لیست قیمت انواع تشک بادی دو نفره طبی ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت انواع تشک بادی دو نفره طبی ارزان

لیست قیمت انواع تشک دو نفره طبی ارزان به صورت مستقیم در دسترس قرار گرفته است تا بتوان با توجه به نیاز اقدام به خرید این محصول نمود.

تشک بادی دو نفره طبی دارای ساختار بسیار خاص و منحصر به فردی می باشد و همین امر سبب شده تا بتوان با استفاده از آن خوابی راحت و آرامش بخش را تجربه نمود. این محصول به گونه ای طراحی شده است که موجب کمر درد نخواهد گردید و به همین جهت بسیاری از مصرف کنندگان به منظور خرید آن اقدام می نمایند. حتی می توان اشاره نمود که بسیاری از پزشکان به بیماران خود که از کمر درد رنج می برند، خرید این محصول را توصیه نموده اند.

تشک بادی دو نفره باکیفیت

تشک بادی دو نفره که توسط شرکت اینتکس تولید شده است، از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این شرکت به منظور تولید محصولات خود از مواد اولیه بسیار ممتازی بهره گرفته است و همین امر سبب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که به سبب برخورداری از استحکامی که تشک بادی دو نفره داراست، توانایی تحمل وزن افراد مختلف را داراست و همین امر موجب شده تا از آن بسیار بهره گرفته شود.

خرید تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره از محصولاتی است که بسیاری از افراد به منظور خرید آن اقدام نموده اند. این محصول از مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و همین امر سبب شده تا از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته شود. این مدل از تشک دارای وزن بسیار سبک و مناسبی است و همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در در هر زمان و مکانی آن را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram