فروش آنلاین تشک بادی دو نفره اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش آنلاین تشک بادی دو نفره اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس را می توان به صورت فروش آنلاین با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

تشک بادی دو نفره از تنوع بسیار بالایی در طرح، رنگ و سایز برخوردار است و همین امر موجب شده تا این محصول مطابق با سلیقه و نیاز تمام مصرف کنندگان باشد. به واسطه ویژگی های منحصر به فردی که مدل از تشک داراست، مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. تشک بادی دو نفره را می توان در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد زیرا این محصول به منظور قرار گیری به فضای زیادی نیاز نخواهد داشت.

تشک بادی دو نفره اینتکس برای همه

تشک بادی دو نفره اینتکس به واسطه آن که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده می باشد. بهره گیری از مواد اولیه مرغوب برای تولید این محصول سبب شده تا تشک بادی دو نفره از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد تا تمام افردا با وزن های متفاوت بتوانند از این محصول بهره مند شوند. این محصول به واسطه برخورداری از این ویژگی یکی از محبوب ترین محصولات بادی تولید شده محسوب می شود که از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود.

قیمت مناسب  تشک با دو نفره اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس در میان سایر محصولات بادی تولید شده از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار است. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول داراست، تمام مصرف کنندگان می توانند از آن بهره مند شوند. تشک بادی دو نفره اینتکس به واسطه ویژگی های و قیمت مناسبی که داراست، یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه برای جایگزین نمودن تشک های پنبه ای خواهد بود. این تشک از وزن بسیار سبکی برخوردار است و همین امر سبب شده تا بتوان از آن در شرایط مختلفی بهره مند گردید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram