نمایندگی رسمی فروش انواع محصولات اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش انواع محصولات اینتکس در تهران

محصولات اینتکس دارای انواع مدل و طرح های مختلف می باشد که در تهران از طریق نمایندگی رسمی محصولات بادی فروش آن فراهم شده است.

محصولات اینتکس از طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند و همین امر سبب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان از این محصول استفاده نمایند. به منظور طراحی این محصول از طرح های کودکانه نیز بهره گرفته می شود تا محصولات بادی برای کودکان نیز قابل استفاده باشند. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است. تمامی محصولات اینتکس از طریق نمایندگی ایلی تویز در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تولید محصولات اینتکس

محصولات اینتکس در انواع مختلفی تولید شده اند که همین امر موجب شده تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید این محصول نمایند. از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می توان به قایق بادی، استخر بادی، اسباب های بادی، مبل بادی و تشک بادی می باشد. هریک از مدل های اشاره شده دارای رنگ ها و سایزهای مختلفی هستند و به همین جهت از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود.

کیفیت بالا محصولات اینتکس

محصولات اینتکس با استفاده از بهترین نوع از مواد اولیه تولید شده اند. به واسطه برخورداری از کیفیت بسیار بالا و منحصر به فردی که محصولات اینتکس دارا هستند، می توان در بازه زمانی طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند گردید. همچنین می توان اشاره نمود که کیفیت بالا محصولات اینتکس موجب شده تا بتوان با خیالی آسوده این محصولات را مورد استفاده قرار داد. کیفیت بالا این محصولات این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند. این محصولات سالانه به صورت مستقیم به کشورهای متعدی صادر می شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram