قیمت تشک بادی مسافرتی intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت تشک بادی مسافرتی intex

تشک بادی مسافرتی intex از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد که به صورت مستقیم می توان برای تهیه آن اقدام کرد.

تشک بادی مسافرتی intex از جمله محصولات بادی است که دارای وزن بسیار سبک و مناسبی است و به همین جهت مورد توجه قرار گرفته است. برخورداری از این ویژگی موجب شده تا بتوان به آسانی این تشک را در مسافرت مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول به منظور قرار گیری نیز به فضای زیادی نیاز نخواهد داشت و به همین علت می توان به سهولت آن را حمل کرد و در مکان و زمان های متعددی مورد استفاده قرار داد.

تشک بادی مسافرتی intex برای همه

طراحی و ساختار تشک بادی مسافرتی intex سبب شده تا این محصول برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده باشد. این مدل از تشک بادی با استفاده از بهترین و باکیفیت ترنی مواد اولیه تولید شده است و همین امر سبب شده تا بتوان با خیالی آسوده و در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. این مدل از تشک به گونه ای است که تحمل وزن های بسیار سنگین را داراست و از همین جهت از آن به میزان قابل ملاحظه ای بهره گرفته می شود.

فروش تشک بادی مسافرتی intex

تشک بادی مسافرتی intex به صورت فروش مستقیم از طریق نمایندگی عرضه کننده محصولات اینتکس ارائه شده است. نمایندگی مستقیم کمپانی اینتکس در ایران شرکت ایلی تویز است که کلیه محصولات این شرکت را با قیمت مناسب و در بسته بندی های مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید از این شرکت این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد تا بتوانند از محصولی باکیفیت بالا بهره مند شوند. این شرکت تشک بادی مسافرتی intex را در تنوع رنگی و سایزی بسیار گسترده ای در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram