پارک بادی کودک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

پارک بادی کودک

پارک بازی کودک در منزل

محصولات اینتکس از وجه تنوع بسیار منتوع می باشد . یکی از این دسته محصولات پارک بادی بازی کودک است که با توجه به اسم خود بادی بوده و قابل حمل و استفاده در هر مکانی می باشد. این پارک بادی برند معتبر اینتکس با توجه به کیفیت بالایی که دارد و آزمون و خطاهای پشت سر گذاشته با یک جستوجو در گوگل متوجه سطح کیفیت و کارایی آن می شوید. پارک بادی اینتکس در انواع مختلف در سایت ایلی تویز آماده ارائه به مشتریان گرامی می باشد .این پارک های بادی قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارد.توپ های بادی با کیفیت برند اینتکس نیز در سایت ایلی تویز با نازل ترین قیمت به فروش می رسد . 

برای مشاهده لیست قیمت و انواع پارک بادی کودک اینتکس  اینجا کلیک کنید.

مشخصات پارک بادی کودک طرح زرافه

پارک کودک زرافه از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می رود . جنس این پارک بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب و ضد حساسیت برای کودکان می باشد .  دیواره های این پارک بادی توری بوده به گونه ای که مادر و کودک به راحتی میتوانند از پشت دیواره ها یکدیگر را ببینند . بلند بودن دیواره های این محصول اینتکس موجب شده تا از پرتاب شدن کودک به بیرون از پارک هنگام بازی جلوگیری نماید . در قسمت فوقانی این پارک بادی کودک وسایلی برای سرگرمی کودک تعبیه شده است .طراحی بسیار زیبای این پارک بادی به شکل زرافه و ترکیب رنگ به کار رفته در این محصول بسیاز زیبا موجب شده تا یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترینهای اینتکس به شمار بیاید. کف این پارک بادی نیز از باد پر شده و موجب شده است تا از ایجاد هرگونه خطر هنگام بازی کودک جلوگیری شود . از این پارک به عنوان استخر توپ نیز می توان استفاده نمود.

130 cm
104 cm

مشخصات پارک بادی کودک طرح دونات

پارک بادی دونات از جمله محصولات اینتکس سری 2019 از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می رود . جنس این پارک بادی از پی وی سی بسیار مقاوم ضد آب و ضد حساسیت بوده که برای کودکان 9 تا 18 ماه می باشد .  دیواره های پارک بادی ، پی وی سی شیشه بوده به گونه ای که مادر و کودک به راحتی میتوانند از پشت دیواره ها یکدیگر را ببینند . بلند بودن دیواره های این محصول اینتکس موجب شده تا از پرتاب شدن کودک به بیرون از پارک هنگام بازی جلوگیری نماید . در قسمت فوقانی این پارک بادی کودک وسایلی برای سرگرمی کودک تعبیه شده است . کف این پارک بادی نیز از باد پر شده و موجب شده است تا از ایجاد هرگونه خطر هنگام بازی کودک جلوگیری شود . از این پارک بادی به عنوان استخر توپ نیز می توان استفاده نمود. قابل توجه اینکه کف این پارک بادی دارای دریچه ای جهت شستو شو و نظافت محیط بازی کودک تعبیه شده است . ازین پارک بادی کودک نمیتوان به عنوان استخر بادی استفاده کرد.

127 cm
61 cm

 

انواع پارک بازی کودک

انواع پارک بادی کودک    پارک کودک بادی با قیمت مناسب   قیمت پارک کودک     پارک کودک در منزل    پارک بادی اینتکس    استخر توپ بادی    استخر توپ کودک    پارک کودک با قیمت مناسب    پارک بازی کودک  پارک بادی طرح دونات   پارک بادی طرح زرافه

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram