قیمت بهترین استخر بادی خانوادگی ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت بهترین استخر بادی خانوادگی ارزان

انواع مدل از استخر بادی خانوادگی با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است و با قیمت ارزان و مناسبی در دسترس می باشد.

استخر بادی خانوادگی از جمله محصولاتی است که به واسطه برخورداری از ویژگی های که داراست، می توان از آن در شرایط مختلفی بهره مند شد. این محصول در رنگ ها و سایزهای مختلفی تولید شده است و به همین علت می توان با توجه به نیاز و سلیقه برای خرید آن اقدام کرد. این محصول را می توان در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد زیرا دارای وزن بسیار سبکی است. به واسطه برخورداری از این ویژگی از استخر بادی خانوادگی به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود.

کیفیت بالا استخر بادی خانوداگی

استخر بادی خانوادگی با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد تولید می گردد و همین امر موجب شده تا این محصول را بتوان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد. به واسطه کیفیتی که این محصول داراست، از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود. این مدل از استخر را می توان در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد زیرا در برابر نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. استخر بادی خانوادگی دارای عمق مناسبی نیز است و به همین جهت این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد بتوانند از این محصول بهره مند شوند.

نمایندگی خرید استخر بادی خانوادگی

استخر بادی خانوادگی را می توان از طریق نمایندگی ایلی تویز به صورت مستقیم خریداری کرد. این نمایندگی استخر بادی خانوادگی را در سایزهای مختلف و در بسته بندی مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. همچنین می توان اشاره نمود که خرید مستقیم از طریق این نمایندگی سبب می گردد تا در صورت ایجاد مشکل در استخر بتوان به منظور رفع آن اقدام کرد. این نمایندگی تمامی خدمات پس از فروش شرکت اینتکس را نیز عرضه می نماید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram