فروشگاه انواع مبل بادی شیک باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه انواع مبل بادی شیک باکیفیت

انواع مبل بادی با طراحی بسیار شیک و خاص به بازار عرضه شده است که باکیفیت ترین آن ها را می توان از طریق فروشگاه ایلی تویز خریداری کرد.

تولید انواع مدل بادی در طرح ها و رنگ های مختلف سبب شده تا این محصول به بهترین حالت ممکن پاسخگوی تمام افراد با سلیقه های مختلف باشد. این محصول برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در انواع سایزهای مختلف نیز تولید شده است. به واسطه برخورداری از این ویژگی ها می توان این محصول را برای تمام اعضای خانواده تهیه کرد و در دسترس آن ها قرار داد.

ویژگی انواع مدل بادی

انواع مدل بادی از ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشند که در نتیجه موجب روز افزون این محصول شده است. از جمله ویژگی های این محصول آن است که به منظور ساخت آن بهرین مواد اولیه بهره گرفته است و همین امر سبب افزایش استحکام آن شده است. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، توان تحمل وزن های بالا را نیز دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول نیز آن است که می توان آن را به آسانی جا به جا کرد و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد زیرا از وزن بسیار سبک و قابل حملی برخوردار می باشد.

قیمت انواع مبل بادی

تنوع در مدل های مبل بادی موجب شده تا این محصول از قیمت مناسبی برخوردار باشد و از همین جهت تمام افراد می توانند به منظور خرید آن اقدام نمایند. به واسطه برخورداری از این ویژگی انواع مبل بادی بهترین و مناسب ترین برای جایگزین نمودن مبل های چوبی و فلزی به شمار می آیند و از آن ها بسیار بهره گرفته می شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram