نمایندگی فروش بهترین تشک بادی مسافرتی باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش بهترین تشک بادی مسافرتی باکیفیت

تشک بادی مسافرتی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات بادی محسوب می شود که از طریق نمایندگی ایلی تویز فروش آن فراهم شده است.

تشک بادی مسافرتی از جمله محصولات بادی است که می توان با خرید آن در هر زمان و مکانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. این مدل از تشک به گونه ای تولید شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی است و به همین جهت از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود. تشک بادی مسافرتی را می توان برای تمام اعضای خانواده خریداری کرد زیرا این محصول در سایزهای بسیار مختلفی نیز تولید شده است. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول دارای رنگ های بسیار متنوعی نیز است.

قیمت تشک بادی مسافرتی

تشک بادی مسافرتی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. به واسطه قیمت مقرون به صرفه ای که این محصول داراست، می توان اشاره نمود که بهترین و مناسب ترین گزینه به منظور جایگزین تشک های پنبه ای می باشد. این محصول با توجه به این که به تازگی به بازار عرضه شده است ولی با فروش قابل توجهی از برخوردار است. خرید این مدل از تشک از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی موجب می گردد تا بتوان محصول اصل و قیمت مناسبی را تهیه کرد.

تشک بادی مسافرتی مرغوب

تشک بادی مسافرتی از مرغوب ترین و کاربردی ترین محصولات بادی تولید شده است محسوب می شود که دارای استحکام بالایی است. به واسطه مرغوبیتی که این محصول داراست، می توان در بازه زمانی طولانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. این مدل از تشک به موجب مقاومتی که داراست، سبب می گردد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند از آن بهره مند شوند. تشک بادی مسافرتی به منظور قرار گیری نیز به فضای زیادی نیاز نخواهد داشت و همین جهت مورد توجه قرار گرفته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram