فروش آنلاین استخر بادی عمق کم باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش آنلاین استخر بادی عمق کم باکیفیت

استخر بادی عمق کم با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است و به صورت فروش مستقیم نیز در دسترس خواهد بود.

استخر بادی عمق کم به سبب برخورداری از کیفیت بسیار بالایی که از آن برخوردار است، مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. این محصول بادی به واسطه طراحی که از آن برخوردار است، قابل استفاده برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف می باشد. استخر بادی عمق کم بهترین گزینه برای استفاده کودکان است زیرا عمق مناسب آن مانع از غرق شدن کودک می گردد. این مدل از استخر از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و همین جهت پاسخگوی تمام سلیقه ها است.

ویژگی های استخر بادی عمق کم

استخر بادی عمق کم از جمله مدل استخرهای است که می توان به واسطه برخورداری از وزن بسیار سبکی که داراست، در کوتاه ترین زمان ممکن قابل جا به جا می باشد. این ویژگی سبب شده تا بتوان این محصول را در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. از دیگر ویژگی های استخر بادی عمق کم آن است که این محصول دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای است و همین امر موجب شده تا به عنوان بهترین گزینه برای استخرهای بتنی به شمار آید. همچنین می توان اشاره نمود که این استخر به واسطه کیفیتی که داراست، این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در بازه زمانی طولانی از آن بهره مند گردید.

خرید استخر بادی عمق کم

استخر بادی عمق کم از محصولاتی است که با خرید آن می توان در بسیاری از هزینه های مختلف به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد. به سبب برخورداری از این ویژگی منحصربه فرد فروش این استخر بادی با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است. به منظور خرید استخر بادی عمق کم می توان به نمایندگی فروش این محصول همچون ایلی تویز مراجعه نمود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram