نمایندگی رسمی فروش بهترین مبل بادی شیبدار اینتکس ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش بهترین مبل بادی شیبدار اینتکس ایران

مبل بادی شیبدار اینتکس را می توان در ایران از طریق نمایندگی رسمی محصولات بادی با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کرد.

مبل بادی شیبدار اینتکس به گونه ای طراحی و تولید شده است که رنگ ها و مدل های مختلفی برخوردار می باشد. تنوع در مدل های این محصول سبب شده تا بتوان مطابق با نیاز و سلیقه اقدام به خرید این محصول نمود. مبل بادی شیبدار را می توان در مکان های بسیار مختلفی مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید.

ویژگی های مبل بادی شیبدار اینتکس

مبل بادی شیبدار اینتکس از ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی برخوردار می باشد. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب و قابل حمل آن اشاره نمود. داشتن این ویژگی سبب می گردد تا بتوان این محصول را در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد و به آسانی آن را جا به جا کرد. همچنین می توان اشاره نمود که از دیگر ویژگی های این مدل از مبل آن است که می توان این محصول را با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد نمود. از ویژگی های خاص این محصول نیز کیفیت بالای آن است که این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند این مدل از مبل را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

قیمت مناسب مبل بادی شیبدار اینتکس

مبل بادی شیبدار اینتکس از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. به واسطه داشتن این ویژگی می توان اشاره نمود که مبل بادی مناسب ترین و بهترین گزینه برای مبل های چوبی و فلزی است که از آن بسیار بهره گرفته می شود. قیمت مناسب مبل بادی نیز موجب شده تا فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای نیز همراه باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram