تعرفه فروش بهترین قایق بادی سی هاوک اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش بهترین قایق بادی سی هاوک اینتکس در تهران

قایق بادی سی هاوک اینتکس از بهترین محصولات تولید شده ای محسوب می شود که با تعرفه فروش مناسبی می توان آن را تهیه نمود.

قایق بادی سی هاوک از جمله محصولات بادی است که مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. این محصول را می توان در تمام آب ها مورد استفاده قرار داد و با بهره گیری از آن اوقات بسیار خوش و مفرحی را تجربه نمود. قایق بادی سی هاوک تولید شده توسط شرکت اینتکس با بهره گیری از پمپ های برقی به نحو مطلوب و در زمان بسیار کوتاهی باد می گردد.

ویژگی های قایق بادی سی هاوک اینتکس

قایق بادی سی هاوک اینتکس دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی می باشد و به همین جهت از آن بسیار بهره گرفته می شود. از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول آن است که دارای وزن بسیار سبک و مناسبی است و به همین جهت می توان آن را به آسانی جا به جا کرد و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد. وزن مناسب این محصول موجب شده تا بسیاری از قایقران ها شیفته این قایق شوند و از آن استفاده نمایند. همچنین می توان اشاره نمود که قایق بادی سی هاوک نسبت به دیگر محصولات بادی دارای قیمت بسیار مناسب تری می باشد. به واسطه برخورداری از این ویژگی با خرید این قایق می توان در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی به عمل آورد.

کیفیت بالا قایق بادی سی هاوک اینتکس

قایق بادی سی هاوک اینتکس از جمله محصولات بادی می باشد که با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است. کیفیت بالا این محصول سبب شده تا از آن بتوان در بازه زمانی طولانی بهره مند گردید. این مدل از قایق بادی به واسطه مقاومتی که داراست، در برابر ضربه نیز دارای استحکام مطلوبی می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram