خرید اینترنتی انواع تشک بادی استخر اینتکس در اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی انواع تشک بادی استخر اینتکس در اصفهان

تشک بادی استخر اینتکس را می توان به صورت خرید اینترنتی و در انواع مدل های مختلف خریداری کرد و از آن بهره مند شد.

تشک بادی استخر اینتکس یکی از محصولاتی است که می توان آن را برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول بادی در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید شده است و به واسطه همین امر به نحو مطلوبی پاسخگوی تمام نیازها و سلیقه های مختلف می باشد.

ویژگی های تشک بادی استخر اینتکس

تشک بادی استخر اینتکس با استفاده از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است. به واسطه کیفیت بالایی که این محصول داراست، می توان با خیالی آسوده و در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول از آن برخوردار می باشد، بهره مند گردید. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول به گونه ای است که در زیر نور آفتاب دچار پوسیدگی نمی گردد و همین امر موجب شده تا مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. تشک بادی استخر به علت کیفیتی که از آن برخوردار می باشد، این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف نیز بتوانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند. می توان اشاره نمود که این محصول با استفاده از پمپ های برقی نیز به آسانی باد می گردد.

نمایندگی تشک بادی استخر اینتکس

شرکت ایلی تویز نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد. این نمایندگی محصولات خود را به صورت بسته بندی و با کیفیت بسیار بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید از این نمایندگی سبب می گردد تا بتوان این محصول را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد و در هزینه های مختلف به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram