این استخر از سه لایه بادی تشکیل شده است که هر یک مجزا باد می شوند . این استخر بادی برای کودکان بالای 2 سال طراحی شده است  . استخر بادی هندوانه ظرفیت 580 لیتر آب را دارد و فضای مناسبی برای تفریح کودکان فراهم می آورد. از این محصول میتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود.  استخر  intex را میتوان در فضای باز از جمله حیاط و پشت بام و ... استفاده نمود. قطر این استخر بادی 168 سانتی متر می باشد.

168 cm
38 cm

برای خرید و یا مشاهده جزییات بیشتر محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات و قیمت استخر بادی کوسه

استخر بادی کودک طرح کوسه سایبان دار محصولی جدید 2018 از محصولات اینتکس به شمار می آید . جنس این استخر بادی اینتکس از پی وی سی بسیار مستحکم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب ، ضد حساسیت می باشد . استخر بادی کوسه با طراحی منحصر به فرد و رنگ بسیار زیبا و جذابی که دارد از جمله پر فروش ترین ها و پر طرفدار ترین ها از خانواده اینتکس می باشد . از مزیت های این استخر بادی می توان به کف بادی ، پنجره توری و سایبان این محصول بادی اشاره کرد که از برخورد مستقیم آفتاب هنگام استفاده ازین استخر بادی در فضاهای بیرونی جلوگیری می کند . این استخر بادی اینتکس را می توان در منزل به عنوان استخر ، استخر توپ و چادر بازی استفاده نمود . استخر بادی کوسه سایبان دار مناسب برای سنین +2 سال می باشد . با این محصول بادی intex لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان خود رقم بزنید.

198 cm
201 cm
109 cm

برای خرید و یا مشاهده جزییات بیشتر محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

مشخصات و قیمت استخر بادی رنگین کمان

استخر رنگین کمان سایه بان دار محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا از محصولات 2019 اینتکس به شمار می آید. جنس این استخر بادی از پی وی سی مستحکم ، ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 1 تا 3 سال طراحی شده است . این استخر بادی سایه بان دار اینتکس از 3 مخزن مختلف باد می شود. سایبان این استخر ، کودک را از نور مستقیم خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری می کند. کف این استخر بادی از نوع کف بادشو است .ظاهر منحصر به فرد با رنگبندی به کار رفته در رنگین کمان این استخر بادی  intex این محصول را جز پرفروش ترین ها قرار داده است . حجم اب این استخر 82 لیتر می باشد که مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و داخلی منزل و... می باشد . 

119 cm
142 cm
84 cm

برای خرید و یا مشاهده جزییات بیشتر محصول روی عکس زیر کلیک کنید

 

ویژگی استخرهای بادی خانگی کودک 

از جمله ویژگی های استخر بادی کودک سبک بودن و قابلیت راه اندازی سربع در هر مکانی توسط یک پمپ بادی کوچک می باشد . استخر های بادی کودک متناسب با فضای خانه ویلا باغ یا هر مکان دیگری قابل تهیه می باشد . از دیگر ویژگی های استخر بادی کودک قیمت بسیار مناسب این محصولات نسبت به کیفیتی که دارد می یاشد. با این اوصاف استخر های بادی اینتکس بهترین گزینه جایگزین برای استخر های بتنی و سایر استخر ها می باشد که نیاز به هزینه بالا و فضای زیاد دارند . 

انواع استخرهای اینتکس 

انواع استخر های بادی ، استخر مربع صندلی دار ، استخر هندوانه ، استخر کودک ، وان کودک ، استخر تمساح فواره دار ، استخر کارز کودک ، استخر رنگین کمان ، استخر مربع آکواریوم ، استخر بادی با فیمت مناسب ، استخر کودک با قیمت مناسب ، استخر بادی گرد ، استخر بادی دایره ، استخر دایره رنگین کمان ، استخر گرد پو ، استخر بادی سایبان دار ، استخر خانوادگی ، استخر بادی بزرگ ، استخر اسکلت دار بزرگ ، استخر بادی بیضی ، استخر بادی مستطیل ، استخر اسکلت دار مستطیل ، انواع پارک آبی ، استخر بادی سرسره دار ، استخر سرسره دار ، پارک آبی فانوس دریایی ، پارک آبی اسب آبی ، پارک آبی جنگل ، پارک آبی دینو و ... انواع استخر های اسکلت دار ، استخر فریمی با طول 260 متر ، استخر فریمی با طول 3 متر ، استخر اسکلت دار با طول 450 سانتی متر ، استخر پریزم فریم ، استخر پریزم فریم با طول 488 سانتی متر ، استخر پریزم فریم مربع ، استخر پریز فریم مستطیل ، استخر پیش ساخته با طول 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته با طول 10 متر ، استخر خانوادگی گرد ، استخر ایزی ست ، استخر بادی گرد با قطر 4.5 متر ، استخر ایزی ست با قطر 4 متر ، استخر بادی گرد با قطر 3 متر ، استخر خانوادگی با قطر 2 متر و...

انواع استخر بادی کودک     استخر بادی کودک    قیمت استخر بادی کودک    فروش استخر بادی کودک    سایت فروش استخر بادی کودک    فروش آنلاین استخر بادی کودک    نمایندگی استخر بادی کودک     استخر بادی کودک با قیمت مناسب    استخر بادی   مشخصات استخر بادی کودک    بهترین استخر بادی کودک    باکیفیت ترین استخر بادی کودک    استخر بادی کودک در ابعاد مختلف    استخر بادی کودک گرد     استخر بادی کودک مربع    استخر بادی کودک مستطیل  استخر بادی کودک اسکلت دار        انواع استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه    قیمت استخر بادی بچه گانه     فروش استخر بادی بچه گانه     سایت فروش استخر بادی بچه گانه     فروش آنلاین استخر بادی بچه گانه     نمایندگی استخر بادی بچه گانه      استخر بادی بچه گانه  با قیمت مناسب    استخر بادی    مشخصات استخر بادی بچه گانه     بهترین استخر بادی بچه گانه     باکیفیت ترین استخر بادی بچه گانه     استخر بادی بچه گانه  در ابعاد مختلف    استخر بادی بچه گانه گرد    استخر بادی بچه گانه  مربع    استخر بادی بچه گانه  مستطیل    استخر بادی بچه گانه  اسکلت دار 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع استخرهای بادی و فریمی کودک و خانوادگی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram