فروش اینترنتی بهترین مبل بادی حیوانات اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی بهترین مبل بادی حیوانات اینتکس در تهران

مبل بادی حیوانات اینتکس از زیبایی خاصی برخوردار است که آن را می توان به صورت فروش اینترنتی در تهران تهیه کرد و بهره مند شد.

مبل بادی حیوانات به واسطه طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی که داراست، افراد بی شماری را شیفته خود نموده است و همین امر سبب شده تا از این محصول بسیار بهره گرفته شود. این محصول به گونه ای تولید شده است که از رنگ های بسیار متنوعی برخوردار است و به همین جهت تمام کودکان می توانند با توجه به سلیقه خود رنگ مورد نظر برای مبل بادی را انتخاب نمایند.

مزیت های مبل بادی حیوانات اینتکس

مبل بادی حیوانات اینتکس مطابق با آخرین و بهترین استاندارد های روز دنیا تولید شده است و همین امر سبب شده تا این محصول را بتوان با خیالی آسوده در اختیار کودکان قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که وزن سبک این محصول سبب شده تا کودک بتوان به آسانی این مبل را جا به جا کند و در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار دهد. از دیگر مزیت های مبل بادی حیوانات اینتکس آن است که کاملا ایمنی است و استفاده کودک از آن برای وی خطری را به همراه نخواهد داشت.

قیمت مناسب مبل بادی حیوانات اینتکس

مبل بادی حیوانات اینتکس از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول را تمام والدین بتوانند برای کودکان خود تهیه نمایند. به واسطه برخورداری از این ویژگی فروش این محصول با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است. مبل بادی حیوانات اینتکس را می توان به صورت مستقیم از طریق نمایندگی ایلی تویز که عرضه کننده محصولات اینتکس است، خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که قیمت مناسب این محصول موجب شده تا بتوان به عنوان هدیه نیز آن را برای کودکان تهیه کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram