فروش انواع استخر بادی بچه گانه ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش انواع استخر بادی بچه گانه ارزان

استخر بادی بچه گانه از انواع مدل و طرح های مختلف برخوردار می باشد که با قیمت ارزان فروش این محصول فراهم شده است.

تولید استخر بادی در مدل و طرح های متنوع سبب شده تا تمام کودکان بتوانند با توجه به سلیقه خود برای خرید این محصول اقدام نمایند. این محصول از جمله محصولات بادی است که با خرید و استفاده از آن می توان اوقات بسیار خوش و مفرحی را برای کودکان به ارمغان آورد. به واسطه برخورداری از ویژگی های منحصر به فردی که استخر بادی بچه گانه از آن برخوردار می باشد، بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرگرم نمودن آن ها در فصل تابستان می باشد.

کیفیت بالا استخر بادی بچه گانه

استخر بادی بچه گانه از محصولاتی است که با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر سبب شده تا بتوان این محصول را با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند گردید. به واسطه برخورداری از کیفیتی که استخر بادی داراست، می توان در بازه زمانی زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فرد این محصول بهره مند شد. این مدل از استخر به گونه ای است که می توان آن را در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار داد.

ویژگی های استخر بادی بچه گانه

استخر بادی بچه گانه به گونه ای طراحی شده است که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد. از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول آن است که می توان آن را بهره گیری از پمپ های برقی به آسانی و در بازه زمانی باد نمود و از این محصول بهره مند شد. همچنین می توان اشاره نمود که از دیگر ویژگی های استخر بادی آن است که دارای وزن بسیار سبک و مناسبی می باشد و از همین جهت می توان به آسانی آن را جا به جا کرد و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد. استخر بادی بچه گانه دارای سایزهای مختلفی نیز است و به همین علت برای تمام کودکان قابل استفاده می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram