فروشگاه آنلاین استخر بادی عمق زیاد ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه آنلاین استخر بادی عمق زیاد ایلی تویز

استخر بادی عمق زیاد اینتکس را می توان به صورت آنلاین از طریق فروشکاه ایلی تویز با قیمت مناسبی خریداری کرد و از آن بهره مند شد.

استخر بادی عمق زیادی که توسط کمپانی اینتکس تولید شده است یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات بادی تولید شده محسوب می شود. این محصول به واسطه طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی که داراست، بهترین و مناسب ترین گزینه به عنوان جایگزین استخرهای بتنی به شمار می آید. استخر بادی عمق زیاد را می توان در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد و با بهره گیری از آن از شنا لذت برد.

ویژگی های استخر بادی عمق زیاد

استخر بادی عمق زیاد از ویژگی های متعددی برخوردار است و همین امر سبب شده تا این محصول به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگی های منحصر به فرد استخر بادی عمق زیاد می توان به وزن سبک آن اشاره کرد. به واسطه برخورداری از این ویژگی می توان به آسانی و در بازه زمانی بسیار کوتاهی استخر را جا به جا کرد و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با استخر بادی عمق زیاد آن است که این محصول را می توان با استفاده از پمپ های برقی در بازه زمانی بسیار کوتاهی باد کرد.

ایلی تویز نمایندگی فروش استخر بادی عمق زیاد اینتکس

کمپانی اینتکس از بزرگترین شرکت های تولید کننده استخر بادی است که به منظور ارائه محصولات خود به سراسر جهان از نمایندگی های متعددی برخوردار می باشد. از جمله نمایندگی های عرضه کننده محصولات اینتکس می توان به شرکت ایلی تویز در ایران اشاره نمود. این شرکت تمامی محصولات کمپانی اینتکس از جمله استخر بادی عمق زیاد را با قیمت مناسب و به صورت بسته بندی شده در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram