خرید محصولات اینتکس در اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید محصولات اینتکس در اصفهان

محصولات اینتکس از تنوع بسیار گسترده ای برخوردار می باشد که به صورت خرید مستقیم می توان آن را در اصفهان خریداری نمود.

از جمله محصولات اینتکس می توان به مبل بادی، استخر بادی، قایق بادی، اسباب های بادی و تشک بادی اشاره نمود. تمامی محصولات ذکر شده از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و دارای سایزهای مختلفی نیز می باشند که به واسطه همین امر تمام افراد در گروه های سنی مختلف و با سلیقه های متفاوت می توانند از این محصول استفاده نمایند. محصولات اینتکس به واسطه تنوعی که دارا هستند، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده اند.

کیفیت بالا محصولات اینتکس

استفاده از مواد اولیه مرغوب به منظور تولید محصولات بادی توسط کمپانی اینتکس سبب شده تا محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. به سبب کیفیتی که محصولات این کمپانی داراست، در سراسر جهان از طرفداران بی شماری برخوردار است که از محصولات این شرکت اینتکس استفاده می کنند. اینتکس محصولات خود را به صورت مستقیم و در بسته بندی های بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. این محصولات را حتی افرادی که دارای اضافه وزن هستند، نیز می توانند مورد استفاده قرار دهند زیرا دارای استحکام کافی می باشند.

قیمت محصولات اینتکس

محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هستند و همین امر سبب شده تا تمام افراد بتوانند به منظور خرید این محصولات اقدام نمایند. تنوع و طراحی خاص محصولات اینتکس موجب شده تا بتوان به عنوان جایگزین بسیاری از محصولات سنگین و قدیمی از آن ها استفاده کرد. می توان اشاره نمود که قیمت مناسب محصولات اینتکس موجب شده تا فروش آن با رشد قابل توجهی همراه باشد. قیمت محصولات اینتکس با توجه به تنوع محصولاتی که این کارخانه داراست، بسیار ارزان می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram