خرید محصولات اینتکس intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید محصولات اینتکس intex

محصولات اینتکس intex از تنوع بسیار گسترده ای برخوردار هستند که به صورت خرید مستقیم می توان آن ها را خریداری کرد.

محصولات اینتکس intex از تنوع بسیار گسترده ای برخوردار هستند و همین امر سبب شده تا محصولات این کمپانی مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد و تمام افراد بتوانند در گروه های سنی مختلف از آن ها استفاده نمایند. به سبب تنوعی که محصولات این کمپانی از آن برخوردار است، بسیاری یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین سرکت های تولید کننده محصولات بادی به شمار می آید که محصولات خود را به صورت مستقیم به سایر کشورها عرضه می نماید.

انواع محصولات اینتکس intex

از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می توان به مبل بادی، استخر بادی، تشک بادی، اسباب بازی های بادی و قایق بادی اشاره نمود. تمامی مدل های ذکر شده دارای رنگ های مختلفی هستند و از تنوع بالایی در سایز نیز برخوردار هستند. محصولات اینتکس intex به گونه ای تولید شده اند که متناسب با تمام سلیقه ها و نیازهای مختلف خواهند بود. محصولات اینتکس intex به صورت مستقیم از طریق نمایندگی های این کمپانی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

قیمت محصولات اینتکس intex

محصولات اینتکس intex از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند و همین امر سبب شده تا تمام افراد توانایی خرید این محصولات را داشته باشند. به واسطه برخورداری از قیمت مناسبی که محصولات اینتکس داراست، فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده است. مدل های مختلفی از محصولات تولید شده در این کمپانی را می توان از طریق نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی ایلی تویز خریداری کرد. تهیه محصولات اینتکس از نمایندگی ایلی تویز این امکان را فراهم می آورد تا بتوان محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تهیه کرد و از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند گردید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram