خرید تشک بادی یک نفره طبی باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید تشک بادی یک نفره طبی باکیفیت

تشک بادی یک نفره طبی با استفاده از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است و به صورت خرید مستقیم می توان برای تهیه آن اقدام کرد.

تک بادی یک نفره طبی مطابق با آخرین و بهترین استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده است و همین امر موجب شده تا تمام افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهند. به واسطه طراحی که این محصول داراست، حتی افرادی که از کمر درد رنگ می برند نیز می توانند از این محصول بهره مند شوند و از این طریق خوابی آرام و منحصر به فرد را تجربه نمایند.

تشک بادی یک نفره طبی برای همه

تشک بادی یک نفره طبی برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به واسطه برخورداری از این ویژگی استفاده از این محصول با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است. این محصول را می توان برای تمام اعضای خانواده تهیه نمود و از این طریق از آن در زمان سفر بهره گرفت. این محصول بهترین و مناسب ترین گزینه به منظور استفاده در هنگام سفر می باشد زیرا برای قرار گیری نیاز به فضای زیادی نخواهد داشت. می توان اشاره نمود که این محصول به واسطه ساختاری که از آن برخوردار می باشد، مانع از ایجاد کمر درد می گردد و حتی افرادی که دچار کمر درد هستند نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

قیمت تشک بادی یک نفره طبی

تشک بادی یک نفره طبی از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول داراست، از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود. این محصول با فروش بالایی در بازار همراه شده است. بهترین و باکیفیت ترین مدل از تشک بادی یک نفره طبی را می توان از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی خریداری کرد. در ایران نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی اینتکس شرکت ایلی تویز می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram