خرید اینترنتی مبل بادی بچگانه intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی مبل بادی بچگانه intex

مبل بادی بچگانه intex یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولات بادی محسوب می شود که به صورت خرید اینترنتی در دسترس قرار گرفته است.

مبل بادی بچگانه intex با طراحی های بسیار زیبا و خاصی به بازار عرضه شده است که همین امر سبب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان شیفته این محصول شوند. به واسطه برخورداری از طراحی های متنوعی که این محصول داراست، تمام کودکان می توانند با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید این محصول نمایند. مبل بادی بچگانه intex با بهره گیری از طرح های کارتونی طراحی می گردد و از تنوع رنگی بسیار گسترده و منحصر به فردی نیز برخوردار می باشد.

ویژگی های مبل بادی بچگانه intex

مبل بادی بچگانه intex از ویژگی های بسیار منحصر به فردی خاصی برخوردار است و همین امر سبب شده تا بسیاری از این محصول استفاده نمایند. از جمله ویژگی های این محصول می توان به برخورداری از وزن سبک و مناسب آن اشاره نمود. به واسطه این ویژگی منحصر به فرد که مبل بادی کودکان از آن برخوردار است، این امکان را برای کودک فراهم می آورد تا بتواند در هر زمان و مکانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول از سهولت در استفاده نیز برخوردار است و به همین جهت می توان آن را با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد نمود و از آن بهره مند گردید.

قیمت مبل بادی بچگانه intex

مبل بادی بچگانه intex دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای است و همین امر سبب شده تا این محصول سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص دهد. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول داراست، آن را می توان برای تمام کودکان در گروه های سنی مختلف مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول بهترین و مناسب ترین هدیه برای کودکان نیز به شمار می آید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram