خرید بهترین استخر بادی کودک ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید بهترین استخر بادی کودک ایلی تویز

استخر بادی کودک به صورت خرید مستقیم و با قیمت بسیار مناسبی از طریق نمایندگی ایلی تویز در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

استخر بادی کودک دارای سایزهای مختلفی است که به واسطه همین امر تمام افراد می توانند با توجه به گروه سنی کودک خود اقدام به خرید این محصول نمایند. این مدل از استخر سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است و به همین جهت از زمان های گذشته تا به امروز از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته شده است.

مزیت استخر بادی کودک

استخر بادی کودک از مزیت های بسیار منحصر به فردی برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد متعددی قرار گیرد. از جمله مزیت های این محصول می توان به وزن بسیار سبک و مناسب آن اشاره نمود. به واسطه برخورداری از این ویژگی می توان در شرایط و مکان های مختلفی این محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند گردید. همچنین می توان اشاره نمود که از دیگر مزیت های استخر بادی کودک نیز آن است که از امنیت برخوردار است و به همین جهت والدین می توانند با خیالی آسوده آن را در دسترس کودکان خود قرار دهند.

قیمت استخر بادی کودک

استخر بادی کودک دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. به واسطه برخورداری از قیمت مناسبی که این محصول داراست، مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. این مدل از استخر را می توان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند گردید. این محصول از طریق نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی اینتکس در دسترس قرار گرفته است. به واسطه خرید مستقیم از طریق نمایندگی هایی همچون ایلی تویز می توان این محصول را با قیمت مناسب تری نیز تهیه کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram