قیمت بهترین استخر بادی بزرگ اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت بهترین استخر بادی بزرگ اینتکس

استخر بادی بزرگ اینتکس یکی از بهترین محصولات بادی تولید شده ای محسوب می شود که با قیمت مناسبی در دسترس قرار گرفته است.

استخر بادی بزرگ اینتکس از مدل استخرهای است که می توان از آن برای تمام اعضای خانواده بهره مند گردید. این مدل از استخر به گونه ای تولید شده است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است و به واسطه همین می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. یکی از مزیت های که این محصول داراست، آن است که دارای طول عمر بسیار بالایی نیز است و می توان آن را تعمیر کرد.

نمایندگی استخر بادی بزرگ اینتکس

استخر بادی بزرگ اینتکس را می توان از طریق نمایندگی ایلی تویز خریداری کرد و از آن بهره مند گردید. خرید مستقیم از طریق نمایندگی ایلی تویز این امکان را فراهم می آورد تا بتوان بهترین نوع از این محصول را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. استخر بادی بزرگ تولید شده توسط شرکت اینتکس با بسته بندی بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. این نمایندگی کلیه خدمات پس از فروش شرکت اینتکس را نیز عرضه می نماید.

ویژگی های استخر بادی بزرگ اینتکس

استخر بادی بزرگ اینتکس یکی از محصولات بادی است که دارای ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک آن اشاره نمود. به واسطه برخورداری از این منحصر به فرد می توان از این محصول در شرایط مختلفی بهره مند شد. این مدل از استخر همچنین از ایمنی بالایی برخوردار است و به واسطه همین امر می توان با خیالی آسوده آن را در دسترس کودکان نیز قرار داد. از دیگر ویژگی های استخر بادی نیز می توان به سهولت در استفاده آن اشاره کرد زیرا با استفاده از پمپ های برقی به آسانی می توان آن را باد نمود و مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram