لیست قیمت آنلاین قایق بادی کایاک - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت آنلاین قایق بادی کایاک

لیست قیمت مدل های مختلفی از قایق بادی کایاک به صورت آنلاین در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است تا از این طریق بتوان محصول مورد نظر را تهیه کرد.

قایق بادی کایاک از جمله مدل قایق های بادی است که مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. این محصول به گونه ای تولید شده است که می توان آن را در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد زیرا به منظور تولید آن از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته شده است. این مدل از قایق را می توان در تمام آب ها مورد استفاده قرار داد و از مزیت های که این محصول داراست، بهره مند گردید.

خرید قایق بادی کایاک

شرکت ایلی تویز که نمایندگی کمپانی اینتکس است، بهترین و باکیفیت ترین مدل از قایق بادی کایاک را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از طریق نمایندگی اینتکس سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت بالا را تهیه کرد که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوبی تولید شده اند. می توان اشاره نمود که خرید این محصول از طریق نمایندگی ها سبب می گردد تا بتوان از خدمات پس از فروش این محصول بهره مند شد. خرید مستقیم از نمایندگی سبب می گردد تا این محصول را بتوان با قیمت مناسب تری نیز تهیه کرد.

کیفیت بالا قایق بادی کایاک

قایق بادی کایاک با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است و همین امر سبب شده تا این محصول را بتوان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد. به واسطه مرغوبیتی که این محصول داراست، توان تحمل افراد با وزن های بالا را نیز داراست و از همین جهت پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان بوده است. این محصول مطابق با آخرین و بهترین استاندارد های روز دنیا تولید شده است و همین امر سبب فروش بالای این مدل از استخر بادی شده است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram