خرید اینترنتی بهترین قایق بادی مارینر intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی بهترین قایق بادی مارینر intex

قایق بادی مارینر intex با بهره گیری از بهترین نوع از مواد اولیه تولید شده است و خرید اینترنتی آن نیز امکان پذیر می باشد.

قایق بادی مارینر intex از مدل قایق هایی است که می توان آن را در رنگ ها و سایزهای مختلفی خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. این محصول به گونه ای تولید شده است که دارای کیفیت و استحکام بسیار بالایی است و به همین جهت می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد. کیفیت بالا این محصول سبب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی از این مدل قایق بهره مند گردید.

نمایندگی فروش قایق بادی مارینر intex

قایق بادی مارینر intex از طریق فروشگاه ایلی تویز که نمایندگی رسمی کمپانی اینتکس می باشد، ارائه می گردد. این نمایندگی مدل های مختلفی از قایق بادی مارینر intex را در بسته بندی های مناسب و با کیفیت بسیار بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از طریق فروشگاه ایلی تویز این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد تا بتوانند محصول اصلی را با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایند و از آن بهره مند شوند. همچنین می توان اشاره نمود که نمایندگی ایلی تویز خدمات پس از فروش نیز ارائه نموده است.

قیمت مناسب قایق بادی مارینر intex

یکی از بهترین و اصلی ترین ویژگی قایق بادی مارینر intex آن است که این محصول دارای قیمت مناسبی است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان بتوانند برای خرید آن اقدام نمایند. قایق بادی مارینر intex از جمله محصولاتی است که به سبب قیمت مناسبی که داراست، بهترین و مناسب ترین گزینه برای جایگزین نمودن قایق های معمولی به شمار می آید. این مدل از قایق با بهره گیری از پمپ های برقی در بازه زمانی بسیار کوتاهی باد می گردد و قابل استفاده نیز می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram