قیمت بهترین محصولات اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت بهترین محصولات اینتکس

محصولات اینتکس از بهترین کیفیت و مقاومت برخوردار است که با قیمت مناسب می توان به منظور تهیه این محصول اقدام کرد.

محصولات اینتکس از محبوبیت قابل ملاحظه ای در سراسر جهان برخوردار هستند زیرا دارای تنوع گسترده ای می باشند. از جمله محصولات اینتکس تولید شده می توان به قایق بادی، استخر بادی، مبل بادی، اسباب بازی های بادی و تشک بادی اشاره نمود. تمامی مدل های اشاره شده از تنوع بالایی در رنگ، سایز، طرح و مدل برخوردار هستند و به واسطه همین امر می توان مطابق با نیاز، سلیقه و گروه سنی اقدام به خرید مناسب ترین محصول نمود و از آن بهره مند گردید.

کیفیت بالا محصولات اینتکس

محصولات اینتکس با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است و همین امر سبب شده تا این محصولات را بتوان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد. مرغوبیت محصولات اینتکس سبب شده تا تمام افراد در وزن های مختلف بتوانند از این محصولات بهره مند شوند. استفاده از مواد اولیه مرغوبی که شرکت ایتکس برای تولید محصولات خود از آن ها بهره گرفته است، سبب شده تا این محصولات به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشند.

نمایندگی محصولات اینتکس

کمپانی اینتکس به منظور عرضه محصولات خود به سراسر جهان نمایندگی هایی در اختیار دارد. از جمله نمایندگی های عرضه کننده محصولات این کمپانی در ایران شرکت ایلی تویز است که محصولات اینتکس را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید از نمایندگی های همچون ایلی تویز این امکان را برای مصرف کننده فراهم می آورد تا بتواند از محصولی اصل و باکفیت بسیار بالا بهره مند گردد. همچنین از دیگر مزیت های بسیار مهم آن است که مصرف کننده می تواند از خدمات پس از فروش محصولات اینتکس نیز بهره مند شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram