فروش استخر بادی کودکان اینتکس ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش استخر بادی کودکان اینتکس ایران

قیمت انواع مدل از استخر بادی کودکان اینتکس بسیار مناسب می باشد که در ایران می توان به صورت خرید مستقیم این محصول را تهیه کرد.

استخر بادی کودکان اینتکس یکی از بهترین محصولات بادی محسوب می شود که می توان با خرید آن اوقات بسیار خوشی را برای کودکان به ارمغان آورد. این مدل از استخر دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است که به واسطه همین امر این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان مطابق با سلیقه کودکان اقدام به خرید این محصول نمود و از آن بهره مند گردید. این مدل از استخر برای تمام کودکان در گروه های سنی مختلف قابل استفاده است و همین امر موجب محبوبیت روز افزون آن شده است.

کیفیت بالا استخر بادی کودکان

استخر بادی کودکان اینتکس با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولیدشده است و همین امر موجب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. استخر بادی کودکان به گونه ای تولید شده است که دارای امنیت بالایی است و به همین جهت والدین می توانند با خیالی آسوده آن را در دسترس کودکان خود قرار دهند. این محصول به واسطه آن که از کیفیت برخوردار است، سبب می گردد تا بتوان از این طریق در بازه زمانی طولانی این محصول را مورد استفاده قرار داد.

قیمت مناسب استخر بادی کودکان

استخر بادی کودکان از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است و همین امر سبب شده تا این محصول را تمام مصرف کنندگان بتوانند تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. به واسطه قیمت مقرون به صرفه ای که استخر بادی کودکان داراست، این محصول سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است. استخر بادی کودکان را می توان از طریق نمایندگی ایلی تویز به صورت مستقیم خریداری کرد و از خدمات پس از فروش این محصول بهره مند گردید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram