قیمت پمپ باد فندکی و دستی محصولات بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت پمپ باد فندکی و دستی محصولات بادی

پمپ های بادی جهت باد کردن محصولات بادی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . این پمپ ها به صورت دستی ، برقی ، فندکی ، و دو کاره مناسب با محصول مورد نظر قابل استفاده می باشد .

فروش انواع پمپ های باد محصولات اینتکس intex در مدل های دستی, برقی, فندکی و پمپ های باد دو کاره و پمپ باد ماشین برای لوازم بادی با قابلیت فندکی با برق ۱۲ ولت خودرو با قابلیت باد کردن و تخلیه کردن محصولات بادی اینتکس و پمپ باد استخر بادی و پمپ باد تشک بادی و انواع پمپ باد مبل بادی انواع پمپ های باد باطری خور و سوزنی و شارژی intex در فروشگاه ایلی تویز نمایندگی پخش و فروش پمپ باد وسایل و لوازم بادی ، با کمترین و ارزانترین قیمت جهت استفاده کلیه کالاهای بادی اینتکس مانند تخت بادی، تشک بادی، کاناپه های بادی، مبل بادی، انواع استخرهای بادی، وان بادی و بسیاری دیگر از این دسته محصولات که می توانند توسط قدرت باد این پمپ ها راه اندازی شوند. پمپ های باد اینتکس تنها برای لوازم بادی اینتکس، بست وی و ... قابل استفاده می باشد.

مشخصات پمپ باد برقی 

پمپ باد برقی اینتکس با توان بالا مناسب برای تمام محصولات بادی از جمله محصولات بادی اینتکس می باشد . این پمپ باد برقی اینتکس با برق شهری 220 ولت قابل استفاده می باشد . پمپ باداینتکس دو عمل باد کردن و وکیوم را از دو سر جداگانه انجام می دهد . گاهی اوقات خالی کردن باد محصولات بادی از باد زدن انها مهم تر و پر زحمت تر است ، با این پمپ برقی intex به راحتی می توان باد محصول را تخلیه و وکیوم نمود. این پمپ باد دارای سری های مختلف با اندازه های متفاوت برای انواع محصولات بادی می باشد.

مشخصات پمپ باد دستی 

پمپ باد دستی 19 اینچ از جمله وسایل جانبی از محصولات اینتکس به شمار می آید . این پمپ باد دستی اینتکس به صورت ایستاده است که با گذاشتن پا بر روی جاپایی ایستاده و توسط دست دستگیره آن را به داخل سیلندر فشرده و با هر بار فشار پیستون به داخل و بیرون کشیدن آن هوا به داخل مخزن هوا راه پیدا می کند . این پمپ باد برای والف های کوچک و بزرگ سری های مختلف دارد و برای کارهایی که با سوزن باد می شوند نیز کارایی دارد. این پمپ باد intex علاوه بر باد زدن عمل مکش را نیز انجام می دهد و برای تخلیه باد و وکیوم کردن محصولات بادی کاربرد دارد.

انواع پمپ های باد محصولات بادی 

از پمپ های موجود در فروشگاه ایلی تویز مناسب برای کلیه محصولات بادی اینتکس میتوان به پمپ باد برقی ، پمپ باد برقی فندکی ، پمپ باد حلزونی ، پمپ باد دستی 11 اینچ ، پمپ باد دستی کوچک ، پمپ باد دستی 14 اینچ ، پمپ باد دستی 15 اینچ ، پمپ باد دستی 19 اینچ ، پمپ باد پایی پدالی و  پمپ باد مناسب برای استخرهای بادی ، پمپ باد برای باد کردن کاناپه و مبل بادی و... اشاره کرد . 

 نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید انواع پمپ های بادی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram