نمایندگی رسمی فروش قایق بادی تفریحی باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش قایق بادی تفریحی باکیفیت

قایق بادی تفریحی از جمله باکیفیت ترین محصولات بادی به شمار می آید که از طریق نمایندگی رسمی شرکت اینتکس در دسترس قرار گرفته است.

قایق بادی تفریحی یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات بادی تولید شده ای محسوب می شود که به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به واسطه برخورداری از ویژگی های که داراست، یکی از محصولاتی است که می توان آن را به عنوان جایگزین برای قایق های معمولی مورد استفاده قرار داد. این ویژگی سبب شده تا بسیاری از قایقران ها برای خرید این مدل از قایق اقدام نمایند و از آن بهره مند شوند.

قیمت مناسب قایق بادی تفریحی

قایق بادی تفریحی از جمله محصولاتی است که از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. به واسطه برخورداری از قیمت بسیار مناسبی که این محصول داراست، فروش آن با رشد قابل توجهی همراه شده است. این محصول را می توان در آب های مختلفی مورد استفاده قرار داد و از این طریق اوقات خوشی را برای تمام اعضای خانواده ها به ارمغان آورد. همچنین می توان اشاره نمود که این مدل از قایق در رنگ ها و سایزهای متفاوتی تولید شده است که همین امر موجب شده تا بتوان مطابق با نیاز و سلیقه آن را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا قایق بادی تفریحی

قایق بادی تفریحی از کیفیت بسیار بالا و منحصر به فردی برخوردار می باشد و همین امر موجب شده تا بتوان این محصول را با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد. به واسطه برخورداری از این ویژگی منحصر به فرد خانواده ها می توانند در بازه زمانی طولانی از این محصول بهره مند شوند. این قایق تحمل، جا به جایی تعداد افراد متعدد با وزن های مختلف را دارا می باشد زیرا از استحکام برخوردار می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram