تیوپ بادی اینتکس با قیمت مناسب - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تیوپ بادی اینتکس با قیمت مناسب

انواع تیوپ بادی بادی اینتکس 

حلقه بادی روی آب مناسب برای آفتاب گیری و استراحت روی آب یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولات بادی اینتکس محسوب می شود که از آن به میزان قابل ملاحظه ای در فصول گرم سال بهره گرفته می شود. این حلقه های بادی به واسطه طراحی منحصر به فرد ، چاپ 3 بعدی وجذاب و تنوعی که از آن برخوردار می باشند، سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص میدهند. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های تیوپ های بادی قیمت مناسب ، وزن سبک و بسته بندی محصول است که به واسطه همین می توان به آسانی این تشک را جا به جا کرده و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. حلقه های بادی اینتکس را از نمایندگی های رسمی خریداری کنید ، زیرا که محصولات مشابه و غیر اوزجینال در بازار به تعدد دیده می شود . لطفا در خرید به نشان اینتکس INTEX دقت فرمایید.

برای مشاهده لیست قیمت و انواع حلقه های بادی اینتکس  اینجا کلیک کنید.

مشخصات تیوپ شناور دونفره

شناور بادی دو نفره پشتی دار از خانواده شناور های محصولات اینتکس به شمار می آید. در این شناور بادی منحصر به فرد و بسیار مجهز ، یکی از به روز ترین تکنولوژی ها در تولید و رنگبندی ها در ظاهر استفاده شده است . از مزیت های این شناور بادی اینتکس می توان به نشیمن فوق العاده راحت ، پشتی پشت سر ، محل قرار دادن بطری و دو دستگیره در اطراف برای حمل آسان تر شناور اشاره کرد.شناور بادی دو نفره از جذاب ترین و  پر فروش ترین محصولات اینتکس محسوب می گردد. ازین شناور بادی میتوان در رودخانه ها ، استخر ها ، آب های آرام و ... استفاده نمود . با استفاده از این شناور بادی اینتکس لحظاتی به یاد ماندنی و ماجراجویانه را برای خود بسازید . 

 

مشخصات تیوپ شنا دونات اسمارتیسی

حلقه بادی شنای طرح دونات اسمارتیسی محصولی جدید از محصولات اینتکس به شمار می آید. این محصول بادی از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین 9+ سال طراحی شده و قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. حلقه بادی شنا با چاپ برجسته اسمارتیس و رنگ بندی به کار رفته بر روی حلقه یکی از پر طرفدارترین محصولات اینتکس محسوب می گردد .از این حلقه بادی intex  به منظور آموزش شنا و تفریحات آبی استفاده می گردد. این حلقه بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق و... را دارد.  

انواع تیوپ های بادی شنا 

حلقه بادی شنا دونات ، قیمت تیوپ بادی دونات ، انواع تیوپ بادی ، قیمت حلقه شنا ، تیوپ شنای دونات شکلاتی ، حلقه بادی شنا دونات شکلاتی ، تیویپ شنا دونات اسمارتیسی ، انواع حلقه های بادی شنا ، تیوپ شنا ، تیوپ بادی ، تیوپ بادی فانتزی ، حلقه بادی دخترونه ، تیوپ دخترونه ، حلقه شنا دستگیره دار ، تیوپ بادی شنا دستگیره دار ، شناور دونفره ، تیوپ دو نفره ، حلقه بادی دو نفره ، حلقه بادی کودک ، حلقه بادی حیوانات ، تیوپ بادی کودک ، تیوپ بادی حیوانات ، قیمت حلقه بادی کودک ، انواع حلقه بادی کودک ، قیمت تیوپ بادی کودک ، حلقه شنا اکلیلی ، تیوپ بادی براق ، حلقه شنای طرح هاوایی ، تیوپ شنای هاوایی ، حلقه شنا طرح برگ ، قیمت تیوپ بادی هاوایی ، حلقه شنا دستگیره دار ، تیوپ دستگیره دار ، تیوپ شنا طرح لاستیک ، مرکز فروش انواع حلقه بادی شنا ، نمایندگی فروش تیوپ بادی ، نمایندگی اینتکس ، حلقه شنا طرح آناناس ، قیمت انواع تیوپ های فانتزی ، تیوپ بادی شنا لاکچری ، حلقه بادی شنا لاکچری ،قیمت تیوپ بادی بچه گانه   

کیفیت بالا محصولات بادی اینتکس

کمپانی اینتکس به منظور تولید مدل های مختلفی از تیوپ های بادی از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته است. استفاده از مواد اولیه مرغوب سبب شده تا بتوان حلقه بادی اینتکس را در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد و از کیفیت قابل قبول این محصول، بهره مند گردید. شناور بادی اینتکس به گونه ای تولید شده است که تمام افراد با وزن های مختلف می توانند از آن استفاده نمایند و همین امر موجب شده تا فروش این محصول با رشد قابل ملاحظه ای همراه باشد.تمامی محصولات بادی اینتکس که دارای چاپ سه بعدی و معمولی هستند ضد حساسیت بوده و چاپ آن ها هیچ گونه ضرر و زیانی در طولانی مدت و کوتاه مدت به پوست وارد نمی کند . محصولات بادی اینتکس در کارخانه بعد تولید برش و پرس به صورت آزمایشی یک بار باد شده و بعد بسته بندی و به کشورهای مختلف ارائه می شود . 

حلقه بادی اینتکس از محصولاتی است که با خرید آن می توان در هر زمان و مکانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. این مدل از حلقه بادی به گونه ای تولید شده است که دارای رنگ ها و سایزهای مختلفی است و همین امر سبب شده تا تمام افراد بتوانند مطابق با نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید این محصول نمایند. به واسطه برخورداری از وزن سبک و حجم کمی که این محصول داراست، بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده در سفر می باشد و همین امر سبب محبوبیت روز افزون آن شده است.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram