فروشگاه اینترنتی استخر بادی بچه گانه ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی استخر بادی بچه گانه ارزان

استخر بادی بچه گانه را می توان از طریق فروشگاه اینترنتی محصولات بادی با قیمت بسیار ارزان و مناسبی خریداری کرد و از آن بهره مند شد.

استخر بادی بچه گانه از طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. به منظور طراحی این محصول از شخصیت های کارتونی متعددی بهره گرفته شده است تا از این طریق بتوان مطابق با نیاز و سلیقه اقدام به خرید این مدل از استخر نمود و از آن بهره مند گردید. این محصول از تنوع رنگی بسیار گسترده ای نیز برخوردار است و می توان با توجه به نیاز اقدام به خرید آن نمود.

استخر بادی بچه گانه باکیفیت بالا

تولید کنندگان محصولات بادی به منظور تولید استخر بادی از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته اند. به واسطه کیفیتی که محصولات بادی تولید شده از آن برخوردار هستند، می توان در بازه زمانی طولانی از آن ها بهره مند شد. این محصول بهترین و مناسب ترین برای تمام کودکان در گروه های سنی مختلف قابل استفاده می باشد و همین امر سبب شده تا به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشد. استفاده از استخر بادی بچه گانه سبب می گردد تا بتوان اوقات بسیار خوش و مفرحی را برای آنان به ارمغان آورد.

قیمت مناسب استخر بادی بچه گانه

استخر بادی بچه گانه از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد که همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول داراست، بهترین و مناسب ترین گزینه برای استخرهای بتنی به شمار می آید. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول دارای وزن بسیار سبک و مناسبی نیز است و به همین جهت می توان در مکان های متعددی از ان بهره مند گردید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram