قیمت انواع مبل بادی طبی اینتکس در مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت انواع مبل بادی طبی اینتکس در مشهد

مبل بادی طبی اینتکس دارای انواع مدل و طرح های مختلف می باشد که در مشهد با قیمت بسیار مناسبی در دسترس قرار گرفته است.

مبل بادی طبی اینتکس یکی از محصولات بادی است که می توان آن را به آسانی و در بازه زمانی بسیار کوتاهی با استفاده از پمپ های برقی باد نمود و مورد استفاده قرار داد. سهولت در استفاده از این محصول سبب شده تا بسیاری از افراد به منظور خرید آن اقدام نمایند. این محصول به گونه ای تولید شده است که از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار است و به واسطه همین امر تمام مصرف کنندگان می توانند مطابق با نیاز و سلیقه خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

مبل بادی طبی برای همه

مبل بادی طبی به واسطه ساختار و طراحی که از آن برخوردار می باشد، برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده است. این محصول بادی به گونه ای است که با استفاده از آن به کمر فشاری وارد نخواهد گردید و همین امر سبب شده تا فرد احساس راحتی کند و بتواند به ساعت ها از این محصول استفاده نماید. این مدل از مبل دارای تنوع بسیار بالایی در سایز است که در نتیجه می توان مطابق با گروه سنی و شرایط فرد به منظور خرید آن اقدام کرد.

کیفیت بالا مبل بادی طبی

مبل بادی طبی با استفاده از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است و همین امر سبب شده تا این محصول دارای مقاومت بالایی باشد. به واسطه استحکامی که مبل بادی طبی داراست، می توان در بازه زمانی طولانی از آن بهره مند گردید و از مزیت هایی که این محصول کاربردی داراست، بهره مند شد. این محصول به واسطه مرغوبیتی که داراست، بهترین و مناسب ترین گزینه برای جایگزین نمودن مبل های چوبی و فلزی محسوب می شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram