فروش اینترنتی انواع قایق بادی جیمینی حرفه ای ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی انواع قایق بادی جیمینی حرفه ای ایلی تویز

قایق بادی جیمنی حرفه ای ایلی تویز دارای انواع مدل و طرح های مختلف است که به صورت فروش اینترنتی در دسترس قرار گرفته است.

قایق بادی جیمینی حرفه ای ایلی تویز یکی از کاربردی ترین محصولات بادی به شمار می آید که از آن بسیار بهره گرفته می شود. این محصول بادی به گونه ای تولید شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. به واسطه مقاومتی که این محصول داراست، می توان از آن در شرایط مختلفی و بدون هیچ گونه مشکل بهره مند گردید. قایق بادی جیمینی به سبب برخورداری از کیفیتی که داراست، یکی از محبوب ترین مدل از قایق های بادی در میان قایقران ها به شمار می آید.

نمایندگی قایق بادی جیمینی حرفه ای ایلی تویز

قایق بادی جیمینی حرفه ای از طریق نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی ایلی تویز به صورت مستقیم و با قیمت مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول به واسطه برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که از آن برخوردار می باشد، مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. قایق بادی جیمینی حرفه ای از محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس است که دارای سایزها و رنگ های بسیار مختلفی نیز می باشد.

وزن سبک قایق بادی جیمینی حرفه ای

قایق بادی جیمینی حرفه ای از وزن بسیار سبکی برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند. وزن سبک این محصول موجب شده تا بتوان آن را به آسانی جا به جا کرد و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. یکی از بزرگترین مشکلاتی که قایقران ها با قایق های معمولی با آن رو به رو هستند، این است که به علت وزن سنگین این قایق ها نمی توان به آسانی آن را جا به جا کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram