قیمت قایق بادی 5 نفره ایلی تویز نمایندگی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت قایق بادی 5 نفره ایلی تویز نمایندگی اینتکس

قایق بادی 5 نفره ایلی تویز را می توان با قیمت بسیار مناسبی از طریق نمایندگی اینتکس خریداری کرد و از آن بهره مند گردید.

خرید مستقیم این محصول از طریق نمایندگی محصولات بادی کمپانی اینتکس سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت بالا را خریداری کرد و از آن بهره مند گردید. این محصول یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات بادی است که می توان آن را در رنگ های مختلفی متناسب با سلیقه و نیاز سفارش داد. شرکت ایلی تویز که نمایندگی مستقیم محصولات بادی اینتکس این محصول را در بسته بندی های مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد داد.

ویژگی های قایق بادی 5 نفره اینکس

قایق بادی 5 نفره اینتکس یک قایق خانوادگی است که از آن می توان در تمام آب ها بهره مند شد. این محصول با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه موجود تولید شده است و به واسطه همین امر می توان در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. این مدل از قایق به گونه ای تولید شده است که دارای با استفاده از پمپ های برقی در بازه زمانی بسیار کوتاهی می توان آن را باد نمود و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید. همچنین می توان اشاره نمود که این قایق از وزن بسیار سبک و مناسبی نیز برخوردار می باشد.

فروش قایق بادی 5 نفره اینتکس

قایق بادی 5 نفره اینتکس از محصولاتی است که به صورت فروش مستقیم و با قیمت مناسبی در دسترس قرار گرفته است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته شود. این قایق بادی به واسطه برخورداری از قیمت مناسب و کیفیت بالایی که داراست یکی از محصولاتی است که مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram