تعرفه فروش آنلاین قایق بادی سی هاوک ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش آنلاین قایق بادی سی هاوک ایلی تویز

قایق بادی سی هاوک ایلی تویز را می توان با تعرفه فروش بسیار مناسبی به صورت آنلاین تهیه کرد و از آن بهره مند گردید.

قایق بادی سی هاوک قابل استفاده در تمام آب ها می باشد و به همین جهت بسیار از قایقران ها از این محصول استفاده می کنند. این قایق دارای تنوع بسیار بالایی در رنگ، طرح و سایز می باشد که به واسطه همین امر به نحو مطلوبی پاسخگوی تمام سلیقه ها و نیازها می باشد. این مدل از قایق به گونه ای تولید شده است که می توان آن را در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا قایق بادی سی هاوک

تولید کنندگان محصولات بادی به منظور تولید قایق بادی سی هاوک از بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه بهره گرفته اند و همین امر سبب شده تا این محصول را بتوان با اطمینان خاطر مورد استفاده قرار داد. کیفیت بالا قایق بادی سی هاوک این امکان را فراهم می آورد تا این قایق بهترین و مناسب ترین جایگزین برای قایق های معمولی به شمار آید. این محصول به گونه ای تولید شده است که امکان جا به جایی تعداد افراد متعددی نیز دارا می باشد.

خرید قایق بادی سی هاوک

قایق بادی سی هاوک را تمام افراد می توان به صورت خرید مستقیم و اینترنتی از فروش ایلی تویز تهیه نمایند. خرید این قایق از نمایندگی ایلی تویز سبب می گردد تا بتوان این محصول را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. این محصول به گونه ای تولید شده است که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است و به همین جهت مورد توجه قرار گرفته است. همچنین می توان اشاره نمود که این مدل از قایق به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، به نحو مطلوبی بر روی آب نیز قرار می گیرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram