لیست قیمت قایق های بادی حرفه ای - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت قایق های بادی حرفه ای

لیست قیمت قایق بادی کایاک اکسپلورر در سایت ایلی تویز موجود می باشد.

 

 

 

  مشخصات تخصصی و فنی قایق بادی کایاک اکسپلورر

قایق بادی کایاک اکسپلورر 2 نفره (k2 sport series) با گرافیک 2019 از سری قایق بادی ورزشی شرکت intex به شمار می آید که از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشد که از دو لایه بادی تشکیل شده ،  ظرفیت این قایق بادی اسپرت ، 2 نفر تا حداکثر 200 کیلو گرم می باشد . از متعلقات این قایق میتوان به دو جفت پارو آلومینیمی ، دستگیره جلو و عقب قایق ، طناب دور ، صندلی متحرک و موج شکن ، چسب تعمیرات ،پمپ بادی دستی اشاره کرد . موج شکن کف این قایق باعث ایجاد تعادل و سرعت بیشتر می شود که از خصوصیات بارز قایق بادی اکسپلورر 2 نفره می باشد . قایق بادی اکسپلورر داری گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 6185-1 NMMA-ABYC  است . 

 قایق بادی کایاک اکسپلورر از جمله مدل قایق های بادی است که مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. این محصول به گونه ای تولید شده است که می توان آن را در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد زیرا برای تولید محصولات اینتکس از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته شده است. این مدل از قایق را می توان در تمام آب ها مورد استفاده قرار داد .

خرید قایق بادی کایاک اکسپلورر با مناسب ترین قیمت 

خرید این محصول به صورت آنلاین و حضوری از بازرگانی ایلی تویز امکان پذیر می باشد . شرکت ایلی تویز که نمایندگی کمپانی اینتکس است، بهترین و باکیفیت ترین مدل از قایق بادی کایاک را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از طریق نمایندگی اینتکس سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت بالا را تهیه کرد که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند. خرید این محصول از طریق نمایندگی ها سبب می گردد تا بتوان از خدمات پس از فروش این محصول بهره مند شد. خرید مستقیم از نمایندگی سبب می گردد تا این محصول را بتوان با قیمت مناسب تری نیز تهیه کرد.

کیفیت بالا قایق بادی کایاک اکسپلورر

قایق بادی کایاک با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است و همین این امر سبب شده تا این محصول را بتوان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد. به واسطه مرغوبیتی که این محصول داراست، توان تحمل افراد با وزن های بالا را نیز داراست و از همین جهت پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان بوده است. این محصول مطابق با آخرین و بهترین استاندارد های روز دنیا تولید شده است و همین امر سبب فروش بالای این مدل از قایق بادی شده است.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

 

  

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram